Google my business
Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
Какъв опит имаме с управлението на GMB профили?
Защо GMB профил?
Повече видимост в Search резултатите
GMB информацията се визуализира вдясно на Search резултатите при десктоп устройства и е сред първите такива на мобилни устройства. Това ѝ позволява да бъде значително по-видима и да се разграничи от останалите резултати – платени или органични. По този начин GMB профилът прави вашия бизнес много по-забелижим и ви осигурява ценна “площ” сред Search резултатите.
Атрактивен изглед
Чрез GMB имате възможност да представите своя бизнес по атрактивен начин дори и пред потребителите, които не посещават вашия сайт. Можете да добавяте снимки и видеа, да представяте отзиви от своите клиенти, да включвате подробна информация за бизнеса си, предлаганите продукти и услуги, да помагате на потребителите да достигнат вашата локация, споделяйки упътвания как да я намерят.
Контрол на информацията
Поддържайки своя GMB профил, вие имате по-голям контрол над информацията, която потребителите виждат в Search резултатите, когато търсят вашия бизнес – какво е работното ви време, отворен ли е бизнесът ви в момента, какви са новостите около вас.
Комуникация с потребителите
Чрез GMB профила си можете да комуникирате с онлайн потребителите по редица различни начини:
- въпроси и отговори – потребителите имат възможност да задават своите въпроси, а вие, от своя страна, да им отговаряте;
- ревюта/отзиви – потребителите могат да споделят своите впечатления за вашия бизнес, а вие – да отвръщате на техните отзиви;
- съобщения;
- публикуване на постове, събития, оферти.
Създаване на сайт
Чрез GMB в рамките на минути можете да създадете безплатен уебсайт за бизнеса си. Той се създава автоматично, като се позовава на информация от бизнес акаунта ви, и се актуализира, когато променяте този профил.
Доклади
GMB ви дава достъп до ценна информация за това как потребителите търсят бизнеса ви (директно чрез името или адреса ви, по марка, свързана с вашия бизнес, чрез опцията за откриване на база категория, продукт или услуга), къде виждат вашия профил (в Search резултати или в Google Maps), какви действия предприемат след това – позвъняват на бизнеса ви, посещават сайта или заявяват упътвания за това как да достигнат до физическата ви локация.
Какви услуги включва управлението на GMB профил?
- Създаване и верифициране на GMB профил
- Първоначална настройка – попълване на базова информация за профила
- Поддръжка на профила – периодично обогатяване на съдържанието на вашия профил чрез:
- качване на снимки и видео съдържание
- добавяне на информация за предлаганите продукти
- създаване и публикуване на постове, новини, събития, оферти
- менажиране на секцията “Въпроси и отговори”
- управление и отговор на отзивите на потребителите
- доклади
Основните типове публикации в Google My Business
Наподобяват миниреклама или постове от социалните мрежи, като най-общо можем да ги разпределим в следните категории:
Актуализация (новина)
– споделяте новости около бизнеса си;
– промотирате статии от вашия блог;
– обявите актуални промоции и игри;
– представяте нови продукти;
– разказвате за изминали или предстоящи изложения.
Събитие
– анонсирате официално представяне на нов продукт;
– споделите за участието си на изложения;
– съобщите за публични изяви;
– информирате за отворени за участие събития, организирани от бранда.
Оферта
Продукти
– снимка;
– наименование на продукта;
– категория;
– цена;
– описание на продукта.
COVID-19
– промени в начина на работа на бизнеса – преминаване към предлагане на продуктите ви единствено чрез доставки;
– информация относно начина на управление на местоположението във връзка с безопасността и хигиената.
Повече информация за този тип постове можете да откриете в нашата статия „Грижа за вашия Google My Business профил в условията на COVID-19„