Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Епизод 126 на гости ни е Петър Дяксов и си говорим за рекламни стратегии за e-commerce

Петър Дяксов е дигитален предприемач с експертиза, която гради в продължение на повече от 10 години. Той е съсобственик на няколко онлайн магазина, които оперират не само в страната, а и извън нея.

Петър е управляващ партньор в дигиталната агенция SEOMAX, която предлага разнообразни услуги за подобряване на онлайн присъствието на различни бизнеси. Той и екипът на агенцията разработват платформата Design Expert, която предлага графични дизайни на месечен абонамент.

В своя кариерен път Петър е имал възможността да работи с разнообразни компании, а успешно завършените проекти на агенцията са повече от 500. Петър Дяксов е основател на единствения български конкурс за млади дигитални маркетолози “Digital Stars”.

В епизода ще чуеш:

  1. Хибриден e-commerce и ролята на физическите обекти.
  2. Платформи, които помагат на e-commerce бизнесите да са по-ефективни.
  3. Ролята на Facebook и губи ли ефективност на ниво CPA?
  4. Как Google балансира paid & organic трафик? Как да се вземе решение в кое да се инвестира, ако може да се позволи едно от двете?
  5. В кой момент да пуснем автоматизация и колко можем да разчитаме на тях?
  6. Любими ресурси.

Ресурси:

https://seomax.bg/
https://seomax.bg/blog/
https://digitalstars.bg/
https://digital4sofia.com/

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂