реклама във Facebook

Facebook е най-голямата социална мрежа с повече от 2,7 милиарда потребители месечно в света. Facebook app е едно от най-популярите мобилни приложения както в Google Play, така и в Аpp Store.

В дигиталните среди Facebook е разпознаваем като канала с едно от най-прецизните таргетирания. Неговото микротаргетиране позволява да достигнете до желаните от вас потребители по възраст, местоположение, безброй различни интереси, които имат, специфично поведение в социалните мрежи и демографски данни.

В България с Facebook таргетирана реклама може да достигнете над 4 милиона потребителски профила на хора на възраст между 13 и 65+ години. Затова рекламата във Facebook е един от задължителните канали в дигиталната ви стратегия, ако искате да изградите успешно онлайн присъствие.

Текущи проекта

Текущи клиенти

Професионалисти

% human

ОПИТ ИМАМЕ В УПРАВЛЕНИЕТО НА СТРАНИЦИ 1

Какъв опит имаме в рекламата във Facebook?

За над 150 клиенти сме изградили успешни стратегии за Faceboоk като част от цялостния им маркетинг микс.

За нашите клиенти Facebook рекламата е ключова за изграждането на разпознаваемост на бранда, продуктите или услугите им. Също така е сред основните канали, когато говорим за увеличаване на трафика, продажбите и генериране на leads.

Винаги препоръчваме целевите кампании да са съпроводени от ангажиращи и ремаркетинг кампании, които развиват и поддържат интереса на едни от най-важните за бизнеса потребители – тези, които вече са напред във фунията и познават бранда – вашите фенове, клиенти и хора, които са взаимодействали с дигиталните ви активи.

Защо реклама във Facebook?

Основна причина да предпочетете реклама във Facebook е възможността за изключително прецизно таргетиране на аудиторията. Това ви позволява да доставите рекламното си съобщение до точните хора, които биха били заинтригувани от продукта или услугата ви. Така спестявате бюджет, защото плащате да достигнете само до най-стойностните за вашия бизнес потенциални клиенти.
Основните предимства на Facebook рекламата са:
FB 1

Рекламата все още е много по-евтина от тази в други канали.

FB 2

Резултатите от реклама във Facebook са измерими и ги виждате веднага – знаете точно до колко потребители сте достигнали, колко от тях са се ангажирали с рекламата ви, колко от тях са посетили сайта и др.

FB 3

Създава по-силна връзка между потребителите и бранда. Изгражда лоялна и ангажирана аудитория. А колкото по-свързани са с вас потребителите, толкова по-вероятно е да изберат вашия продукт или услуга.

FB 4

Конкурентите ви са активни във Facebook – отлагайки присъствието си в мрежата, позволявате на конкурентите ви да са по-активни там и да разрастват своята аудитория и бизнес.

В последните години се наблюдават следните трендове и посоки на развитие на Facebook:

  • Органичното достигане до потребители е значително по-малко и без допълнителна платена реклама не бихте могли да достигнете максимума потребители от вашата аудитория.
  • Видеата стават все по-предпочитани от потребителите.
  • Непрекъснати подобрения на Facebook алгоритъма.
  • Добавяне на нови формати и надграждане на съществуващи такива.

Какви услуги включва рекламата във Facebook?

Управлението на Facebook рекламата включва няколко етапа, които ние разглеждаме като отделни услуги:

Рекламна стратегия

Определяне на цели на кампания, подходящи типове реклама и формати за изпълнението им.

Медия план и бюджетиране

Планиране на различните типове реклама, разпределението им в периода на кампанията и естимиране на очаквани резултати.

Услуга по управление на рекламата

Създаване на Бизнес акаунт, рекламен акаунт, Facebook пиксел, настройка на динамична ремаркетинг кампания, различни типове аудитории спрямо целите на кампаниите и други услуги свързани с изпълнението им.

Доклади и отчети

Междинни репорти и финален отчет, обобщаващ цялостното представяне на кампанията. Детайлно анализиране на постигнатите цели, изкарване на основни изводи от кампанията и препоръки за следващи активации.
услуги включва рекламата във Facebook

Какви стъпки включва рекламата във Facebook?

1

Проучване и анализ на бизнеса, продукта, конкурентите и клиентите

2

Избор на подходящ тип рекламни формати реклама спрямо стратегията на кампанията

3

Разпределение на бюджет между различните типове формати

6

Следене и анализ на поведението на потребителите и оптимизация на кампаниите

5

Изграждане на рекламни послания и визии за всеки етап от потребителската пътека на потребителите

4

Създаване на подходящи таргет аудитории

Основните типове реклама във Facebook

CAROUSEL ADS

Показвате до 10 различни картинки или видеа в една реклама. Всяка може да води на различна лендинг страница, което позволява показване на много продукти, даването на повече информация за един продукт или развиване на история между отделните визии.

VIDEO ADS

Със своето движение и звук видеата грабват вниманието на потребителите и ви позволяват да покажете или разкажете повече за бранда, продукта или услугата.

IMAGE ADS

COLLECTION ADS

Насърчава потребителите да пазаруват, като им показва различни продукти от сайта чрез продуктов каталог във Facebook. Изцяло за мобилни устройства.

INSTANT EXPERIENCE ADS

Full-screen формат, който може да съдържа различни криейтиви - видео, снимки, карусели и др. Изцяло за мобилни устройства.

LEAD GENERATION ADS

Събирате информация за потребители, които са заинтересовани от вашите продукти или услуги, и увеличавате контактната си база.

OFFER ADS

Таргетирате потребители с намаление, което могат да ползват на вашия сайт, във физически магазин или и на двете места. Потребителите могат да запазят съобщението и да го достъпят лесно на по-късен етап, когато искат да ползват намалението.

POST ENGAGEMENT ADS

По-голяма част от съдържанието на Facebook страницата ви може да бъде спонсорирано и видяно от повече потребители - да събере повече харесвания, коментари и споделяния.

EVENT RESPONSE ADS

Промотирате предстоящо събитие, за да достигне по-голяма популярност и повече ангажирани потребители (responses).

PAGE LIKES ADS

Увеличавате броя фенове на страницата ви, като таргетирате аудитории, които биха имали интерес към вашия бранд или услуга.

е facebook remarketing

Какво е Facebook ремаркетинг

Ремаркетингът във Facebook е един от най-мощните инструменти за постигане на маркетинг целите в тази мрежа. Той позволява да продължавате и надграждате потребителската пътека, като същевременно оптимизирате разходите за това.

За какви цели да ползвате Facebook Remarketing?

Ремаркетингът се използва, за да достигнете повторно до потребителите, които вече са се запознали с вашия бранд, продукт или услуга. Това ви позволява да им представите нещо ново от вас – нов продукт или услуга. Можете да ги подсетите, че са оставили количката си в сайта ви, без да довършат поръчката. А може да го ползвате, за да запазите връзка с потребителите си и да се превърнете в техен top-of-mind бранд.