Реклама в Twitter

Twitter e real-time news платформа, в която хората публикуват туитове, включват се в разговори и коментират най-популярните теми от деня. На дневна база се постват по 500 милиона туита в света. Към 2021 година социалната мрежа има около 350 милиона активни потребители месечно, като по-голямата част от тях са мъже - около 64%, а 80% от всички потребители са милениали. Броят на профилите на хора над 13-годишна възраст в България е около 200 хиляди. А страните с най-много активни потребители в Twitter са САЩ, Япония, Обединеното кралство, Саудитска Арабия и Турция. Това прави платформата изключително подходяща за бизнеси, които оперират на международния пазар.

Текущи проекта

Текущи клиенти

Професионалисти

% human

опит имаме в рекламата във Facebook

Какъв опит имаме в рекламата в Twitter?

Управлявали сме рекламни кампании за B2B компании в държави от Европа, включително и в България. Като целта на кампаниите най-често е генериране на трафик и leads. Също така имаме опит и при B2C кампании с цел продажби в САЩ.

При B2B компаниите, при които се изисква по-голям период за вземане на решение от страна на потенциалните им потребители, залагаме на разнообразни кампании, които да предизвикат интерес – промотиране на съдържание с ценна информация (блог статии), кампании с цел изтегляне на eBook, записване за събития и т.н. След което използваме тази аудитория, като я ремаркетираме и консистентно облъчваме със съдържание, защото периодът от превръщането на един lead в реален клиент доста често продължава месеци наред.

При B2C компаниите залагаме на кампании с цел продажби, които насочваме към таргет аудиторията изключително прецизно благодарение на разнообразния инструментариум за таргетиране на Twitter.

Защо реклама в Twitter?

Едно от най-ценните преимущества на Twitter е аудиторията. Потребителите му се отличават като лидери на мнение, обичат да споделят, любопитни са и искат да научават най-актуалните новини. Според проучване, направено в САЩ, хората, които ползват Twitter, са по-високо образовани, по-млади и с по-големи доходи спрямо останалото население на САЩ.

Възможностите за таргетиране на реклама в Twitter, които отличават платформата от останалите социални мрежи, са:

 

  • Таргетиране по ключови думи – хора, които са взаимодействали с конкретна дума, която се съдържа в туит.
  • Таргетиране по интерес към събития – може да се избира от списък с големи и актуални събития в световен мащаб.
  • Таргетиране по разговори – аудитория, която участва в разговори в Twitter на конкретни теми. Списъкът от теми, между които може да се избира, наброява над 10 хиляди.
  • Follower look-alikes – аудитория с подобно поведение като това на последователите на конкретни Twitter акаунти (например на конкуренти).

В последните години се наблюдават следните трендове и посоки на развитие на Twitter:

  • Платформата разширява портфолиото си от рекламни формати, като добавя нови (например carousel по подобие на Facebook и LinkedIn).
  • Лансиране на Twitter Spaces по аналогия на ClubHouse.
  • Обновяване на Twitter Analytics, който показва детайлна информация за представянето на ниво профил и публикувани туитове и видеа, което дава стойност за компаниите и база за анализ.
  • Периодично подобрение на интерфейса на Twitter Ads Manager.

Какви услуги включва рекламата в Twitter?

Управлението на Twitter рекламата включва няколко етапа, които ние разглеждаме като отделни услуги:

Рекламна стратегия

Определяне на цели на кампания, подходящи типове реклама и формати за изпълнението им.

Медиа план и бюджетиране

Планиране на различните типове реклама, разпределението им в периода на кампанията и естимиране на очаквани резултати.

Услуга по управление на рекламата

Създаване на рекламен акаунт, Twitter website tag, различни типове аудитории спрямо целите на кампаниите и други услуги, свързани с изпълнението им.

Доклади и отчети

Междинни доклади и финален отчет, обобщаващ цялостното представяне на кампанията. Детайлно анализиране на постигнатите цели, изкарване на основни изводи от кампанията и препоръки за следващи активации.
услуги включва рекламата във Facebook

Какви стъпки включва рекламата в Twitter?

1

Избор на подходящ тип рекламни формати спрямо стратегията на кампанията

2

Разпределение на бюджет между различните типове формати

3

Проучване и анализ на бизнеса, продукта, конкурентите и клиентите

6

Следене и анализ на поведението на потребителите и оптимизация на кампаниите

5

Изграждане на рекламни послания и криейтиви/визии за всеки етап от потребителската пътека на потребителите

4

Създаване на подходящи таргет аудитории

Основните типове реклама в Twitter

Image Item

Image Ads

Основен рекламен формат за промотиране на бранд, продукт или услуга с едно изображение. Може да се използва както за генериране на трафик към уебсайт или приложение, така и с цел достигане до голяма аудитория и ангажиране (харесване, отговор, ретуит и т.н.).

Image Item

Video Ads

Подходящ формат за грабване на вниманието на аудиторията чрез разказване на история или показване на преимуществата на продукта или услугата. Може да се използва за различни рекламни цели като гледане на видеото, генериране на трафик към уебсайт или приложение и ангажиране.

Image Item

Carousel Ads

Рекламен формат, съставен от 2 до 6 хоризонтално плъзгащи се изображения или видеа. По този начин могат да се представят различни продукти или услуги с една реклама. Изключително подходящ формат за генериране на трафик към уебсайт или приложение.

Image Item

Moment Ads

Колекция от различни туитове, селектирани по определена тематика. Може да се използва за brand storytelling, отразяване на събития и новини, свързани с компанията или индустрията.

Image Item

Text Ads

Промотиране на стандартен текстови туит без нужда от използване на изображение.

Image Item

Follower Ads

Форматът промотира Twitter профила с цел генериране на нови последователи.

Image Item

Amplify Pre-roll

Премиум видео формат, който се позиционира преди старта на друго видео, което потребителят е избрал да гледа. Може да се селектира brand-safe категория на видеото, в което ще се позиционира рекламата. Категориите включват над 200 премиум видео пъблишъри, включително популярни телевизионни програми, водещи спортни лиги и новинарски канали.

Image Item

Timeline Takeover

“Първата реклама за деня”. Този премиум формат дава възможност вашата реклама да бъде позиционирана най-отгоре, тоест да бъде първото нещо, което потребителят вижда, влизайки в Twitter за първи път през деня. Изключително подходящ при масивна brand awareness кампания.

Image Item

Trend Takeover and Trend Takeover+

Формат, който позиционира рекламата успоредно с топ трендовете за деня. Само един клиент на ден може да се позиционира в топ трендовете за деня в конкретна държава, което прави форматът изключително премиум.

Image Item

Twitter Live

Дава възможност на бранда да влезе в диалог с аудиторията в реално време. Подходящ формат за представяне на живо на големи събития - от конференции и лансиране на нови продукти до партита и модни ревюта.