Google Ads & Analytics

Xplora Jan blopost 01
TrendsContent MarketingEmail marketingGoogle Ads & AnalyticsSocial Media Marketing

22 дигитални инструмента, които да използваш през 2022 година [ЧАСТ 1]

Зад всеки успешен дигитален маркетолог стоят инструменти, които го подкрепят :). В тази статия ще ти представим 22 дигитални инструмента, които помагат на маркетолозите да управляват, анализират и подобряват резултати от своите дигитални кампании.  Ще откриеш...

Прочети още

Добри практики за създаване на успешна Performance Max кампания
Google Ads & Analytics

Добри практики за създаване на успешна Performance Max кампания

През май миналата 2021 година Google представи най-новия си рекламен формат – Performance Max campaign. Това е автоматизирана кампания, която ви дава възможност да рекламирате и да оптимизирате представянето си във всички мрежи на Google платформата като Display,...

Прочети още

Xplora Dec blopost 02
Strategy developmentGoogle Ads & AnalyticsSocial Media Marketing

6 фактора, които да вземем предвид при планиране на коледна кампания

Остава по-малко от месец до коледните празници и вече можем да видим много брандове, които са стартирали кампаниите си с намаления непосредствено след Черния петък. Ако сте се позабавили с планирането тази година или пък искате да подобрите планирането си за...

Прочети още

Video Reach кампаниите в YouTube - вече достъпни за всички рекламодатели
Google Ads & Analytics

Video Reach кампаниите в YouTube – вече достъпни за всички рекламодатели

На 27 октомври екипът на Google анонсира, че Video Reach кампаниите са вече достъпни за всички Google Ads потребители . Чрез тях рекламодателите могат да използват едновременно видеа с възможност за пропускане (Skippable in-stream ads) и  кратки видеа (Bumper...

Прочети още

Xplora October blogpost
Google Ads & Analytics

Миниръководство за лесен и успешен старт с Microsoft Advertising

Някога случвало ли ти се е следното: преглеждаш source/medium доклада в Google Analytics акаунта си и някъде на седми/осми ред виждаш органичен трафик от Bing търсачката с много добри метрики за ангажираност и conversion rate? Дори и да не си, продължавай да четеш,...

Прочети още

1996
Google Ads & Analytics

Модели на таксуване в Google и техните предимства

Какво са CPM, CPC, CPA и кога да използваме? За всеки рекламодател е важно да разбира как се образуват таксите за дадена услуга, която използва. Ако се занимавате с дигитална реклама в Google отскоро, е възможно да не знаете каква е разликата между моделите за...

Прочети още