Xplore Marketing Еп. 85: Рали и Ани от Lussó by Borisovi „Цветен разговор за бранд маркетинг“
По цветята ще ги познаете – Рали и Ани от Lussó by Borisovi. Вече 5 години правят цветя по всякакви поводи. Дизайн, конструкция, цветови подбор – необходимия живот за вашето събитие, финалната щриха на вашите подаръци. Усмивката в цвят, която вдъхновява всеки ден. Повече за тях може да научите в социалните мрежи, а ако сте от тези за които скролването е all day, every day, all the time – вече сте попадали на тяхното “LUSSÓ”. Линкове към техните канали ще намерите в секцията с ресурси по-долу. 😉
В рамките на разговора, който Ванката, Рали и Ани провеждат, ще чуете дискусия около следните интересни теми:
- Малко за тях двете и Lusso.
- Как брандът стартира с продажба на букети онлайн. Как се променя този бизнес през последните 3-4 години? Какви бариери има за един такъв бизнес?
- Колко ключово е отварянето на физически обект? То как повлиява на хората, които си купуват букети от Lusso и на събитията, които брандът обслужва?
- Колко ключови са партньорствата? Усеща ли се засилване на разпознаваемостта и търсенето на Lusso след участие по събития?
- За постоянното създаване на Reels & TikTok видеа – колко помагат и колко е било трудно в началото да свикнат със снимането им?
- Конкуренцията или защо Рали и Ани не се притеснявате от крадене на идеи?
- Колко често работят с муудбордове и какъв е техният подход на използване?
- Какъв брандинг се стараят да правят на различни места, за да има фокус над цветята, красотата, събитието и да говори “Lusso”?
Ресурси:
https://lussobyborisovi.com/
https://www.facebook.com/lussobyborisovi/
https://www.tiktok.com/@lussobyborisovi
https://www.instagram.com/lussobyborisovi/