Xplore Marketing Еп. 39: Иван Ганчев – „HR МАРКЕТИНГ – СТРАТЕГИЯ И ТАКТИКИ“
В епизод 39 на Xplore Marketing гост е Иван Ганчев – основател на HR Value и експерт с дългогодишен опит в областта на човешките ресурси и в на развитието на екипи. Обещаваме ти да чуеш много приложими подходи от практиката на Иван и Жоро. Накрая на епизода ще разбереш и как да използваш Dixit карти за създаване и подобряване на съдържание за маркетинг комуникациите ти.
Иван споделя какво е “открита некомпетентност”. Двамата с Жоро обсъждат какво е traction (сцепление) и защо е ключово при промяната в една организация, в т.ч. и за развитие на маркетинг уменията и маркетинг функцията в една компания.
Ще ти е интересно да чуеш и как мозъкът на хората еволюционно е устроен за оцеляване, а не за успех. И защо това е предизвикателство в областта на човешките ресурси – особено за бъдещите и за начинаещите служители. Иван говори и за идентифицирането на дефицити в уменията на хората в екипите, както и колко помага да имаме осъзнати дефицити, в т.ч. и базови – като правописа, за да развиваме реални и нужни умения в екипа. В епизода ще чуеш и колко често компаниите осигуряват nice-to-have придобивки за служителите си, а подценяват ключови аспекти от стойностно си предложение като работодател – стойността, свързана с растежа, еволюцията и екипното представяне.
Ето какво допълнително ще научиш за стратегиите, тактиките и метриките в контент маркетинг областта:
- Защо Clubhouse придоби такова развитие по време на социалната изолация?
- Защо е важно да правим “плейтинг” на стойностните обучения, така че обучаваните да пожелаят и да преминат успешно през дадено обучение?
- Как да използваме сторителинг за HR marketing?
- Как да не попадаме в капана на търсене на числови измерители за стойността, която дават хората в екипа?
- Защо най-успешни в развитието на employee value proposition са някои стартъпи и компании, при които човек на ниво съвет на директорите или собственик има пряко отношение към човешките ресурси?
- Повече за важността да използваме жаргона на екипа при комуникиране на процеси в компанията.
- Как да използваме word-of-mouth в организацията за по-голям резултат и то при оптимален разход (и как да използваме фирмената кухня за целите на вътрешните комуникации)?
- Повече за подхода на storydoing.
- Какво е нересурсно състояние и как да избягваме от него и да предпазваме екипа си?
Ресурси:
https://www.youtube.com/channel/UCEzDEoH7_EJfLtjwf1oSJLQ
https://www.facebook.com/HR.Value.Bulgaria/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-15/
https://xplora.bg/employer-branding/socialni-mreji-za-employer-branding-i-recruitment-1/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-12/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-16/
https://www.linkedin.com/pulse/моментите-в-маркетинга-как-да-ги-използваме-123-georgi-malchev/
https://www.linkedin.com/pulse/детективи-в-маркетинга-о-да-georgi-malchev/
https://xplora.bg/strategy-development/5-fazi-na-savremenna-potrebitelska-pateka/
https://www.amazon.com/Consuming-Instinct-Burgers-Ferraris-Pornography/dp/1616144297
https://www.ciela.com/momcheto-kartitsata-lisitsata-i-konyat.html
https://www.book.store.bg/p327645/zadylbochena-rabota-kal-niuport.html
https://www.colibri.bg/knigi/490/loran-gunel-bog-pytuva-vinagi-inkognito
https://m.helikon.bg/233297-Пробуждането.html