Реклама в социалните мрежи
Защо е важна рекламата за успешен дигитален маркетинг в социалните мрежи? Тези мрежи са част от ежедневието на дигиталните потребители, а това създава и условия за голяма конкуренция за тези потребители сред множество компании. Много компании имат много ясни потребителски пътеки и знаят един потребител каква стойност им носи. Самите алгоритми на социалните мрежи стават все по-добри в това да подбират съдържание за потребителите.
Това създава нужда от отлично планирана реклама в правилните социални мрежи - към точните потребители според фазата им в отношенията със съответната компания. Това позволява всеки месец рекламата в социалните мрежи да се скалира и да се постигат все по-значими маркетинг цели.
Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
Реклама във Facebook
Facebook е най-голямата социална мрежа с повече от 2.7 милиарда потребители месечно в света. Facebook app е едно от най-популярите мобилни приложения както в Play store, така и в Аpp store.
Реклама в instagram
Instagram е 6-тата най-популярна и използвана социална мрежа в света с над 1 милиард активни потребители месечно.
В дигиталните среди, Instagram e познат като платформата на инфлуенсърите. Цифрите сами говорят – според проучване на omnicore 500 000 са активните профили на инфлуенсъри в Instagram в световен мащаб, а 55.4% от тях използват сторитата за спонсорирано съдържание.
Реклама в Linkedin
С близо 700 милиона активни потребители през 2020 г., LinkedIn постепенно се превърна от платформа за networking между различни професионалисти до една от най-популярните социални медии. Тази тенденция се наблюдава и в България, където потребителската база в платформата непрекъснато расте.
Реклама в Twitter
Twitter e real-time news платформа, в която хората публикуват туитове, включват се в разговори и коментират най-популярните теми от деня. На дневна база се постват по 500 милиона туита в света. Към 2021 година, социалната мрежа има около 350 милиона активни потребители месечно.
Реклама в TikTok
Когато говорим за назряващи тенденции в дигиталния свят и по-конкретно социалните мрежи, трудно бихме могли да подминем Tik-Tok. Платформата има над 800 милиона активни потребители месечно в глобален мащаб.