Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 51: Иван Цукев – „Маркетинг автоматицазии“

В епизод 51 на Xplore Marketing на гости ни е Иван Цукев и говорим за маркетинг автоматизации – какви маркетинг дейности, какви инструменти, за какви аудитории, и разбира се – кога и как променяме тези автоматизации. Говорим за типове процеси и подходите към всеки от тях – frontstage и backstage. И разбира се – Иван дава много конкретни подходи и примери за успешен дигитален маркетинг. Накрая ще разбереш кой курс Иван препоръчва в онлайн платформата.

Иван Цукев е основател на aula.bg – платформа за компютърни умения при ползване на AutoCAD, MS Excel, Photoshop и т.н. Платформата съществува от над 10 години и прилага редица добри практики по отношение на усвояването на знания, и разбира се – при автоматизацията на маркетинг процесите.

По време на разговора Иван Цукев и Жоро обсъждат теми като:

  • Как стартира aula.bg и за какви автоматизации е било съдържанието?
  • Какви са основните групи таргет потребители на платформата?
  • Автоматизациите на три нива – индивидуално, екипно и фирмено ниво.
  • За важността на автоматизация на конкретни дейности, извършвани от професионалистите. Комбинацията между професионалните и компютърните умения.
  • Маркетингът като изживяване – защо и какви подобрения се извършват в платформата?
  • Геймификацията като ключов подход за ангажиране на потребителите – за динамиката и механиката в игровизациите.
  • Пълната автоматизация, към която се стремят на ниво бизнес.
  • Какви автоматизирани имейли и кога получават потребителите на aula.bg?
  • Какви метрики следят при автоматизацията на имейл маркетинг?
  • Процесът по прототипиране на процеси.
  • Създаването на evergreen съдържание и като се активира маркетинг автоматизацията за дистрибуцията му.
  • За маркетинга на Приятел за цели, в частност как е тествана корицата на книгата.
  • Как са автоматизирани процесите на подкаста Приятел за цели?
  • Ролята на Trello при автоматизацията на процесите в Приятел за цели.
  • Какво е human automation?
  • Различните типове процеси и как да подхождаме за тях.
  • За ролята на чеклистите при автоматизациите.
  • Как да използваме Теория на ограниченията (Theory of Constraints) за целите на автоматизациите на дейности в маркетинга?
  • Как изглежда седмичната самооценка на хората в екипа на дигитална агенция Xplora?
  • Препоръките за стъпки при четене на маркетинг книги.
  • Една много препоръчана маркетинг книга, която трудно ще намерите сред препоръчаните маркетинг книги.
  • Какво са frontstage и backstage процесите и как да приоритизираме работата по тях?
  • Коя маркетинг автоматизация е довела до увеличение от 1 000 до 100 000 феновете на aula.bg във Facebook?
  • Дали да следите трендове или да мислите за анти-трендове?

Ресурси:

https://aula.bg/

https://xplora.academy/course/modul-13-digitalni-aktivnosti-2021/lessons/%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BD-%D1%86%D1%83%D0%BA%D0%B5%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D1%89%D0%BE-%D0%B5-%D0%B2%D0%B0%D0%B6%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D0%B5%D0%B9%D0%BC%D0%B8%D1%84%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F%D1%82/

https://xplora.academy/course/modul-1-osnovi-na-marketinga-s-georgi-malchev-2021/lessons/%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BD-%D1%86%D1%83%D0%BA%D0%B5%D0%B2-2/

https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-34/

https://goalbuddy.io/bg/priyatel-za-celi-kak-da-namerim/

https://www.malchev.net/godishno_planirane_2021_5_praktichni_podhoda/

https://www.amazon.com/Checklist-Manifesto-How-Things-Right/dp/0312430000

https://www.orangecenter.bg/tselta-protses-na-postoyanno-usavarshenstvane.html

https://xplora.bg/employer-branding/46-prichini-da-se-kefim-che-rabotim-v-xplora/

https://iztok-zapad.eu/vliyanieto-psihologiya-na-ubezhdavaneto

https://locus-publishing.com/product/%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3-5-0-%D0%B7%D0%B0-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B8-%D1%85%D0%BE%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B0/

https://www.linkedin.com/pulse/%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3-50-%D0%B3%D1%8A%D0%B2%D0%BA%D0%B0%D0%B2-%D0%B1%D0%B0%D0%B7%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD-%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D0%B8-georgi-malchev/

https://www.stickymarketing.com/books/stickier-marketing/

https://www.strategiccoach.com/

Слушай епизода и в Spotify и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂