Управление на присъствието в LinkedIn
LinkedIn не е просто платформа за привличане на нови кадри или поредната социална мрежа, която не се различава по нищо от останалите. Последните години все повече брандове навлизат в нея и има защо. Ако сферата на твоя бизнес е B2B или пък се опитваш да развиеш Employer branding стратегията си, то няма как да не си чувал за нея, a е много вероятно и бизнесът ти вече да има профил там. Спецификата на аудиторията и функционалностите на LinkedIn, част от които не се откриват в останалите социални мрежи, подпомагат бизнесите да изградят положителен бранд имидж, да се позиционират като надежден работодател и да достигнат до правилната за тях аудитория. Разгледай портфолиото ни, за да разбереш за какво можеш да я използваш и как да извлечеш максимума от нея.
Embodee
LinkedIn ни дава възможност да популялизираме Embodee, като чрез него достигаме до 8 уникални аудитории, част от които са 2D и 3D дизайнери, мърчандайзери и служители в отдел продажби. Възползваме се от цялата гама формати на LinkedIn като статични постове, видеа, pdf документи и други, чрез които да постигнем различните си цели. Orchids by Embodee е единствена по рода си платформа на пазара, която помага на индустрията за мода и облекло в проектирането, създаването и продажбата на модни продукти. И именно LinkedIn е мястото, на което успяваме да създадем awareness за бранда и съществеременно подпомагаме промотирането и респективно записването за уебинари. LinkedIn е отличен избор за подобен тип събития и намирането на аудитория, склонна да се ангажира с по-дълго и информативно съдържание.
UBB AM
LinkedIn е мястото, което ни позволява да развием Employer Branding и КСО (корпоративната социална отговорност) стратегия на съдържание на ОББ Асет Мениджмънт. Платформата позволява и достигането до правилните аудитории, към които да комуникираме портфолиото от продукти на ОББ Асет Мениджмънт. За целите на employer branding-а поставяме голям фокус върху лицата в компанията, като споделяме вътрешни интервюта със служители и техните успехи. По този начин повишаваме ангажираността в платформата и кредибилността в бранда.
Ocean Investments
Ocean Investments е family-owned инвестиционна компания, която развива иновациите на глобално ниво в сферата на киберсигурност, здравеопазване и недвижимо имущество.
Нашето съдържание умело комбинира микс от смели послания в позициониращите ни публикации с информативни инфографики и статистика чрез образователни постове. Изграждаме и по-близка връзка с потребителите, като ги запознаваме с навременна и актуална инвестиционна информация. И всичко това пресъздаваме през визуалната призма на океанската тематика, градейки уникален имидж на бранда. LinkedIn ни позволява да създадем общност от съмишленици и да популяризираме мисията на Ocean Investments – заедно със своите партньори да развиват индустриите, в които оперират.
Estafet
През 2022 г. екипът на Estafet направи голяма крачка в своето развитие и инициира цялостна преориентация на бизнес модела си. Ние се захванахме с процеса на ребрандиране и разработването на задълбочена стратегия за рестарт на дигиталната комуникация на бранда чрез интегриран маркетингов подход, преплитайки B2B инсайти с когнитивни bias-и в структурата на планирането ни. Продължаваме партньорството си, като създаваме и промотираме ежемесечни кампании в LinkedIn за whitepapers, blueprints, case studies и специфични продуктови решения, генерирайки висок awareness ефект сред нишовата таргет аудитория на бранда.
Xplora
Спецификата и аудиторията на LinkedIn я превръщат в предпочитана социална мрежа за брандовете, които искат да развият своята Employer branding стратегия и да се позиционират като предпочитан работодател. Именно затова нямаше как да не позиционираме и Xplora там. Социалната мрежа ни предлага голяма гама от функционалности и формати, от които се възползваме максимално. Използваме ги освен за споделяне на полезно съдържание и информация за предстоящи/отминали събития, в които участваме, така и за да представим нагледно стойността, която даваме на нашите клиенти и растежа на компанията. Не пропускаме да споделяме екипните и личните си постижения и нещата, които ни карат да се гордеем. Поставяме голям фокус и върху живота в агенцията и хората, които са част от Xplora, като им отдаваме заслуженото благодарение на някои от форматите, налични единствено в тази социална мрежа.