Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 133: Сибина Григорова – „Как съдържанието дава стойност на конкретни аудитории без да ги отблъснем“

В този епизод те срещаме със Сибина Григорова, която има огромен опит с native съдържанието в дигиталните медии. Тя разказва как съдържанието дава стойност на конкретни аудитории, но и как да не отблъснем аудиториите.Ще чуеш много за това как се избира съдържанието в една медия и как се отчита тайминга на интересите на аудиториите. Целият епизод е изпълнен с примери от практиката на Сибина в “Булевард България”, както и от опита на Жоро. Сибина дава приложими съвети при работа с премиум медии, които залагат на нейтив съдържание.

В епизода ще чуеш:

  1. За какво ще говорим в епизода?
  2. За опита на Сибина в native съдържанието
  3. За силните сигнали от потребителите, когато консумират съдържание. Как да не губим времето на читатели в дългата форма, как да планираме кратките форми?
  4. За статистика за консумацията на съдържание. Как да отчитаме тайминга за даден тип съдържание?
  5. За вида съдържание и за решението за инфотейнмънт съдържание на “Булевард България”.
  6. За предизвикателството като изберем конкретен фокус на таргет потребители и съдържание.
  7. За баланса в съдържанието, за да не се отблъсне аудиторията.
  8. За планирането на календара и за “развалянето” му още в първото тримесечие.
  9. Как да намерим синхрон на native съдържанието с календара на рекламодателя? Защо много големи идеи за съдържание остават недооценени?
  10. За честността, която медиите дължат на рекламодателите.
  11. Какво отблъсква и какво привлича аудиторията?
  12. За отделните звена в една медиите и една забавна история.
  13. Добри практики при създаване на съдържание в една premium медия с цел микро таргетиране на аудиториите.
  14. Кой AI инструмент за създаване и редактиране на съдържание препоръчват Сибина и Жоро?
  15. Примери как да планираме с и без AI инструмент качествено съдържание.
  16. Съветите на Сибина при създаване на съдържание – започвайки с това да е интересно на самия автор.
  17. Как да покажете уважение към читателите?
  18. Проблем ли са рекламите, разположени до негативни новини? Как digital помага да се отчита реалното смислено поведение на хората?
  19. Как да балансираме между по-агресивните формати реклама в premium медиите и по-приятното потребителско изживяване?
  20. Препоръчва ли Сибина микротаргетиране? Няколко конкретни и интересни истории.
  21. Как да отчитаме маркетинг предположенията?
  22. Примери за самосегментиране на потребителите чрез съдържание.
  23. За коментарите във форумите и в социалните мрежи. Как екосистемите на Meta и Google подхождат към съдържанието?
  24. Защо Сибина препоръча Google Analytics? За важността на курсовете за използване на изкуствен интелект, както и на качественото визуално съдържание.
  25. Защо хората споделят непроверени новини? Страшно ли е да признаем, че сме сбъркали?
  26. Какво да си вземеш от епизода?
  27. Как се трансформира пазара на идеите в маркетинга и рекламата?

Ресурси:

https://boulevardbulgaria.bg/authors/sibina-grigorova
https://www.linkedin.com/in/sibina-grigorova-6125172a/
https://www.malchev.net
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-116/
https://xplora.academy/masterclass-working-with-marketing-budgets
https://boulevardbulgaria.bg/mlada-balgariya
https://us4bg.org/bg/our-projects/?project_id=2271&project_year=all&project_area=all&project_search=значими
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-37/
https://xplora.academy/kursove-po-digitalen-marketing

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂