Реклама в Twitter (X)
Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
Какъв опит имаме в рекламата в Twitter (X)?
Управлявали сме рекламни кампании за B2B компании в държави от Европа, включително и в България. Като целта на кампаниите най-често е генериране на трафик и leads. Също така имаме опит и при B2C кампании с цел продажби в САЩ.
При B2B компаниите, при които се изисква по-голям период за вземане на решение от страна на потенциалните им потребители, залагаме на разнообразни кампании, които да предизвикат интерес – промотиране на съдържание с ценна информация (блог статии), кампании с цел изтегляне на eBook, записване за събития и т.н. След което използваме тази аудитория, като я ремаркетираме и консистентно облъчваме със съдържание, защото периодът от превръщането на един lead в реален клиент доста често продължава месеци наред.
При B2C компаниите залагаме на кампании с цел продажби, които насочваме към таргет аудиторията изключително прецизно благодарение на разнообразния инструментариум за таргетиране на Twitter (X).
Защо реклама в Twitter (X)?
Възможностите за таргетиране на реклама в X , които отличават платформата от останалите социални мрежи, са:
- Таргетиране по ключови думи – хора, които са взаимодействали с конкретна дума, която се съдържа в туит.
- Таргетиране по интерес към събития – може да се избира от списък с големи и актуални събития в световен мащаб.
- Таргетиране по разговори – аудитория, която участва в разговори в Twitter (X) на конкретни теми. Списъкът от теми, между които може да се избира, наброява над 10 хиляди.
- Follower look-alikes – аудитория с подобно поведение като това на последователите на конкретни Twitter (X) акаунти (например на конкуренти).
В последните години се наблюдават следните трендове и посоки на развитие на Twitter (X):
- Платформата добави още една цел при набора от кампании – кампания с цел конверсии.
- Лансиране на Twitter (X) Shop – показване на до 50 продукта и възможност за пазаруване директно в платформата.
- При пускането на рекламна кампания, са налични два избора Simple (в няколко лесни стъпки) и Advanced (за по-напреднали).
- Периодично подобрение на интерфейса на Twitter (X) Ads Manager.
Какви услуги включва рекламата в Twitter (X)?
Рекламна стратегия
Медиа план и бюджетиране
Услуга по управление на рекламата
Доклади и отчети
Междинни доклади и финален отчет, обобщаващ цялостното представяне на кампанията. Детайлно анализиране на постигнатите цели, изкарване на основни изводи от кампанията и препоръки за следващи активации.
Какви стъпки включва рекламата в Twitter (X)?
Избор на подходящ тип рекламни формати спрямо стратегията на кампанията
Разпределение на бюджет между различните типове формати
Проучване и анализ на бизнеса, продукта, конкурентите и клиентите
Следене и анализ на поведението на потребителите и оптимизация на кампаниите
Изграждане на рекламни послания и криейтиви/визии за всеки етап от потребителската пътека на потребителите
Създаване на подходящи таргет аудитории