Google Ads & Analytics

функции в Google ads които заслужават повече внимание
Google Ads & Analytics

Пет функции в Google ads, които заслужават повече внимание

Вземи повече от Google ads платформата с функционалности, които могат да останат скрити за хората с по-малко опит. Разбери повече за Insights менюто, placements доклада и други полезни Google ads тайни Ако активно работиш с Google ads от поне няколко месеца,...

Прочети още

UNIVERSAL ANALYTICS ОТСТЪПВА МЯСТО НА GA4
Google Ads & Analytics

Universal Analytics отстъпва място на GA4

5 причини защо и насоки как да настроиш своя GA4   С обявяването на новината, че от 1 юли 2023 г. стандартните Universal Analytics собствености (properties) ще спрат да събират данни за нови посещения, Google направиха ясна заявка, че бъдещото в анализа на...

Прочети още

Xplora Jan blopost 01
TrendsContent MarketingEmail marketingGoogle Ads & AnalyticsSocial Media Marketing

22 дигитални инструмента, които да използваш през 2022 година [ЧАСТ 2]

Зад всеки успешен дигитален маркетолог стоят инструменти, които го подкрепят :).  Тук ще ти представим втората част на статията с останалите 11 инструмента, които да използваш през 2022 година. Ако все още не си прочел [ЧАСТ 1], можеш да я откриеш тук Ето ги и...

Прочети още

Xplora Jan blopost 01
TrendsContent MarketingEmail marketingGoogle Ads & AnalyticsSocial Media Marketing

22 дигитални инструмента, които да използваш през 2022 година [ЧАСТ 1]

Зад всеки успешен дигитален маркетолог стоят инструменти, които го подкрепят :). В тази статия ще ти представим 22 дигитални инструмента, които помагат на маркетолозите да управляват, анализират и подобряват резултати от своите дигитални кампании.  Ще откриеш...

Прочети още

Добри практики за създаване на успешна Performance Max кампания
Google Ads & Analytics

Добри практики за създаване на успешна Performance Max кампания

През май миналата 2021 година Google представи най-новия си рекламен формат – Performance Max campaign. Това е автоматизирана кампания, която ви дава възможност да рекламирате и да оптимизирате представянето си във всички мрежи на Google платформата като Display,...

Прочети още

Xplora Dec blopost 02
Strategy developmentGoogle Ads & AnalyticsSocial Media Marketing

6 фактора, които да вземем предвид при планиране на коледна кампания

Остава по-малко от месец до коледните празници и вече можем да видим много брандове, които са стартирали кампаниите си с намаления непосредствено след Черния петък. Ако сте се позабавили с планирането тази година или пък искате да подобрите планирането си за...

Прочети още