Реклама в Quora
Quora e Q&A базирана платформа, в която на месечна база милиони хора по света задават въпроси и получават отговори на тях, обменят знания и правят проучвания. Според статистика, представена от платформата, тя се посещава от над 400 милиона човека всеки месец. Страните с най-голямо потребление на Quora са САЩ, Индия,Обединеното кралство и Канада.
В платформата намират място над 400 000 теми, в които се категоризират въпросите. Най-популярната тема е Технологии, имайки над 72 милиона последователи. Останалите популярни теми са Развлечения, Пътувания, Бизнес, Маркетинг и Учене. По-голямата част от брандовете, които се рекламират там, са B2B (60%). А сред най-популярните B2B теми са Бизнес, Финанси, Маркетинг, Малък бизнес, Предприемачество и Бизнес стратегия.
Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
Какъв опит имаме в рекламата в Quora?
А след тестване на различни аудитории и типове кампании резултатите, които постигнахме (що се отнася до CPC, CTR, CPM и Leads), ни накараха да затвърдим тази социална мрежа като ключов канал в нашето ежемесечно планиране. Отличните резултати доведоха и до промяна в стратегията и дори алокирахме бюджет от други социални мрежи, който да усвояваме в Quora.
Защо реклама в Quora?
Основните предимства на рекламата в Quora са:
Потребителите там имат конкретен интерес и активно търсят информация за определен продукт, и то “на момента”.
Можем да таргетираме аудитория от хора, която се интересува от даден въпрос.
Потребителите прекарват 2 пъти повече време в Quora в сравнение с LinkedIn.
Google “обича” платформата и често я нарежда на едни от челните позиции при резултатите от търсенето.
В последните години се наблюдават следните трендове и посоки на развитие на Quora:
- Все повече рекламодатели избират Quora за своите B2B цели.
- Потребителите на Quora се увеличават.
- Нарежда се на 357 място сред най-посещаваните сайтове в света.
Какви услуги включва рекламата в Quora?
Рекламна стратегия
Медия план и бюджетиране
Услуга по управление на рекламата
Доклади и отчети
Какви стъпки включва рекламата в Quora?
Проучване и анализ на бизнеса, продукта, конкурентите и клиентите
Избор на подходящ тип рекламни формати реклама спрямо стратегията на кампанията
Разпределение на бюджет между различните типове формати
Следене и анализ на поведението на потребителите и оптимизация на кампаниите
Изграждане на рекламни послания и визии за всеки етап от потребителската пътека на потребителите
Създаване на подходящи таргет аудитории