Фотосесии

Дигиталният маркетинг включва използването на качествени визуални активи, в това число и фотографии и композитни изображения (монтажи). Потребителите ценят визуалните решения, които са атрактивни и им носят стойност - като емоция, информация, яснота и т.н. Затова и самите дигитални платформи дават по-голямо предимство на брандовете, които създават трайно качествени дигитални визуални активи - защото потребителите са готови да ги консумират и да взаимодействат с тях.

Имаме специално оборудвано студио за фотосесии, както и специално отделена кухня (една от трите ни) за приготвяне на рецепти и за плейтване, когато снимаме с хранителни продукти. Имаме няколко зали, в които правим фотосесии, под нас е и паркът “Заимов”. И разбира се, правим снимки и на доста отдалечени локации 🙂

Какви фотосесии създавате?

Едно от нещата, за които Xplora има разпознаваемост на пазара за дигитални услуги, са качествените дигитали активи – за сайтове, съдържание в социалните мрежи, имейл бюлетини и др. Можеш да продължиш историята в Instagram профила на агенцията, където ще откриеш много съдържание от фотосесии, включително и как правим самите фотосесии.

Ето основните видове фотосесии, които правим:

 

  • Продуктова фотография – козметика, почистващи и перилни препарати и др.
  • Портретна фотография – групови и индивидуални снимки
  • Кулинарна фотография – хранителни продукти и рецепти

Какво включва процесът на една фотосесия?

Създаването на качествени визуални активи в резултат на една фотосесия включва задължителни стъпки. Ето и основните етапи, през които преминава процесът:

1

Цели на визуалните активи - за какво и къде ще се ползват визуалните активи

2

Стилистика - проучване и създаване на moodboard

3

Избор и подговяне на реквизит

6

Обработка на суровите кадри

5

Композиране на елементите и заснемане

4

Техническо подготвяне на студиото

С кои фотосесии се гордеете?

Направили сме много фотосесии – някои за чисто тактически цели, а други за мащабни онлайн и офлайн кампании.

Ето някои от фотосесиите, които решихме да откроим, за да имаш представа относно типа съдържание, което създаваме: