Дигитални и визуални активи
Какви дигитални активи създавате?
Имаме богата практика в създаването на дигитални активи – от ключови, през тактически, до чисто оперативни. Ето основните видове, които създаваме:
- Уебстраници и лендинг страници
- Мобилни приложения
- Фотосесии
- Видео
- Банери
- Инфографики и eBooks
Колко добри сте в създаването на дигитални активи?
Един дигитален актив има смисъл само докато постига конкретни маркетинг цели. Те могат да бъдат стратегически, тактически или чисто оперативни. От това зависи какъв актив е най-подходящ и какви ресурси да бъдат вложени в изграждането му.
Предпочитаме сам да се увериш в опита ни в създаването на качествени дигитални активи. Най-лесно и съобразно конкретните ти нужди можеш да откриеш примери в:
- детайлните case studies, които създаваме;
- профила ни в Instagram, където споделяме визуално съдържание и много примери;
Уебстраници и лендинг страници
За редица бизнеси сайтът е ключов маркетинг актив. Защо? Защото потребителите там се самосегментират – какви са, от какво биха извлекли стойност, на каква фаза в отношенията си са с компанията или бранда. Освен това могат да предприемат и ключова за компанията интеракция, която да ги превърне в идентифицирани потребители за последваща имейл комуникация, запитвания, продажби.
Фотосесии
Дигиталният маркетинг включва използването на качествени визуални активи, в това число и фотографии и композитни изображения (монтажи). Потребителите ценят визуалните решения, които са атрактивни и им носят стойност – като емоция, информация, яснота и т.н. Затова и самите дигитални платформи дават по-голямо предимство на брандовете, които създават трайно качествени дигитални визуални активи – защото потребителите са готови да ги консумират и да взаимодействат с тях.
Видео
Потребителите консумират много видео съдържание, вследствие на което платформите го преналагат все повече. То позволява много по-бързо представяне на повече информация, както и разказване на по-комплексни истории за стойностното предложение на една компания.
Банери
Банерите са част от дигиталния живот на всеки от нас. За лошо – много от нас сме “слепи” за много от банерите, защото не са визуално атрактивни, не са ясни или не са съобразени с фазата ни в потребителската пътека с дадена компания, бранд или продукт/услуга. За добро – защото дигиталните платформи позволяват да се показват статични и динамични банери на правилните хора в точния момент и с правилната последваща интеракция чрез насочване към избран от нас дигитален актив или платформа.
Инфографики и eBooks
Има видове информация и стойностно предложение, които могат оптимално да бъдат представени под формата на инфографика или eBook. Потребителите имат вече изградени критерии и така оценяват добре с вниманието си. С това те дават и отлични сигнали на дигиталните платформи за кого е интересна и полезна съответната инфографика или eBook – т.е. какви потребители на каква фаза в отношенията си са с дадена компания, бранд или продукти и услуги.
Лого, визитки, бранд палитра
Да ти се доверят да направиш логото и бранд палитрата е признак на голямо доверие. Екипът ни има опит в създаването на редица визуални активи, в т.ч. лога, бранд палитри, визитки.
Наръчници и презентации
Нерядко клиенти се обръщат към нас за съдействие за създаване на наръчници или на темплейти за презентации. Защо? Защото в техния сектор важна част от комуникацията им се извършва именно под формата на наръчници, които се изпращат или са налични за ключови партньори и клиенти. А някои от тях правят много презентации и за тях е важно както да комуникират нивото си на професионализъм чрез стила и брандирането на презентациите, така и да улеснят екипите си при създаването на всяка отделна презентация.
Хибридни и дигитални събития
Екипът ни има огромен опит в дигиталната подкрепа на присъствени и дигитални събития. За много водещи ивенти в България сме били партньори, дигитална агенция, куратори на съдържанието. Сред събитията, на които сме били дигитални партньори, са Digitalk, Forbes Awards, Retail in Detail, All in One на DEV.BG, Comic Con и други.
Имаме опит и в организирането на дигитални събития за наши клиенти – уебинари, конференции, обучения, като аудиториите са били широки аудитории, бизнес аудитории, специфични професионални аудитории.
Xplora Academy провежда физически и онлайн обучения, като опитът ни е както в големи присъствени обучителни събития, така и в онлайн обучения.