Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 114: Георги Георгиев – „Маркетинг и скалиране на B2B2C компания“

В този епизод те срещаме с Георги Георгиев, управляващ съдружник в Re:Benefit – компания, която създаде категорията за управление на придобивки за служителите. Ще научиш каква е спецификата на B2B2C и какви са предизвикателствата, когато правиш marketplace. Ще чуеш защо доскоро Жоро не е вярвал в маркетинга, но в момента най-сетне вижда пряка връзка между маркетинг усилията и продажбите в Re:Benefit. Ще разбереш и какво ново добавят в платформата.

В епизода ще чуеш:

  1. За какво ще говорим в епизода? Защо темата е стартиране и скалиране на компания с B2B2C модел?
  2. Какво е Re:Benefit и защо го ползват над 15 000 души от над 100 компании?
  3. Работи ли маркетингът? Колко процента от маркетинг бюджета работят?
  4. Как да подходим, ако не сме убедени, че маркетингът работи за нас?
  5. За маркетинга чрез ситуации и валидиране на ценното поведение на потребителите.
  6. За маркетинг предположенията.
  7. За мастър стратегиите и как да управляваме маркетинг предположенията.
  8. За значението на избора при оценяването на стойността, която получаваме.
  9. За предизвикателствата една компания да структурира employee benefits.
  10. За тестването на прототипа на услугата – по модела на яйцето и кокошката. Кое е било по-трудно? За предизвикателството да направиш marketplace.
  11. Какво ни мотивира в работата? Можем ли да сме по-близо до продажбите и да скалираме по-бързо?
  12. Спецификите на клиентите и на стъпките на Explore и Exploit. Какви сегменти са идентифицирани?
  13. За контент маркетинга и как работи за B2B2C – за болките и ползите за таргет потребителите.
  14. Как да сме катализатор за поведението на потребителите – не повече натиск, а чрез различен подход? Какво се е променило през годините?
  15. Как се навлиза на чуждестранен пазар? Повтарят ли се предизвикателствата? Колко са различни отделните пазари?
  16. За ролята на case studies по фунията. Каква е ролята на събитията при B2B2C модела?
  17. За директните продажби.
  18. Какво не е сработило за Re:Benefit в областта на маркетинга?
  19. За опцията да се дарява и така да изразяваш ценностите си.
  20. Дали Жоро очаква свиване на търсенето на IT специалисти в България?
  21. Бъдещето на remote и хибридната работа на база на опита на Жоро Георгиев. Как ще изглеждат офисите на бъдещето?
  22. Как се надгражда стойностното предложение на Re:Benefit?
  23. Какво да си вземете от епизода?

Ресурси:

https://www.linkedin.com/in/george-gueorguiev-26a82a
https://rebenefit.bg/bg/nachalo/
https://xplora.bg/en/podcasts/xplore-marketing-episode-10/
https://xplora.academy/masterclasses
https://xplora.academy/modules/kursove-uspeshen-marketing-v-digitalnata-era
https://bit.ly/xplore_marketing_georgi_malchev_linkedin
https://forbesbulgaria.com/2023/07/21/дигиталната-стратегия-като-история/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-77/
https://locus-publishing.com/product/катализаторът/
https://forbesbulgaria.com/2020/04/27/какво-правят-хора-като-мен/
https://forbesbulgaria.com/2023/11/30/пътят-на-служителя-към-работодателя-в/

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂