Управление и модерация на Facebook страници
Бизнес страницата на един бранд e ключова точка на контакт между него и потенциалния му таргет. Тя е мястото, от което аудиторията често черпи нова информация, търси отговори на своите въпроси или споделя мнение. Точно заради това платформите Facebook и Instagram са създали интуитивни функции за управление на профилите, които позволяват пълен контрол върху актива, с възможност за персонализиране на потребителското преживяване.
Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
Какъв опит имаме в управлението на страници и модерация във Facebook и Instagram?
Управлението на страниците е неизменна част от услугата, която предоставяме на над 90% от нашите клиенти, за чието съдържание сме отговорни. През годините сме имали възможността да работим с брандове в сферата на FMCG, Retail, Finance и B2B секторите, които предполагат използване на различни функционалности, определяни от спецификата на бизнеса. Нерядко сме създавали нови организационни процеси, които включат:
- извършване на промени по основната информация на страницата;
- контакт със съпорт екипа на Facebook;
- структурирано приемане и предаване на сигнали от потребители към клиент;
- обучение на аудиторията;
- изграждане на по-близки взаимоотношения с феновете на бранда.
Защо управление на страници и модерация във Facebook и Instagram?
Стратегията ни за управление на профили в социалните мрежи се основава на създаването на единна визия пред аудиторията на бранда. Налагаме я чрез ясни индикатори кой предава комуникационното съобщение и следването на тона на комуникация, зададен от публикациите, при модерирането на коментари и лични съобщения. Честа практика е да се подцени изписването на името на бранда, да се пропусне неговия username, да се сложи непълно описание на компанията или да се показва различно отношение от вече наложеното в регулярните постове. Подобна неконсистентност е предпоставка за по-трудно изграждане на доверие у аудиторията.
Какви цели можеш да постигнеш чрез управление и модерация във Facebook и Instagram?
Управлението и модерацията на Facebook и Instagram страниците ни помага да прекрачим невидимата преграда между бранд и потребител и да създадем среда, в която аудиторията се чувства свободна да задава въпроси и да споделя мнение. От своя страна, компанията получава възможност да научава първа за обратната връзка на своя таргет и да вземе отношение към сигнали, които изискват навременна реакция.
През какви стъпки преминаваме при управлението и модерацията на страници във Facebook и Instagram?
Преглед на състоянието на страницата
Ревизия на съдържанието в информационните полета и допълване на текстове при необходимост
Определяне на тона на комуникация и типа модерация, който ще се прилага
Подаване на сигнали в рамките на деня на получените коментари или съобщения, които изискват допълнителна информация или реакция
Определяне на отговорно лице от страна на клиента за консултация при извънредни ситуации
Формулиране на темплейтни отговори, които се отнасят до често задавани въпроси