Реклама в търсещите машини

BING

bing

  • Oсвен в Bing, с Microsoft Advertising може да се покрият различни Placements, включително набиращата популярност търсачка – Duck Duck Go.
  • Възможност за директно импортиране на реклами и кампании от Google Ads.
  • Разширяване на обхвата на кампанията и достигане до нови аудитории, различни от тези в Google Search.

Yandex

  • Функционалността на Yandex е много подобна на тази, предлагана от Google Ads. Основните формати, които се предлагат в платформата, са реклами в мрежата за търсене (контекстна реклама) и банерна реклама (в рекламната мрежа на Yandex).
  • Възможност за създаване на конверсии и анализирането на резултатите в аналитичният инструмент Yandex Metrica.
  • Различни бидинг стратегии (Click optimization, Conversion optimization и други).
YANDEX
За повече детайли относно рекламата в Bing и Yandex – пишете ни!