реклама във Facebook
Facebook е най-голямата социална мрежа с повече от 2,7 милиарда потребители месечно в света. Facebook app е едно от най-популярите мобилни приложения както в Google Play, така и в Аpp Store.
В дигиталните среди Facebook е разпознаваем като канала с едно от най-прецизните таргетирания. Неговото микротаргетиране позволява да достигнете до желаните от вас потребители по възраст, местоположение, безброй различни интереси, които имат, специфично поведение в социалните мрежи и демографски данни.
В България с Facebook таргетирана реклама може да достигнете над 4 милиона потребителски профила на хора на възраст между 13 и 65+ години. Затова рекламата във Facebook е един от задължителните канали в дигиталната ви стратегия, ако искате да изградите успешно онлайн присъствие.
Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
Какъв опит имаме в рекламата във Facebook?
За нашите клиенти Facebook рекламата е ключова за изграждането на разпознаваемост на бранда, продуктите или услугите им. Също така е сред основните канали, когато говорим за увеличаване на трафика, продажбите и генериране на leads.
Винаги препоръчваме целевите кампании да са съпроводени от ангажиращи и ремаркетинг кампании, които развиват и поддържат интереса на едни от най-важните за бизнеса потребители – тези, които вече са напред във фунията и познават бранда – вашите фенове, клиенти и хора, които са взаимодействали с дигиталните ви активи.
Защо реклама във Facebook?
Основните предимства на Facebook рекламата са:
Рекламата все още е много по-евтина от тази в други канали.
Резултатите от реклама във Facebook са измерими и ги виждате веднага – знаете точно до колко потребители сте достигнали, колко от тях са се ангажирали с рекламата ви, колко от тях са посетили сайта и др.
Създава по-силна връзка между потребителите и бранда. Изгражда лоялна и ангажирана аудитория. А колкото по-свързани са с вас потребителите, толкова по-вероятно е да изберат вашия продукт или услуга.
Конкурентите ви са активни във Facebook – отлагайки присъствието си в мрежата, позволявате на конкурентите ви да са по-активни там и да разрастват своята аудитория и бизнес.
В последните години се наблюдават следните трендове и посоки на развитие на Facebook:
- Органичното достигане до потребители е значително по-малко и без допълнителна платена реклама не бихте могли да достигнете максимума потребители от вашата аудитория.
- Видеата стават все по-предпочитани от потребителите.
- Непрекъснати подобрения на Facebook алгоритъма.
- Добавяне на нови формати и надграждане на съществуващи такива.
Какви услуги включва рекламата във Facebook?
Рекламна стратегия
Медия план и бюджетиране
Услуга по управление на рекламата
Доклади и отчети
Какви стъпки включва рекламата във Facebook?
Проучване и анализ на бизнеса, продукта, конкурентите и клиентите
Избор на подходящ тип рекламни формати реклама спрямо стратегията на кампанията
Разпределение на бюджет между различните типове формати
Следене и анализ на поведението на потребителите и оптимизация на кампаниите
Изграждане на рекламни послания и визии за всеки етап от потребителската пътека на потребителите
Създаване на подходящи таргет аудитории
Основните типове реклама във Facebook
Какво е Facebook ремаркетинг
За какви цели да ползвате Facebook Remarketing?
Ремаркетингът се използва, за да достигнете повторно до потребителите, които вече са се запознали с вашия бранд, продукт или услуга. Това ви позволява да им представите нещо ново от вас – нов продукт или услуга. Можете да ги подсетите, че са оставили количката си в сайта ви, без да довършат поръчката. А може да го ползвате, за да запазите връзка с потребителите си и да се превърнете в техен top-of-mind бранд.