Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 48: Елица Стоилова – „Разговорни чатботове – Бизнес и маркетинг ползи“

В епизод 48 на Xplore Marketing на гости ни e Елица, която е “лицето” на чатбот индустрията в България. На все повече събития тя представя все повече добри практики и отлични примери за чатботове в полза на бизнесите в България. Елица има над 5 години опит с чатботове като съосновател на безкодовата платформа за чатботове с изкуствен интелект, Umni.bg, а по-общо – впечатляващите над 25 години бизнес опит.

Ели разказва за своя “aха” момент – как хората да спрат да отговарят на повтарящи се въпроси и че чатботовете са едно от най-добрите решения за премахване на рутината в комуникацията. Всъщност чатботовете добавят много маркетинг стойност в дигиталната ера. Чатботовете са медия, която има своя специфичен формат и стил на комуникация – конкретен, полезен и ясен.

В епизода обсъждаме конкретно теми като:

  • Каква стойност дават чатботовете на бизнеса?
  • Защо чатботовете са ключови в предстоящата cookieless ера?
  • Защо няма два еднакви чатбота и как от екипа зад него зависи колко добър ще е един чатбот?
  • Как може да се разрасне бизнесът на един малък хотел чрез чатбот – над 700 резервации на клиенти от 13 държави за 9 месеца? Разговарял е с над 13 000 човека.
  • Какво е разговорен чатбот и как изкуственият интелект помага чрез разговорен AI?
  • Кога клиентите казват “Много ти е тъп чатботът”?
  • Кога един бизнес получава “хилав” чатбот?
  • Кога потребителите не разбират, че разговарят с чатбот?
  • Какво правят добрите екипи, когато работят с чатбот?
  • Дали 100 въпроса стигат да се обучи един чатбот?
  • Колко време отнема да бъде трениран чатботът по една конкретна тема?
  • Защо е важно, че бизнесът има пълен контрол върху чатбота като свой канал на сайта за сметка на чатботовете в социалните мрежи?
  • Защо първо започваме с таргет аудиторията и каква стойност ще им даваме?
  • Защо е опасно в екипа, който планира и ще развива чатбота, да има naysayers (хора, които казват винаги “не”) и как да подходим ако все пак има такива хора?
  • Добрите практики за планиране пускането на чатбот, включително и колко време отнема за чатбота да е готов да бъде промотиран.
  • Как бизнеси пропускат 60% от реалните въпроси на клиентите?
  • За важността на отговорите на негативното търсене – когато бизнесът не предлага дадена услуга.

Искате да научите още? Питайте Ели в коментари под постовете за този епизод.

Ресурси:

https://umni.bg/bg/blog/ 

https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-22/

https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-5/

https://www.linkedin.com/pulse/%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D1%83%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%88%D0%B5%D0%BD-%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3-50-georgi-malchev/?trk=articles_directory

https://www.calnewport.com/books/deep-work/

https://queens.bg/social-media

https://xplora.academy/program-2022/

https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-35/

https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-4/

https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-24

https://www.linkedin.com/pulse/%D0%B7%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B0-georgi-malchev/?trk=pulse-article

https://www.youtube.com/watch?v=6HjbHa4YuMQ

https://www.amazon.com/Voicebot-Chatbot-Design-conversational-interfaces-ebook/dp/B07D6L2L19/ref=sr_1_fkmr1_1

https://www.amazon.com/Conversational-Marketing-Companies-Chatbots-Generate/dp/1119541832/ref=sr_1_1

Слушай епизода и в Spotify и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂