Xplore Marketing – Еп. 114: Георги Георгиев – „Маркетинг и скалиране на B2B2C компания“
В този епизод те срещаме с Георги Георгиев, управляващ съдружник в Re:Benefit – компания, която създаде категорията за управление на придобивки за служителите. Ще научиш каква е спецификата на B2B2C и какви са предизвикателствата, когато правиш marketplace. Ще чуеш защо доскоро Жоро не е вярвал в маркетинга, но в момента най-сетне вижда пряка връзка между маркетинг усилията и продажбите в Re:Benefit. Ще разбереш и какво ново добавят в платформата.
В епизода ще чуеш:
- За какво ще говорим в епизода? Защо темата е стартиране и скалиране на компания с B2B2C модел?
- Какво е Re:Benefit и защо го ползват над 15 000 души от над 100 компании?
- Работи ли маркетингът? Колко процента от маркетинг бюджета работят?
- Как да подходим, ако не сме убедени, че маркетингът работи за нас?
- За маркетинга чрез ситуации и валидиране на ценното поведение на потребителите.
- За маркетинг предположенията.
- За мастър стратегиите и как да управляваме маркетинг предположенията.
- За значението на избора при оценяването на стойността, която получаваме.
- За предизвикателствата една компания да структурира employee benefits.
- За тестването на прототипа на услугата – по модела на яйцето и кокошката. Кое е било по-трудно? За предизвикателството да направиш marketplace.
- Какво ни мотивира в работата? Можем ли да сме по-близо до продажбите и да скалираме по-бързо?
- Спецификите на клиентите и на стъпките на Explore и Exploit. Какви сегменти са идентифицирани?
- За контент маркетинга и как работи за B2B2C – за болките и ползите за таргет потребителите.
- Как да сме катализатор за поведението на потребителите – не повече натиск, а чрез различен подход? Какво се е променило през годините?
- Как се навлиза на чуждестранен пазар? Повтарят ли се предизвикателствата? Колко са различни отделните пазари?
- За ролята на case studies по фунията. Каква е ролята на събитията при B2B2C модела?
- За директните продажби.
- Какво не е сработило за Re:Benefit в областта на маркетинга?
- За опцията да се дарява и така да изразяваш ценностите си.
- Дали Жоро очаква свиване на търсенето на IT специалисти в България?
- Бъдещето на remote и хибридната работа на база на опита на Жоро Георгиев. Как ще изглеждат офисите на бъдещето?
- Как се надгражда стойностното предложение на Re:Benefit?
- Какво да си вземете от епизода?
Ресурси:
https://www.linkedin.com/in/george-gueorguiev-26a82a
https://rebenefit.bg/bg/nachalo/
https://xplora.bg/en/podcasts/xplore-marketing-episode-10/
https://xplora.academy/masterclasses
https://xplora.academy/modules/kursove-uspeshen-marketing-v-digitalnata-era
https://bit.ly/xplore_marketing_georgi_malchev_linkedin
https://forbesbulgaria.com/2023/07/21/дигиталната-стратегия-като-история/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-77/
https://locus-publishing.com/product/катализаторът/
https://forbesbulgaria.com/2020/04/27/какво-правят-хора-като-мен/
https://forbesbulgaria.com/2023/11/30/пътят-на-служителя-към-работодателя-в/
Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂