Курсове по дигитален маркетинг
Екипът ни преподава в няколко университета и както вероятно си видял – споделяме работещи добри практики в маркетинга и в дигиталния маркетинг.
Създадохме Xplora Academy с идеята, че искаме да разкажем колкото може повече от опита ни, конкретно преминавайки през стратегическите аспекти на маркетинга, през планирането на съдържанието и на кампании, през отделните видове канали и формати, през създаването на визуални активи и управлението на рекламни кампании, до оценката на резултатите.
Най-популярна е Цялостната програма по дигитален маркетинг, със 17 модула и опция за проект за избрана от потребителя компания и с детайлна обратна връзка по проекта. Следващи по популярност са пакетите по дигитален маркетинг, а именно:
Пакет “Маркетинг в социалните мрежи 5+1”
Пакет “Маркетинг в социалните мрежи 5+1” съдържа 5 модула + 1 бонус. Подбраните курсове ще ти дадат пълния набор от знания в сферата на дигиталната реклама и създаването на съдържание в социалните мрежи.
Пакет “Реклама 3+1”
Пакет “Реклама 3+1” съдържа 3 модула + 1 бонус. Подбраните курсове ще ти дадат пълния набор от знания за това как да създаваш успешни реклами в дигиталната сфера.
Пакет “Планиране и управление на дигитални проекти”
Пакет “Планиране и управление на проекти” съдържа 3 модула + 1 бонус. Подбраните курсове ще ти дадат пълния набор от знания за това какво представляват дигиталните маркетинг активности, как да анализираш резултатите от тях, както и как да управляваш успешно дигитални проекти.
Игровизации в маркетинга от А до Я
Курс създаден от маркетинг експерти като Георги Малчев, Иван Пантелеев и Ленко Йорданов, както и от правния експерт Жулиета Мандажиева. В него те ще споделят дългогодишния си опит в създаването и управлението на стотици мини игри и кампании за десетки бизнеси.
Ето и модулите, които можеш да закупиш отделно, или като част от Цялостната програма по дигитален маркетинг в Xplora Academy:
- Основи на маркетинга
- Потребителска пътека и маркетинг фунии
- Маркетинт 5.0 – автоматизации, персонализации, алгоритми
- Поведение на потребителите
- Маркетинг на съдържанието
- Реклама в Google
- Маркетинг в социалните мрежи
- Рекламни кампании във Facebook и Instagram
- LinkedIn маркетинг
- Имейл маркетинг
- Маркетинг в търсещите машини
- Инфлуенсър маркетинг
- Дигитални маркетинг активности
- Анализиране на резултатите от маркетинг активностите
- B2B маркетинг
- Брандинг
- Планиране и управление на дигитални проекти
А тук екипът на списание Forbes Bulgaria описа и основните предимства на програмата – много се радваме, че избраха за име на статията „Маркетинг на човешки език“