Google Ads & Analytics

Xplora October blogpost
Google Ads & Analytics

Миниръководство за лесен и успешен старт с Microsoft Advertising

Някога случвало ли ти се е следното: преглеждаш source/medium доклада в Google Analytics акаунта си и някъде на седми/осми ред виждаш органичен трафик от Bing търсачката с много добри метрики за ангажираност и conversion rate? Дори и да не си, продължавай да четеш,...

Прочети още

1996
Google Ads & Analytics

Модели на таксуване в Google и техните предимства

Какво са CPM, CPC, CPA и кога да използваме? За всеки рекламодател е важно да разбира как се образуват таксите за дадена услуга, която използва. Ако се занимавате с дигитална реклама в Google отскоро, е възможно да не знаете каква е разликата между моделите за...

Прочети още

Xplora GoogleArticle 02
NewsGoogle Ads & Analytics

Промени в разходите за Google реклама в някои държави

Google Ads ще таксува рекламодатели за показването на реклами в Австрия, Турция, Обединеното Кралство, Франция и Испания. Това е вследствие на т.нар. такси за дигитални услуги, които някои страни налагат върху технологичните компании. От Google са взели решение...

Прочети още

Най-важното от Google Marketing Livestream 2021 (RECAP)
NewsGoogle Ads & Analytics

Най-важното от Google Marketing Livestream 2021 (RECAP)

Разгледай 15-те най-важни новости и промени, които Google анонсираха на събитието си. На 27 май  се състоя Google Marketing Livestream 2021. Това е най-голямото, ежегодно събитие за технологични нововъведения, тенденции и добри практики, организирано от...

Прочети още

5 ПРОМЕНИ В GOOGLE ADS РЕКЛАМАТА СЛЕД ВЪВЕЖДАНЕ НА IOS 14
Google Ads & Analytics

5 Промени в Google Ads рекламата след въвеждане на iOS 14

Какво е iOS 14? През есента на 2020 Apple представи iOS 14 - последното поколение операционна система на компанията. С нея се въвеждат едни от най-големите промени по отношение на дизайн, функционалности и ъпгрейд на активни приложения досега. Обявяването на новата...

Прочети още

НОВ НАЧИН ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА КЛЮЧОВИТЕ ДУМИ В GOOGLE ADS
NewsGoogle Ads & AnalyticsUncategorized

Анонс! Нов начин за използване на ключовите думи в Google Ads

Google прехвърля най-доброто от Broad Match Modifier (BMM) в Phrase Match Google обявиха официално, че считано от юли 2021, използването на един от типовете на съвпадението на ключовите думи, Broad Match Modifier, се преустановява. Нещо, с което голяма част от...

Прочети още