Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing Еп. 76: Тео Шиков „Продажби и маркетинг. Добри практики от професионалисти.“

Когато говорим за добри практики при продажби – Тео Шиков и компанията Out2Bound, вече MarketStar Bulgaria, винаги са top of mind. С Тео говорим за добри практики при outbound sales, връзката с outbound marketing и за стъпките при развитие на кампания за осигуряване на B2B клиенти.

Този епизод ще ти е полезен, ако в компанията ти имат процес по business development и по осигуряване на качествени нови запитвания чрез проактивни действия на компанията. Ще откриеш и много препоръчани ресурси да подобриш своите и на екипа ти умения за планиране и управление на продажбите.

  • Историята на Тео и екипа на Out2Bound – sales development агенция, наскоро придобита от водещата в световен мащаб компания MarketStar.
  • Как Out2Bound се вписва в модела на global sales outsourcing компания – чрез top of funnel business development.
  • За SalesPro програмата като начин да се развият продажбените умения.
  • Какво е outbound sales и какво е outbound marketing. За добрите практики в outbound маркетинга и коя е книгата тип фундамент.
  • Как се избира фокус на компанията – outbound sales само за B2B технологични компании? Защо Out2Bound не са навлезли в маркетинг?
  • Как избираме кои са нашите клиенти, или т.нар. Discovery фаза. Как изглежда въпросникът за откриване на таргет клиентите за продажби?
  • Могат ли фирмите да тръгнат в грешна посока и да не тестват и да не валидират коректни хипотези? Как да избегнем такива грешки чрез стъпките в Discovery фазата? Как изглежда въпросникът за откриване на таргет клиентите за продажби?
  • Пример с българска компания с таргет клиенти в САЩ за грешни хипотези и какво как да тестваме.
  • Как да подхождаме при тестване на хипотези? Какво е traction и как да го ползваме за валидиране на реалното стойностно предложение към клиентите?
  • Много препоръчан ресурс при планиране на какви сигнали даваме на клиентите ни.
  • Детайлен пример за валидирана потребителска пътека и за отговорността на агенцията да помогне на клиента. Как изглежда един детайлен доклад за една кампания?
  • За концепцията на front stage и back stage. Какво прави голямата разлика в успеха на професионалисти?
  • За фаза Планиране в процеса на продажби – какво включва и колко време продължава? За черната работа в тази фаза. Колко често се актуализира списъка с възможни клиенти на база на реална обратна връзка?
  • Фаза прилагане – как да подхождаме към потенциалните клиенти, по съвта на Тео Шиков
  • Как се вписват отделните канали в процеса на продажби? За важността на профила в Linkedin. Колко продължава една sales кампания и колко touch points са предвидени?
  • Как се измерва успешността на една кампания? Какви са възможните фази на един клиенти? За важността на типа откази и възражения.
  • За window shoppers – защо има такива, как да ги идентифицираме и как да подхождаме.
  • За емоциите в B2B продажбите – каква роля имат в сделките, включително в тези с много висока стойност.
  • В какво са много добри от екипа на Out2Bound, като част от MarketStar – тип компании и тип услуги по продажби.
  • Какво се е променило и какви нови изисквания има към екипа в България, за да може да работи за големи компании в чужбина.
  • За трендовете в B2B продажбите. RevOps – функцията за осигуряване на приходите в компанията. Онлайн дейностите и автоматизациите.
  • За ролята на автоматизациите и кои дейности ще бъдат поети от chatGPT и AI. В кое търговците ще са необходими и ролята?
  • За фокуса върху приходите. На кои аудитории да акцентираме в хаотични времена или икономическа криза?
  • Препоръчани ресурси за продажби и outbound sales. Какви допълнителни ресурси да слушате, за да обогатите своите познания и разбиране на поведението на хората?

Ресурси:

https://www.marketstar.com
https://www.linkedin.com/company/marketstarbulgaria/?originalSubdomain=bg
https://predictablerevenue.com
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-29/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-57/
https://www.linkedin.com/pulse/вложените-ресурси-неизменен-критерий-за-очаквана-стойност-malchev/
https://www.linkedin.com/pulse/%25D0%25BE%25D0%25B1%25D0%25B5%25D1%2589%25D0%25B0%25D0%25BD%25D0%25B8%25D1%258F%25D1%2582%25D0%25B0-%25D0%25B2-%25D0%25BC%25D0%25B0%25D1%2580%25D0%25BA%25D0%25B5%25D1%2582%25D0%25B8%25D0%25BD%25D0%25B3%25D0%25B0-%25D0%25B0-%25D0%25B5%25D0%25BA%25D0%25B7%25D0%25B5%25D0%25BA%25D1%2583%25D1%2586%25D0%25B8%25D1%258F%25D1%2582%25D0%25B0-georgi-malchev/?trackingId=boFOvfDqQNOVPEUj%2ByI2qQ%3D%3D
https://xplora.academy/modules/kursove-uspeshen-marketing-v-digitalnata-era
https://www.orangecenter.bg/vliyanieto-psihologiya-na-ubezhdavaneto.html
https://www.book.store.bg/p32490/haotika-menidzhmynt-i-marketing-v-epohata-na-turbolentnostta-filip-kotlyr-dzhon-kaslione.html
https://salesgravy.com

https://joshbraun.com/podcast-episodes/
https://www.linkedin.com/in/josh-braun/
https://www.linkedin.com/in/titobohrt/
https://winningbydesign.com

Слушай епизода и в Spotify и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂