Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing Еп. 76: Тео Шиков „Продажби и маркетинг. Добри практики от професионалисти.“

Когато говорим за добри практики при продажби – Тео Шиков и компанията Out2Bound, вече MarketStar Bulgaria, винаги са top of mind. С Тео говорим за добри практики при outbound sales, връзката с outbound marketing и за стъпките при развитие на кампания за осигуряване на B2B клиенти.

Този епизод ще ти е полезен, ако в компанията ти имат процес по business development и по осигуряване на качествени нови запитвания чрез проактивни действия на компанията. Ще откриеш и много препоръчани ресурси да подобриш своите и на екипа ти умения за планиране и управление на продажбите.

  1. Историята на Тео и екипа на Out2Bound – sales development агенция, наскоро придобита от водещата в световен мащаб компания MarketStar.
  2. Как Out2Bound се вписва в модела на global sales outsourcing компания – чрез top of funnel business development.
  3. За SalesPro програмата като начин да се развият продажбените умения.
  4. Какво е outbound sales и какво е outbound marketing. За добрите практики в outbound маркетинга и коя е книгата тип фундамент.
  5. Как се избира фокус на компанията – outbound sales само за B2B технологични компании? Защо Out2Bound не са навлезли в маркетинг?
  6. Как избираме кои са нашите клиенти, или т.нар. Discovery фаза. Как изглежда въпросникът за откриване на таргет клиентите за продажби?
  7. Могат ли фирмите да тръгнат в грешна посока и да не тестват и да не валидират коректни хипотези? Как да избегнем такива грешки чрез стъпките в Discovery фазата? Как изглежда въпросникът за откриване на таргет клиентите за продажби?
  8. Пример с българска компания с таргет клиенти в САЩ за грешни хипотези и какво как да тестваме.
  9. Как да подхождаме при тестване на хипотези? Какво е traction и как да го ползваме за валидиране на реалното стойностно предложение към клиентите?
  10. Много препоръчан ресурс при планиране на какви сигнали даваме на клиентите ни.
  11. Детайлен пример за валидирана потребителска пътека и за отговорността на агенцията да помогне на клиента. Как изглежда един детайлен доклад за една кампания?
  12. За концепцията на front stage и back stage. Какво прави голямата разлика в успеха на професионалисти?
  13. За фаза Планиране в процеса на продажби – какво включва и колко време продължава? За черната работа в тази фаза. Колко често се актуализира списъка с възможни клиенти на база на реална обратна връзка?
  14. Фаза прилагане – как да подхождаме към потенциалните клиенти, по съвта на Тео Шиков
  15. Как се вписват отделните канали в процеса на продажби? За важността на профила в Linkedin. Колко продължава една sales кампания и колко touch points са предвидени?
  16. Как се измерва успешността на една кампания? Какви са възможните фази на един клиенти? За важността на типа откази и възражения.
  17. За window shoppers – защо има такива, как да ги идентифицираме и как да подхождаме.
  18. За емоциите в B2B продажбите – каква роля имат в сделките, включително в тези с много висока стойност.
  19. В какво са много добри от екипа на Out2Bound, като част от MarketStar – тип компании и тип услуги по продажби.
  20. Какво се е променило и какви нови изисквания има към екипа в България, за да може да работи за големи компании в чужбина.
  21. За трендовете в B2B продажбите. RevOps – функцията за осигуряване на приходите в компанията. Онлайн дейностите и автоматизациите.
  22. За ролята на автоматизациите и кои дейности ще бъдат поети от chatGPT и AI. В кое търговците ще са необходими и ролята?
  23. За фокуса върху приходите. На кои аудитории да акцентираме в хаотични времена или икономическа криза?
  24. Препоръчани ресурси за продажби и outbound sales. Какви допълнителни ресурси да слушате, за да обогатите своите познания и разбиране на поведението на хората?

Ресурси:

https://www.marketstar.com
https://www.linkedin.com/company/marketstarbulgaria/?originalSubdomain=bg
https://predictablerevenue.com
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-29/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-57/
https://www.linkedin.com/pulse/вложените-ресурси-неизменен-критерий-за-очаквана-стойност-malchev/
https://www.linkedin.com/pulse/%25D0%25BE%25D0%25B1%25D0%25B5%25D1%2589%25D0%25B0%25D0%25BD%25D0%25B8%25D1%258F%25D1%2582%25D0%25B0-%25D0%25B2-%25D0%25BC%25D0%25B0%25D1%2580%25D0%25BA%25D0%25B5%25D1%2582%25D0%25B8%25D0%25BD%25D0%25B3%25D0%25B0-%25D0%25B0-%25D0%25B5%25D0%25BA%25D0%25B7%25D0%25B5%25D0%25BA%25D1%2583%25D1%2586%25D0%25B8%25D1%258F%25D1%2582%25D0%25B0-georgi-malchev/?trackingId=boFOvfDqQNOVPEUj%2ByI2qQ%3D%3D
https://xplora.academy/modules/kursove-uspeshen-marketing-v-digitalnata-era
https://www.orangecenter.bg/vliyanieto-psihologiya-na-ubezhdavaneto.html
https://www.book.store.bg/p32490/haotika-menidzhmynt-i-marketing-v-epohata-na-turbolentnostta-filip-kotlyr-dzhon-kaslione.html
https://salesgravy.com

https://joshbraun.com/podcast-episodes/
https://www.linkedin.com/in/josh-braun/
https://www.linkedin.com/in/titobohrt/
https://winningbydesign.com

Слушай епизода и в Spotify и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂