Discovery ads
Discovery форматът ни помага да достигнем до близо 3 милиарда потребители в целия свят, показвайки рекламите ни в Google Discover, а също така и в мобилната версия на YouTube (в home feed и watch feed) и в promotions tab на Gmail, при това само с една кампания.
Discovery рекламите са силно визуални и дават възможност да привлечем вниманието на потребителя чрез персонализиран и грабващ вниманието криейтив, докато той разглежда любимото си съдържание.
Този тип кампании са автоматизирани и благодарение на сигналите на Google за аудитории и намерение на клиентите ние достигаме до потребители, които са готови да открият и да се ангажират с нашия бранд. Според Google 85% от хората са склонни да предприемат действие в рамките на 24 часа, след като са намерили нов продукт.Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
Какъв опит имаме с Discovery рекламата?
Google екосистемата е динамична и бързо променяща се, затова за нас е важно да бъдем в крак с всички нововъведения и да извлечем максимална полза от тях за нашите клиенти. Разбира се, съобразявайки се с релевантността на даден рекламен формат за съответния бизнес.
От въвеждането на Discovery ads през 2019 г. сме управлявали над 70 Discovery кампании.
Тъй като този рекламен формат работи най-ефективно, когато има достатъчно данни, с които да борави системата, то той не е един от първите формати, с които стартираме, и невинаги е подходящ. Най-често Discovery ads се използва в случаите, в които искаме да стимулираме реализациите в по-голям мащаб (например продажби, абониране за бюлетин и т.н.), да достигнем до нови клиенти или да се свържем повторно с най-ценните за нас клиенти.
Какви са предимствата на Discovery рекламата?
- автоматизираните типове кампании работят добре само в случаите, в които сме задали конкретна цел, за която искаме да се оптимизират. Това може да бъде продажба, абониране за бюлетин, обаждане и др. Опциите за автоматично офериране ни позволяват да избираме между използването на Ппостигане на максимален брой реализации или Ццелева CPA.
- Широк обхват- възможност да достигнем до повече потенциални клиенти, докато разглеждат съдържание в популярни продукти на Google.
- Богато визуално съдържание – възможност да разкажем нашата история или да представим бранда/ продуктите с визуално привлекателни изображения, които се изобразяват естествено в продуктите на Google. Въвежда се и изцяло нов формат за екосистемата на Google – carousel, чието предимство е показването на повече от един криейтив в една реклама.
- Автоматизация и достигане до подходяща аудитория – необходимо е да зададем само заглавия, вдъхновяващи изображения и лога с високо качество, а системата сама оптимизира и насочва рекламите ни към заинтересовани потребители благодарение на сигналите, с които разполага, и на данните, с които сме я захранили.
- Оптимизация за конкретна цел – автоматизираните типове кампании работят добре само в случаите, в които сме задали конкретна цел, за която искаме да се оптимизират. Това може да бъде продажба, абониране за бюлетин, обаждане и др. Опциите за автоматично офериране ни позволяват да избираме между използването на постигане на максимален брой реализации или целева CPA.
Discovery кампаниите са изключително подходящи за E-commerce бизнеси, които искат да представят продуктите/услугите си пред нови потенциални клиенти. За една ефективна и работеща Discovery реклама обаче е важно акаунтът да разполага с достатъчно данни, които да послужат за правилното оптимизиране на кампанията.
Как изглеждат Discovery рекламите?
Discovery ads са налични в два формата – Standard Discovery ads (single image) и Carousel ads. Подобно на Responsive Search ads и Responsive Display ads рекламодателите предоставят криейтиви и описания, а Google динамично тества разнообразни варианти на реклами, за да покаже на различните потребители по-персонализирани съобщения.
standard discovery ads
При стандартната Discovery реклама можеш да качиш до 15 изображения, с което да си осигуриш широк набор от комбинации, които Google да тества.
Carousel ads
Carousel форматът позволява на потребителите да превъртат всички изображения, които предоставяш. Можеш да качиш между 2 и 10 визии, които да се използват като карти в carousel-а, а Google ще ги покаже в реда, в който си ги добавил. Google позволява да се използват само квадратни изображения или пейзажи за карти. Не може да комбинираш квадратни и хоризонтални реклами в една и съща реклама.