google ecosystem
Когато чуем Google, обикновено си представяме търсачката, която ползваме поне по няколко пъти на ден за каквото ни хрумне. Малко хора обаче са наясно с рекламните възможности, които предлага платформата Google Ads, и с множеството рекламни формати и начини, чрез които можем да достигнем до желаната от нас аудитория. От текстови реклами, през статични или анимирани банери, видеа и още, и още.
Всичко това е част от рекламното ни портфолио в Xplora и смеем гордо да заявим, че като Google Premier Partner познаваме продуктите на компанията до най-малкия детайл и работим с тях на най-високо ниво. По-надолу може да прочетете повече за различните канали и формати на Google екосистемата.
стратегия и кампании в google
Когато говорим за рекламна стратегия в Google, за нас това означава добре планиран дигитален микс, който представлява комбинация от най-подходящите рекламни платформи на компанията (Google Search Network, GDN, YouTube и т.н.) за конкретната цел, която имаме пред себе си.
Google search
Рекламите в Google Search могат да бъдат изключително ефективен начин за привличане на качествен трафик към вашия уебсайт. Те достигат до потребителите в момент, когато са в процес на търсене на продукт, услуга или някакъв тип решение за своя нужда. Те дават отлична възможност на вашият бизнес да се отличи сред конкуренцията, представяйки ключовите му характеристики и предимства, в среда с малко рекламен шум и силно таргетирана аудитория.
google display network
Дисплейната мрежа на Google (GDN) достига до 90% от интернет потребителите в целия свят, обхващайки над 3 милиона сайта и над 650 000 приложения, сред които попадат и някои от най-популярните сайтове по света – като Gmail и YouTube.
Google Local Campaigns
Ако сте собственик на бизнес и притежавате физическа локация, най-вероятно търсите начин как да привлечете повече потребители към нея. Също така вероятно си мислите, че дигиталната реклама е приложима само за клиенти с онлайн магазини. Всъщност, това е широкоразпространена заблуда.
youtube ads
YouTube се посещава всеки месец от 2 млрд. души по целия свят, като в тази цифра влизат само регистрираните потребители (източник на цифровите данни: Google Skillshop).
discovery ads
Discovery форматът ни помага да достигнем до близо 3 милиарда потребители в целия свят, показвайки рекламите ни в Google Discover, а също така и в мобилната версия на YouTube (в home feed и watch feed) и в promotions tab на Gmail, при това само с една кампания.
google remarketing
Ремаркетинг е метод за ангажиране на потребителите с реклама на бранд, с която те вече са взаимодействали. Ремаркетинг таргетирането дава възможност на компаниите да ангажират повторно таргет аудиторията си с още по-релевантни послания. Така потребителят се придвижва по-напред в потребителската пътека към извършването на конверсия (покупка, записване, инсталиране или друго действие, което искаме той да изпълни).
google my business
Google My Business (GMB) е безплатен инструмент, благодарение на който можете да управлявате как бизнесът ви се показва в Google Search и Google Maps. Той ви позволява да добавяте информация, снимки, видео съдържание и продукти, както и да създавате постове, да публикувате новини и да комуникирате с интернет потребителите.
google Waze
Waze e oнлайн навигационна платформа, част от продуктите на Google, която осигурява информация за пътната обстановка в реално време, наличие на задръствания, опасности по пътя, полиция. Waze се използва на глобална база от над 100 млн. потребители по целия свят и набира все повече популярност и приложение в ежедневието на хората, които редовно използват автомобила си в градска среда.