Радваме се, че можем да обявим цели 3 нови позиции в екипа ни (една вече се запълни :)) – две за хора с опит и една за стажанти. Позициите се отвориха, защото продължаваме да печелим доверието на клиентите си, те виждат реални резултати за своя бизнес и ни възлагат още такъв. Естествено можем да се похвалим и с няколко нови бранда. И понеже хората, които имат опит или са ходили на интервю в агенции, се чудят – новите позиции не са обвързани с един огромен клиент. А с това, че достатъчно на брой клиенти, от дългогодишните и от новите, ни се довериха за маркетинг комуникациите си.
Колкото до стажантската позиция – винаги сме гледали на нея като на “младежка школа” и, в случай че преминат през нея успешно, хората получават възможност да станат част от екипа. За тези, които се замислят дали да кандидатстват или познават някого, на когото биха препоръчали стаж в Xplora, бихме добавили следното – имаме над 14 стажанти, които са станали част от екипа от superHUMANS за последните 4 години. Това са над 75% от всички стажанти, които сме имали през годините. И за да бъдем ясни, за съжаление трябва да кажем, че не търсим хора само за лятото. 🙂
Гордеем се с това, че знаем как да създаваме правилната среда, в която даваме стойност на клиентите ни, и затова те да са с нас дългосрочно. Среда, в която екипът е на фокус, има отдадени на развитието му ментори, има приятелски, почти семейни отношения с колегите, и не само е чувал какво означава истински work-life balance. Още подобни причини да се гордеем, може да откриеш в 46 причини да се кефим, че работим в Xplora.
А сега и това, за което сте дошли тук – свободните позиции и малко повече за самите тях:
Google Ads and Analytics Specialist
Ще имаш за задача да проследяваш смислени за брандовете потребителски интеракции в дигитална среда и да ангажираш тези, които спадат към 100% таргет аудитория им, така че да завършат своята пътека с конверсия. Трябва да имаш поне една година опит (или половин година, ако си работил в агенция) с Google Ads и Google Analytics, както и да не са ти непознати следните думички: Data studio, Google Tag Manager, Google Optimize. По време на интервюто ще се радваме да ни разкажеш за най-успешните си кампании и какво ги е направило такива.
Пускаш ни едно CV тук. 😉
Social Media Marketing Specialist
Ще имаш за задача да достигаш, ангажираш и печелиш вниманието на потребителите в социалните мрежи (Facebook, Instagram, Linkedin, Tik Tok и Pinterest). Всичко това ще се случва чрез създаваното от теб съдържание, което се основава на задълбочения ти поглед над потребителското поведение – както спрямо продукта, така и спрямо дигиталната среда. По време на интервюто ще се радваме да ни разкажеш за конкретни подходи, които си прилагал, както и тестове на нови формати, типове съдържание и др.
Пускаш ни едно CV тук. 😉
Social Media Marketing Intern
Стажантската ни програма е най-естественият начин да намериш superHUMAN частта в себе си, без да се подлагаш на древни сеанси с предишното си “аз”, медитация в търсене на връзка с вътрешните си чакри или други необикновени подходи. Тя разчита на правилно поставените основи в началното и средно образование, където се учи суперПРАВОПИС и суперПУНКТУАЦИЯ, както и базов опит със суперСОЦИАЛНИТЕ мрежи. Ние осигуряваме суперМЕНТОРИ, суперПРОГРАМА за обучение и суперХОРА, с които да разпускаш след готинo изпълнените задания.
Пускаш ни едно CV тук. 😉 :*
За нас ще е чест и привилегия да споделите с приятел, за когото human digital начинът и средата ни на работа са следващата стъпка в развитието – личностно и професионално. Най-добре ти или този твой приятел да направите сами проучването си и да намерите доказателствата, че ние сме вашето място. Вярваме в storydoing повече, отколкото в storytelling. Ще се радваме заедно с трима от вас да правим този storydoing в human digital.