Xplore Marketing – Еп. 133: Сибина Григорова – „Как съдържанието дава стойност на конкретни аудитории без да ги отблъснем“
В този епизод те срещаме със Сибина Григорова, която има огромен опит с native съдържанието в дигиталните медии. Тя разказва как съдържанието дава стойност на конкретни аудитории, но и как да не отблъснем аудиториите.Ще чуеш много за това как се избира съдържанието в една медия и как се отчита тайминга на интересите на аудиториите. Целият епизод е изпълнен с примери от практиката на Сибина в “Булевард България”, както и от опита на Жоро. Сибина дава приложими съвети при работа с премиум медии, които залагат на нейтив съдържание.
В епизода ще чуеш:
- За какво ще говорим в епизода?
- За опита на Сибина в native съдържанието
- За силните сигнали от потребителите, когато консумират съдържание. Как да не губим времето на читатели в дългата форма, как да планираме кратките форми?
- За статистика за консумацията на съдържание. Как да отчитаме тайминга за даден тип съдържание?
- За вида съдържание и за решението за инфотейнмънт съдържание на “Булевард България”.
- За предизвикателството като изберем конкретен фокус на таргет потребители и съдържание.
- За баланса в съдържанието, за да не се отблъсне аудиторията.
- За планирането на календара и за “развалянето” му още в първото тримесечие.
- Как да намерим синхрон на native съдържанието с календара на рекламодателя? Защо много големи идеи за съдържание остават недооценени?
- За честността, която медиите дължат на рекламодателите.
- Какво отблъсква и какво привлича аудиторията?
- За отделните звена в една медиите и една забавна история.
- Добри практики при създаване на съдържание в една premium медия с цел микро таргетиране на аудиториите.
- Кой AI инструмент за създаване и редактиране на съдържание препоръчват Сибина и Жоро?
- Примери как да планираме с и без AI инструмент качествено съдържание.
- Съветите на Сибина при създаване на съдържание – започвайки с това да е интересно на самия автор.
- Как да покажете уважение към читателите?
- Проблем ли са рекламите, разположени до негативни новини? Как digital помага да се отчита реалното смислено поведение на хората?
- Как да балансираме между по-агресивните формати реклама в premium медиите и по-приятното потребителско изживяване?
- Препоръчва ли Сибина микротаргетиране? Няколко конкретни и интересни истории.
- Как да отчитаме маркетинг предположенията?
- Примери за самосегментиране на потребителите чрез съдържание.
- За коментарите във форумите и в социалните мрежи. Как екосистемите на Meta и Google подхождат към съдържанието?
- Защо Сибина препоръча Google Analytics? За важността на курсовете за използване на изкуствен интелект, както и на качественото визуално съдържание.
- Защо хората споделят непроверени новини? Страшно ли е да признаем, че сме сбъркали?
- Какво да си вземеш от епизода?
- Как се трансформира пазара на идеите в маркетинга и рекламата?
Ресурси:
https://boulevardbulgaria.bg/authors/sibina-grigorova
https://www.linkedin.com/in/sibina-grigorova-6125172a/
https://www.malchev.net
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-116/
https://xplora.academy/masterclass-working-with-marketing-budgets
https://boulevardbulgaria.bg/mlada-balgariya
https://us4bg.org/bg/our-projects/?project_id=2271&project_year=all&project_area=all&project_search=значими
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-37/
https://xplora.academy/kursove-po-digitalen-marketing
Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂