superHUMAN-Kampagnen, erzählt von unseren Kunden

Tombou
Tombou inner

„Fast alle Gespräche, die ich mit Agenturen geführt habe, begannen mit der Frage, wie hoch das Budget ist. Bei der Kontaktaufnahme mit der Xplora-Agentur ging es nicht nur um das Budget. Die Einstellung, die die Xplora-Agentur an den Tag legte, war für uns der „Wow-Faktor“. Sie haben sich die Zeit genommen, unser Produkt zu analysieren, wir haben uns die Zeit genommen, es Ihnen zu erklären, aber aufgrund dieser gemeinsamen Zeit, die wir uns genommen haben, gibt uns die Einstellung, die Sie uns und unserem Produkt gegenüber haben, die Möglichkeit, darauf zu vertrauen, dass, wenn wir um etwas bitten, es von Leuten gemacht wird, die das Produkt kennen und mit uns arbeiten. Und nicht nur etwas Geld haben, das ausgegeben werden muss, und was auch immer getan werden muss, wir werden es tun. Diese Haltung unterschied sich sehr von der üblichen, die ich bisher gesehen habe. „

Das sagte uns Boris Milev, Generaldirektor von Tombou Bulgaria, einem der wichtigsten Anbieter von Lebensmittel- und Geschenkgutscheinen sowie Tankkarten im Land. Er erzählte es ihr im Detail:

  • wie sie zu der Entscheidung kamen, digitales Marketing in ihr traditionelles Marketing zu integrieren,
  • welche Annahmen sie hatten und
  • wie sich ihr Produkt verändert hat, seit sie begonnen haben, es über die digitalen Kanäle der Marke zu kommunizieren.????

Und das alles in nur 10 Minuten Zeit.

Wenn Sie neue Videos und Fallstudien von uns sehen möchten, abonnieren Sie unseren YouTube-Kanal🙂

superHUMAN STORIES

SUPERHUMAN КАМПАНИИ, РАЗКАЗАНИ ОТ НАШИТЕ КЛИЕНТИ - aladin foods

“Валидирахме и страшно много предположения, които са свързани с поведението на нашите потребители, които до този момент чрез офлайн маркетинга бяха единствено и само точно това - предположения. Благодарение на статистиките, които са абсолютно ясни и видими, ние успяхме да научим в детайл какви са мотивите на потребителите да бъдат наши клиенти, кои са силните ни страни според тях, кои са слабите ни страни и къде трябва да се подобрим. Смятам, че това е нещо, което дава ужасяващо много стойност на цялата съвместна работа и можем да градим много на тази основа.”

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - Tavex Злато & Валута

“Ние си мислехме едно, вие ни казахте, че трябва да се случи друго. В крайна сметка си променихме мнението и с вашата помощ успяхме да разберем, че нашите хипотези и практики, които реализираме офлайн в офисите си, нямат нищо общо с начина, по който хората се опитват да ни достъпят онлайн. Ако не беше работата ни с вас, сигурно все още щяхме да се лутаме за how-to-tips в интернет.”

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - TESY

“Опитваме се да реализираме един хибриден модел чрез офлайн и онлайн взаимодействия с потребителите. Топ приоритет е да се диференцираме като марка на глобално ниво, като това го правим чрез дигиталния маркетинг, като персонализираме подходите си, за да можем наистина да даваме стойност на потребителите. За нас е важно клиентът да не извършва само едно действие спрямо бранда, само един лайк, само една покупка. Искаме нашите клиенти да са дългосрочни, да имаме застъпници, посланици на марката.”

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - Schneider Electric

“Основното предизвикателство е да достигнем до нашите таргет групи, защото те са много специфични, обособени, но и тесни. Например - електропроектанти, електроинсталатори, енергетици в заводи, facility мениджъри. Групи, които не могат да се дефинират само по демография или по друг конкретен критерий, който съществува в дигитална среда. Ние трябва да намерим начина да достигнем до тях. ”

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - Tombou

“Почти всички разговори с агенции, които съм имал са започнали с въпроса какъв е бюджета. Самото установяване на контакт с агенцията Xplora не се въртеше около бюджета. Отношението, което показа агенцията Xplora, беше wow факторът за нас. Вие отделихте достатъчно време да анализирате нашия продукт, ние да ви го обясним, но благодарение на това съвместно време, което отделихме, отношението, което имате към нас и продукта ни, ни дава възможността да имаме доверие, че когато поискаме нещо да се прави, то се прави от хора, които познава продукта и работят с нас. А не просто има едни пари, които трябва да се изхарчат, и каквото трябва ще го направим. Това отношение беше много по-различно от стандартното, което досега съм виждал. ”

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - Mexon

“Огромното предизвикателство, което се изправя пред нас, е широкообхватната аудитория, която трябва да облъчим, тъй като продуктите са с доста широк таргет на потребление. Това означава да намерим и да съберем хората с различни интереси, с различни възрастови групи, да показваме неща, които да са им интересни, за да можем да ги ангажираме и да ги държим постоянно на страницата, така че да стават все по-големи фенове на марките. Това е едното предизвикателство. Другото, ако мога да го нарека предизвикателство, са постоянно променящите се формати и изисквания, които налагат социалните мрежи, към които постоянно трябва да се адаптираме. Вие ни държите в час с всичко, но доста често трябва да отреагираме on-going на някоя кампания, за да можем да не я спираме и да продължаваме по начина, по който искаме.”

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - UACG

“Всъщност основното, което и ние сме се стремяли да постигнем, е да се погледнем с очите на кандидат-студентите, да видим какво е това, което привлича кандидат-студентите, за да дойдат да следват при нас. С дигиталния маркетинг, прилагането на дигиталния маркетинг ние успяхме всъщност да усетим мащаба на покриването с информация на целия този сегмент “кандидат-студенти”. A иначе чрез стандартните кампании, които се провеждат еднопосочно (ние говорим или ние пишем), провеждаме мероприятия в зала или пускаме имейли, след което нямаме представа колко хора са го прочели и колко хора са го разбрали. Чрез дигиталния маркетинг ние имахме обратната връзка да разберем и до колко хора е достигнало, и колко хора са го прочели, и колко хора са изгледали рекламите ни от край до край. Това не е никак малко като информация.”

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - Viessmann

“Като основно предизвикателство при нас е, ние сме B2B компания, тоест не извършваме продажби към крайните клиенти, а към фирми специалисти в бранша, които изграждат инсталациите в домовете на хората или в предприятия, производства и т.н. И за нас беше важно да достигнем до крайните клиенти като директна комуникация. Така, че този кръг на доверие искахме да изградим и затова дигиталният маркетинг с всичките му канали е едно, първо директно и работещо средство, освен това и резултатите са ясни и измерими. И това, което успяхме да направим заедно с вас и дефакто ръста в този процес и ръста на клиентите, които ние консултираме директно скочи в пъти.”

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - Wienerberger

“Но това, което ми направи много силно впечатление още при първата кампания е, че за нас всъщност работят адски много хора, които са много задълбочени в своята работа и буквално за всеки един отделен канал имаме отделен човек, който само седи и по цял ден там се рови и оптимизира и едва ли не съпреживява кампанията на всички нива и всъщност цялата тази страст и отдаденост, която видях във всички в екипа, тази задълбочена експертиза, която намирам на всяко едно ниво най-много ме впечатли и просто ми потвърди, че наистина изборът ни е бил правилен, защото ние самите като фирма сме много отдадени на работата си и имаме тази страст и по някакъв начин се получи химия.”

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - Danone

“Нашето партньорство с Xplora е базирано на много дълги години и през този период всъщност, ние взаимно се развивахме, взаимно ставахме по-добри. Това, което смея да кажа е, че много по-ефективно днес правим именно много по-целенасочено си слагаме основните показатели, които искаме да постигнем от дадена кампания. Много внимателно последователно ги следим и съответно резултатът, който се случва накрая на кампанията, тъй като той преживява различни подобрения през през целия процес е много по-добър.”

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - Metropolitan

“И това, което ние положихме като основи в началото и което всеки трябва да направи е да изгради първо своята стратегия за своя бизнес, целите, които иска да постигне с дигиталния маркетинг, да си попълни добре брифа, който вие изпращате, но не просто да го попълни, а да помисли нещата, да положи цели, да планира, да мисли кампанийно и винаги да следва този път… И всъщност това е нещо, с което и вие ни помогнахте - да видим тази посока на движение и да си я следваме, нещата да се случат много по-обмислено.”

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - Hype Software

“Реално над 50% от нашите клиенти, които сме вкaрали през тази година, са благодарение на дигиталния маркетинг и аз въобще не смятам това нещо да приключва като дейност. За нас е важно постоянно да се присъства, да се напомня на хората за нас - предполагам, това е важно за всеки един бранд. Разбира се, както казах отначало, ние просто направихме кампания, с която искахме да възбудим интереса на хората към нашия продукт, но в крайна сметка успяхме да вкараме и доста клиенти, което е чудесно”.

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - Britanica Park School

“Може би от първата стъпка “Research” реших, че колкото и да казваха в нашия Indoor маркетинг, че ще се справим, имахме нужда от професионалисти. При нас не подхождаме по типично българския начин “Дай ми някоя фирма за дограма или за реклама” - реших, че сам ще си направя проучването и така стигнах до вас. Особено съм щастлив, че когато звъннах на телефона ми вдигна ти (Георги Малчев). Буквално с три изречения се разбрахме и си направихме среща. Да, наистина сроковете бяха невъзможни, но наистина се справихте не чудесно, а блестящо.”

superHUMAN обучения, представени през погледа на нашите клиенти - Fulbright Bulgaria

Обучението на екипа на Fulbright Bulgaria беше едно от най-мащабните, които водихме през тази година. В рамките на общо 30 часа лекции представихме необходимата информация, която да даде разбиране в дълбочина за симбиозата между различните канали в digital, както и немалко best practices, примери и съвети. Когато след края на курса си поговорихме с Лира Константинова, координатор на обучение по дигитален маркетинг, Комисия “Фулбрайт”, тя ни сподели много полезна обратна връзка, сред която и думите от следващите редове: