Уебстраници и лендинг страници
За редица бизнеси сайтът е ключов маркетинг актив. Защо? Защото потребителите там се семосегментират - какви са, от какво биха извлекли стойност, на каква фаза в отношенията си са с компанията или бранда. Освен това могат да предприемат и ключова за компанията интеракция, която да ги превърне в идентифицирани потребители за последваща имейл комуникация, запитвания, продажби. Не на последно място, сайтът е собствен актив на компанията или бранда и това дава уникална маркетинг информация, каквата е много трудно да се получи от друг канал. Често даже лице в лице потребителите не споделят и не дават всички сигнали, които биха дали на един добре планиран и развит сайт. А срещите лице в лице се случват доста по-трудно за повечето бизнеси, отколкото насочването или привличането на трафик към сайта на компанията.
Когато маркетинг целите са ясно дефинирани, а компанията има много развит сайт или пък няма никакъв сайт, често създаването на лендинг страница е оптималната стъпка за постигане на конкретните маркетинг цели.
Какви сайтове и лендинг страници създавате?
- Корпоративни сайтове тип онлайн визитка
- Онлайн магазини (до 100 / 200 продукта)
- Кампанийни сайтове за представяне на нов продукт или услуга
- Сайтове за промоционални активности (национални / локални консуматорски промоции) и за въвеждане на промокодове
- Лендинг страници за подаване на заявки или кандидатури
- Сайтове, които целят да помогнат за провеждане на конкретна маркетингова кампания
Колко добри сте в създаването на сайтове?
Екипът ни е участвал в създаването на десетки сайтове от различни видове. Ето някои от сайтовете, за които се гордеем, че сме участвали в създаването: