Корпоративни обучения

Имаме огромен опит в провеждането на корпоративни обучения – подготвяме както търговски и маркетинг екипи на текущи клиенти, за да скалират по-бързо дигиталния си маркетинг, така и компании, които ни възлагат специализирано обучение (т.нар. custom corporate training). В последната година проведохме десетки корпоративни обучения в областа на маркетинга и дигиталния маркетинг. Разбира се – най-търсени бяха тези, които каскадират областите на дигиталния маркетинг.. От стратегия, поетано през маркетинг чрез съдържание, съдържание в социалните мрежи, реклама в различните екосистеми и разбира се – планиране, управление и анализ на кампании.

Като области, в които водим обучения – разбира се акцент са корпоративните обучения към маркетинг екипи, продуктови и търговски екипи, като все по-голямо търсене има в областта на Employer Branding и личен маркетинг.

За компаниите, които нямат нужда или бюджет за custom обучение в областта на дигиталния маркетинг или конкретни канали като Linkedin, Meta, Email маркетинг и т.н. – създадохме специална секция от майсторски класове и работилници в Xplora Academy. Те са в областта на създаването на бриф, бюджетиране на кампании, storytelling, потребителска пътека, Google Analytics 4, реклама в Meta и други.
Ето само няколко от обученията, които проведохме наскоро:

  • Linkedin Marketing – за мултинационална компания
  • Employer Branding – за ритейл компания
  • Личен бранд и продажби чрез съдържание и реклама в социалните мрежи – за мултилевър компания
  • Планиране на дигитални кампании – за няколко компании
  • Емпатия при обслужване на клиентите – за телеком

 

 

А ето и други обучения, които сме водили през последните години.

  • Специализирано обучение по дигитален маркетинг за В2С сегмент за партньорите на Polycomp
  • Въвеждащо обучение по дигитален маркетинг за продуктови, търговск и комуникационни екипи на ОББ и ДЗИ
  • Специализирано обучение по дигитален маркетинг за В2B сегмент за партньорите на Polycomp
  • Специализирано обучение за електронна търговия за маркетинг и търговските екипи на клиент (конфиденциално)
  • Специализирано обучение за Linkedin за екипа на Киези България
  • Employer branding обучение за ръководния екип на Schwarz IT Bulgaria
  • Специализирано обучение по дигитален маркетинг за екипа на Престиж 96
  • Специализирано обучение за управление и развитие на социалните мрежи (компания с много „хейт“ в социалните мрежи)

Ако се чудиш каква е отличната пропорция за придобиване на знания, с примери – можеш да прочетеш тази статия на Жоро Малчев в списание Forbes Bulgaria. В нея ще откриеш, че целта на едно обучение или майсторски клас е реалната промяна в поведението на обучаваните. И какви подходи за придобиване на приложими умения в областта на дигиталния маркетинг сме валидирали като успешни на база на десетки обучения и много години опит.

Често сме лектори в Masterclass формати, сред които са и майсторските класове по дигитален маркетинг на IAB Bulgaria – Digital Marketing Masterclass, Instagram Marketing Advanced Masterclass и Influencer Marketing Advanced Masterclass. Водим и специално създадения Employer Branding Masterclass заедно с To The Top Agency.

Препоръчваме ти тази статия за ползите от съвместните обучения на маркетинг и търговските екипи в една компания. Ще откриеш предимствата на отделните екипи по дигитален маркетинг със 100% фокус на конкретната компания. Така обучението е важно за всички и всички вече ще имат едно разбиране какво и как може да се постигне с дигитален маркетинг.

При тези съвместни обучения преминаваме през стартова ситуация, поведение на потребителите, дигитални канали, инструменти, потребителски пътеки, KPIs, следващи стъпки. Блог статията ни завършва с чек листи дали и как подобно обучение може да е полезно в една компания.