Фотосесии
Дигиталният маркетинг включва използването на качествени визуални активи, в това число и фотографии и композитни изображения (монтажи). Потребителите ценят визуалните решения, които са атрактивни и им носят стойност - като емоция, информация, яснота и т.н. Затова и самите дигитални платформи дават по-голямо предимство на брандовете, които създават трайно качествени дигитални визуални активи - защото потребителите са готови да ги консумират и да взаимодействат с тях.
Имаме специално оборудвано студио за фотосесии, както и специално отделена кухня (една от трите ни) за приготвяне на рецепти и за плейтване, когато снимаме с хранителни продукти. Имаме няколко зали, в които правим фотосесии, под нас е и паркът “Заимов”. И разбира се, правим снимки и на доста отдалечени локации 🙂
Какви фотосесии създавате?
Ето основните видове фотосесии, които правим:
- Продуктова фотография – козметика, почистващи и перилни препарати и др.
- Портретна фотография – групови и индивидуални снимки
- Кулинарна фотография – хранителни продукти и рецепти
Какво включва процесът на една фотосесия?
Създаването на качествени визуални активи в резултат на една фотосесия включва задължителни стъпки. Ето и основните етапи, през които преминава процесът:
Цели на визуалните активи - за какво и къде ще се ползват визуалните активи
Стилистика - проучване и създаване на moodboard
Избор и подговяне на реквизит
Обработка на суровите кадри
Композиране на елементите и заснемане
Техническо подготвяне на студиото
С кои фотосесии се гордеете?
Направили сме много фотосесии – някои за чисто тактически цели, а други за мащабни онлайн и офлайн кампании.
Ето някои от фотосесиите, които решихме да откроим, за да имаш представа относно типа съдържание, което създаваме: