Курсове по дигитален маркетинг
Екипът ни преподава в няколко университета и както вероятно си видял – споделяме работещи добри практики в маркетинга и в дигиталния маркетинг.
Създадохме Xplora Academy с идеята, че искаме да разкажем колкото може повече от опита ни, конкретно преминавайки през стратегическите аспекти на маркетинга, през планирането на съдържанието и на кампании, през отделните видове канали и формати, през създаването на визуални активи и управлението на рекламни кампании, до оценката на резултатите.
Най-популярна е Цялостната програма по дигитален маркетинг, със 7 модула – един безплатен с над 100 лекции с детайлни примери, и 6 платени. Можеш да се убедиш в качеството на курсовете към модулите като изгледаш безплатни лекции от съответния курс. Ако имаш интерес да получиш удостоверение за знанията си – Xplora Academy е регистрирана към МОН като център за професионална подготовка и можеш да получиш удостоверение за придобитите от теб знания и умения. За целта може да запишеш Цялостната програма по дигитален маркетинг и да направиш детайлен проект за избрана от теб компания или организация, а екипът от лектори ще ти даде детайлна обратна връзка (пример – за проект от около 30 страници, обратната връзка е около 5 страници).
Ако пък искаш само много конкретни знания с областта на дигиталния маркетинг – можеш да избереш конкретен модул, или даже само един курс – те са на преференциални цени. Като съдържанието в курсовете и модулите се обновява с новите тенденции, формати и с нови примери.
МОДУЛ УСПЕШЕН МАРКЕТИНГ В ДИГИТАЛНАТА ЕРА
Тук ще откриеш над 100 безплатни лекции, групирани в три курса. Лекциите се водят от Георги Малчев, който има многогодишен опит като професионалист (над 25 години), обучител и преподавател (над 10 години). Гост лекторите са от разнообразни сектори, за да имаш още примери и контекст. Курсовете в модула са Успешен Маркетинг в дигиталната ера; Поведение на потребителите; Маркетинг 5.0 - маркетинг в ерата на алгоритмите.
МОДУЛ МАРКЕТИНГ НА СЪДЪРЖАНИЕТО
Това е един от най-популярните модули в програмата и то с основание. Виждал си успешен контент маркетинг - като стратегия, планиране, съдържание и канали на наши клиенти, и на нас самите. Ще откриеш четири курса с подхоите, които ползваме и много примери - Маркетинг на съдържанието; Създаване на съдържание. Стълбове на комуникация; Storytelling подходи в маркетинга; Дизайнът в маркетинга на съдържанието
МОДУЛ РЕКЛАМА В GOOGLE
Performance marketing е нещо, с което често ни асоциират като добри практики и резултати (можеш да видиш детайлните case studies в секцията на сайта ни). Тук ще откриеш 4 курса, и един бонус: Въведение в Google Ads; Реклама в Google Search;
Реклама в Google Display; Реклама в YouTube; Бонус лекции
МОДУЛ ПЛАНИРАНЕ, УПРАВЛЕНИЕ И АНАЛИЗ НА МАРКЕТИНГ КАМПАНИИ
Този модул е черешката на тортата - той покрива какво и как да планираш и следиш в кампаниите си в дигитална среда. Ще откриеш 3 курса, с много примери. Като този за GA4 е един от най-пълнител на пазара на български език. Модулите са Планиране и управление на дигитални кампании; Google Analytics 4; Анализиране на резултатите от маркетинг активности.
Ето и модулите, които можеш да вземеш индивидуално, или като част от Цялостната програма по дигитален маркетинг.
- Успешен маркетинг в дигиталната ера – безплатен модул с над 100 лекции, в три курса
- Маркетинг на съдържанието – 4 курса
- Реклама в социалните мрежи – 5 курса
- Реклама в социалните мрежи – 3 курса
- Реклама в Google – 5 курса
- Подходи и инструменти в дигитален маркетинг – 4 курса
- Планиране, управление и анализ на маркетинг кампании – 3 курса
А ако имаш интерес към майсторски класове и работилници за конкретни области на дигиталния маркетинг като бюджетиране, брифиране, имейл маркетинг, GA4, storytelling и други – виж какво предлагаме в Xplora Academy. Имаш избор от множеството masterclasses и workshops – някой на живо, други на запис, като винаги имаш достъп до ресурсите от обучението, взаимодействаш с леторите и други професионалисти и получаваш сертификат за обучението.
А тук екипът на списание Forbes Bulgaria описа и основните предимства на програмата – много се радваме, че избраха за име на статията „Маркетинг на човешки език“