Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 132: Живка Попатанасова – „Интересни бизнес истории разказани по разбираем и човешки начин“

В този епизод те срещаме с Живка Попатанасова, която е лицето, което много от нас асоциираме с бизнес предавания. Тя има огромен опит в това да открива интересните истории, свързани с бизнес тематика и да ги разказва по разбираем и човешки начин.

Живка има дългогодишен журналистически опит, като в момента води бизнес предаване по bTV, както и бизнес подкаст. Ще чуеш едни от най-приложимите съвети. Ще ти е интересно да разбереш как да си създадеш и отлични навици. Живка ще те вдъхнови да си по-добра версия на себе си – като нагласа и поемане на отговорност за даване на стойност.

В епизода ще чуеш:

  1. За какво ще говорим в епизода?
  2. Как Живка слуша подкасти – защо, кога и какви?
  3. За създаването и управлението на навиците.
  4. За старта на журналистическата кариера. Кое е ключово за добрите журналисти?
  5. Кога се появява при Живка бизнес журналистиката?
  6. Как можем да ставаме по-добри в избраната от нас област?
  7. Как се променят форматите в бизнес журналистиката?
  8. Откъде да тръгнем при разказването на бизнес истории за медиите?
  9. Съветът на Жоро при работа с медии – как да развиваш дългосрочни отношения?
  10. Как да ползваме отделните медии при позиционирането ни?
  11. Как да създадем ясна структура при участия в медии? Каква е ролята на заглавието?
  12. Какво е “ударно заглавие”?
  13. Как да хванем “вълната” и да използваме събитията в нашата индустрия?
  14. Как да планираме “да разкъртим” по време на медийно участие? Как да използват модела KISS (keep / improve / start/ stop) ?
  15. За умението да разказваме истории. Какво прави една история добра за разказване?
  16. Какво са “еха” моментите в журналистиката – кои са моментите, които правят аудиторията съпричастна на историята?
  17. Какво говорят профилите ни в социалните мрежи – като съдържание и теми, които ни вълнуват?
  18. Как Живка е избрала в коя социална мрежа какво съдържание да създава?
  19. Колко важно е визуалното съдържание при репортажа за една компания и участник – какво съдържание да търсим, за да има нужната динамика?
  20. Как влияе социалната ангажираност на компаниите и ESG на медийното отразяване?
  21. Колко важно е да се представят основите, но и прогнозите?
  22. Какви ресурси препоръчва гостът? Кои са избраните от Живка източници на информация, с които тя започва деня?
  23. Какво препоръчва гостът като инвестиция в знания и умения?
  24. Какво да си вземеш от епизода?

Ресурси:

https://www.linkedin.com/in/zhivka-jiji-popatanassova-09223643/
https://btvnovinite.bg/author/?author=2014190
https://businessnovinite.bg
https://businessnovinite.bg/podkast/
https://www.malchev.net/kak-se-izgrajdat_dobri_navitsi/
https://www.hubermanlab.com
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-43/
https://xplora.bg/employer-branding/socialni-mreji-za-employer-branding-i-recruitment-1/
https://begood.today
https://www.malchev.net

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂