superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
Tombou
“Почти всички разговори с агенции, които съм имал са започнали с въпроса какъв е бюджета. Самото установяване на контакт с агенцията Xplora не се въртеше около бюджета. Отношението, което показа агенцията Xplora, беше wow факторът за нас. Вие отделихте достатъчно време да анализирате нашия продукт, ние да ви го обясним, но благодарение на това съвместно време, което отделихме, отношението, което имате към нас и продукта ни, ни дава възможността да имаме доверие, че когато поискаме нещо да се прави, то се прави от хора, които познава продукта и работят с нас. А не просто има едни пари, които трябва да се изхарчат, и каквото трябва ще го направим. Това отношение беше много по-различно от стандартното, което досега съм виждал. ”
Това ни сподели Борис Милев, генерален директор на Tombou Bulgaria, един от основните оператори за ваучери за храна и подаръци, и карти за гориво на територията на страната. Той подробно разказа и:
- как са достигнали до решението да започнат да интегрират дигиталния маркетинг към традиционния им такъв,
- какви са били предположенията, които са имали и
- по какъв начин се е променил техен продукт след старта на комуникирането му в дигиталните канали на бранда.????
И всичко това, само в 10 минути време.