Управление на присъствието в LinkedIn

LinkedIn не е просто платформа за привличане на нови кадри или поредната социална мрежа, която не се различава по нищо от останалите. Последните години все повече брандове навлизат в нея и има защо. Ако сферата на твоя бизнес е B2B или пък се опитваш да развиеш Employer branding стратегията си, то няма как да не си чувал за нея, a е много вероятно и бизнесът ти вече да има профил там. Спецификата на аудиторията и функционалностите на LinkedIn, част от които не се откриват в останалите социални мрежи, подпомагат бизнесите да изградят положителен бранд имидж, да се позиционират като надежден работодател и да достигнат до правилната за тях аудитория. Разгледай портфолиото ни, за да разбереш за какво можеш да я използваш и как да извлечеш максимума от нея.

Embodee

LinkedIn ни дава възможност да популяризираме Embodee, като чрез него достигаме до 8 уникални аудитории, част от които са 2D и 3D дизайнери, мърчандайзери и служители в отдел “Продажби”. Възползваме се от цялата гама формати на LinkedIn като статични постове, видеа, PDF документи, анкети и други, чрез които да постигнем различните си цели. Embodee е единствена по рода си платформа на пазара, която помага на индустрията за мода и облекло в проектирането, създаването и продажбата на модни продукти. И именно LinkedIn е мястото, на което успяваме да създадем awareness за бранда и същевременно подпомагаме промотирането и респективно записването за уебинари. LinkedIn е отличен избор за подобен тип събития и намирането на аудитория, склонна да се ангажира с по-дълго и информативно съдържание.

UBB AM

LinkedIn е мястото, което ни позволява да развием Employer Branding и КСО (корпоративната социална отговорност) стратегия на съдържание на ОББ Асет Мениджмънт. Платформата позволява и достигането до правилните аудитории, към които да комуникираме портфолиото от продукти на ОББ Асет Мениджмънт. За целите на employer branding-а поставяме голям фокус върху лицата в компанията, като споделяме вътрешни интервюта със служители и техните успехи. По този начин повишаваме ангажираността в платформата и кредибилността в бранда.

BRIGHT LINES CARGO

Както и името подсказва, Bright Lines Cargo е компания, която предоставя логистични решения за пренос, внос и износ на стоки. Техни клиенти могат да бъдат бизнеси от цял свят, в десетки индустрии – от фармацевтична, през военна, хранително-вкусова, производствена и дори до карго услуги за произведения на изкуството. Linkedin профилът служи за позиционирането на бранда като опитен партньор, чиито основни предимства са личното отношение, както и индивидуалните и креативни решения за всеки B2B клиент. В тази социална мрежа представяме портфолиото от услуги, разгръщайки различни аспекти и ползи за отделните бизнеси. Възползваме се от високата органична видимост и ангажираност на платформата и създаваме образователно и ангажиращо съдържание под формата на PDF документи, кратки синематични видеа и статични визии.

VM FINANCE GROUP

VM Finance Group е икономическа група, която има разнообразно портфолио от компании в различни бизнес направления. Съдържанието, което създаваме за LinkedIn, умело комбинира информативно съдържание и вътрешен поглед върху събитията в компанията. Основен стремеж в работата ни е да изградим близка връзка с аудиторията на бранда и да го позиционираме като водеща сила в индустриите, които развива.

FROTCOM

Frotcom България е представител на международна компания, която поддържа система за интелигентно проследяване на превозни средства и управление на автопарк. В комуникацията на бранда в LinkedIn се стремим не само да представим услугите на Frotcom, но и лицата зад бранда, служителите, които карат “магията” да се случва. Важно е да подчертаем експертността зад системата, която от своя страна успешно оптимизира логистични и транспортни бизнеси.

REPEAT

RepEat е българска верига заведения, която предлага традиционни български и чуждестранни ястия, приготвени на място. С комуникацията им в LinkedIn целим да открехнем вратите зад името RepEat. Показваме хората, които работят в отделните обекти и представяме разширяването на веригата с откриването на нови локации. Същевременно скъсяваме връзката бранд-потребител чрез публикуване на отзиви от доволни клиенти, участие на бранда на различни събития, както и ежемесечни анкети, свързани с навици, хранене и нагласи.