Performance Marketing и реклама

Текущи проекта

Текущи клиенти

Професионалисти

% human

Дигитална реклама и Performance маркетинг

Защо дигиталната реклама и performance маркетинг услугите са толкова търсени? Потребителите постоянно оставят сигнали – понякога тези сигнали са много силни в Google или YouTube търсачката, но редовно са на сайта или на специално създадената лендинг страница. И разбира се – често в социалните мрежи, където потребителите се самопрофилират.

Performance маркетингът и рекламата имат и своята “тъмна страна”, както пише Сет Годин, гуру на маркетинга в книгата си “Това е маркетинг” – можете да похарчите хиляди долари и да нямате нито едно смислено и полезно за маркетинга ви действие на потребителите. Ние бихме добавили – добрата новина е, че в този случай сте разбрали, че избраният от вас подход не работи.

Затова и когато в Xplora планираме, управляваме, анализираме и надграждаме дигиталната реклама за разпознаваемост, за ангажиране, за действия и покупки, винаги отчитаме какви сигнали от какви потребители къде са дали и ще дадат с действието си. Това ни позволява с performance маркетинг и реклама да постигаме значими бизнес и маркетинг цели за клиентите ни в рекламните платформи и формати, в които работим.

GOOGLE ECOSYSTEM

GOOGLE ECOSYSTEM

Когато чуем Google, обикновено си представяме търсачката, която ползваме поне по няколко пъти на ден за каквото ни хрумне. Малко хора обаче са наясно с рекламните възможности, които предлага платформата Google Ads, и с множеството рекламни формати и начини, чрез които можем да достигнем до желаната от нас аудитория. От текстови реклами, през статични или анимирани банери, видеа и още, и още. 

Всичко това е част от рекламното ни портфолио в Xplora и смеем гордо да заявим, че като Google Premier Partner познаваме продуктите на компанията до най-малкия детайл и работим с тях на най-високо ниво. По-надолу може да прочетете повече за различните канали и формати на Google екосистемата. 

Реклама в социалните мрежи

Защо е важна рекламата за успешен дигитален маркетинг в социалните мрежи? Тези мрежи са част от ежедневието на дигиталните потребители, а това създава и условия за голяма конкуренция за вниманитето тези потребители сред множество компании. Брандовете работят по създаването на много ясни потребителски пътеки и знаят един потребител каква стойност им носи. Самите алгоритми на социалните мрежи стават все по-добри в това да подбират съдържание за потребителите.
социални мрежи
PROGRAMMATIC И ДРУГИ PPC МРЕЖИ

Programmatic и други PPC мрежи

За програматик рекламата, както и за стандартната банер реклама на клик, Xplora си партнира с компании от българския пазар. Тези рекламни мрежи дават възможност за тестване на нови формати, различни от познатите във Facebook и GDN мрежата, и отново предлагат разнообразни методи на таргетиране – демография, интереси, локация, устройства и т.н.