Реклама в Twitter
Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
Какъв опит имаме в рекламата в Twitter?
При B2B компаниите, при които се изисква по-голям период за вземане на решение от страна на потенциалните им потребители, залагаме на разнообразни кампании, които да предизвикат интерес – промотиране на съдържание с ценна информация (блог статии), кампании с цел изтегляне на eBook, записване за събития и т.н. След което използваме тази аудитория, като я ремаркетираме и консистентно облъчваме със съдържание, защото периодът от превръщането на един lead в реален клиент доста често продължава месеци наред.
При B2C компаниите залагаме на кампании с цел продажби, които насочваме към таргет аудиторията изключително прецизно благодарение на разнообразния инструментариум за таргетиране на Twitter.
Защо реклама в Twitter?
Възможностите за таргетиране на реклама в Twitter, които отличават платформата от останалите социални мрежи, са:
- Таргетиране по ключови думи – хора, които са взаимодействали с конкретна дума, която се съдържа в туит.
- Таргетиране по интерес към събития – може да се избира от списък с големи и актуални събития в световен мащаб.
- Таргетиране по разговори – аудитория, която участва в разговори в Twitter на конкретни теми. Списъкът от теми, между които може да се избира, наброява над 10 хиляди.
- Follower look-alikes – аудитория с подобно поведение като това на последователите на конкретни Twitter акаунти (например на конкуренти).
В последните години се наблюдават следните трендове и посоки на развитие на Twitter:
- Платформата добави още една цел при набора от кампании – кампания с цел конверсии.
- Лансиране на Twitter Shop – показване на до 50 продукта и възможност за пазаруване директно в платформата.
- При пускането на рекламна кампания, са налични два избора Simple (в няколко лесни стъпки) и Advanced (за по-напреднали).
- Периодично подобрение на интерфейса на Twitter Ads Manager.
Какви услуги включва рекламата в Twitter?
Рекламна стратегия
Медиа план и бюджетиране
Услуга по управление на рекламата
Доклади и отчети
Какви стъпки включва рекламата в Twitter?
Избор на подходящ тип рекламни формати спрямо стратегията на кампанията
Разпределение на бюджет между различните типове формати
Проучване и анализ на бизнеса, продукта, конкурентите и клиентите
Следене и анализ на поведението на потребителите и оптимизация на кампаниите
Изграждане на рекламни послания и криейтиви/визии за всеки етап от потребителската пътека на потребителите
Създаване на подходящи таргет аудитории