Фаза 0 - настройки, тестове и валидиране
Кога има нужда от Фаза 0 в дигиталния маркетинг?
Ето пример, който да ви ориентира бързо – ако следите данните от Google Analytics, но много хора от офиса влизате на сайта на компанията и въпреки това не сте изключили IP адресите на офиса, на телефоните и на домашния интернет на ключовите специалисти от маркетинг екипа, навярно Фаза 0 ще ви е полезна.
Още един пример – ако компанията ви е правила имейл маркетинг, но вече е спряла или не е валидирано поведението на получателите на имейл бюлетина по отношение на постигане на маркетинг целите на компанията,- вероятно също има нужда от Фаза 0.
Какъв е крайният резултат от тази Фаза 0?
Това е съпоставимо с това да карате автомобил и какво ви показва таблото му. Можете да се ориентирате по шума на двигателя. Можете да проверявате периодично с метална пръчка нивото на маслото. Можете да видите на бензиностанции налягането в гумите. Различните цели, различните автомобили, различните шофьори, различните скорости на каране предполагат и различни нужди от данни и различен начин на ползване на данните.
Фаза 0 в дигиталния маркетинг позволява и да направим минитестове с ограничен бюджет за конкретни канали и реклами, за да можем да стартираме скалирането на дигиталния маркетинг на компанията ви.
С две думи – Фаза 0 е основата, чрез която и вие, и ние имаме нужната информация.