Google my business

Google My Business (GMB) е безплатен инструмент, благодарение на който можете да управлявате как бизнесът ви се показва в Google Search и Google Maps. Той ви позволява да добавяте информация, снимки, видео съдържание и продукти, както и да създавате постове, да публикувате новини и да комуникирате с интернет потребителите.

Текущи проекта

Текущи клиенти

Професионалисти

% human

Какъв опит имаме с управлението на GMB профили?

През годините имахме възможността да управляваме Google My Business профилите за над 70 локации на наши клиенти от различни сектори – хотели, ресторанти, заведения за бързо хранене, е-commerce магазини с физически обекти и много други. Имаме опит както с клиенти от България, така и с такива от чужбина.
ОПИТ ИМАМЕ С УПРАВЛЕНИЕТО НА GMB ПРОФИЛИ

Защо GMB профил?

Какви са предимствата на това да имате пълен и поддържан GMB профил:
видимост в Search резултатите

Повече видимост в Search резултатите

GMB информацията се визуализира вдясно на Search резултатите при десктоп устройства и е сред първите такива на мобилни устройства. Това ѝ позволява да бъде значително по-видима и да се разграничи от останалите резултати – платени или органични. По този начин GMB профилът прави вашия бизнес много по-забелижим и ви осигурява ценна “площ” сред Search резултатите.

изглед

Атрактивен изглед

Чрез GMB имате възможност да представите своя бизнес по атрактивен начин дори и пред потребителите, които не посещават вашия сайт. Можете да добавяте снимки и видеа, да представяте отзиви от своите клиенти, да включвате подробна информация за бизнеса си, предлаганите продукти и услуги, да помагате на потребителите да достигнат вашата локация, споделяйки упътвания как да я намерят.

на информацията

Контрол на информацията

Поддържайки своя GMB профил, вие имате по-голям контрол над информацията, която потребителите виждат в Search резултатите, когато търсят вашия бизнес – какво е работното ви време, отворен ли е бизнесът ви в момента, какви са новостите около вас.

с потребителите

Комуникация с потребителите

Чрез GMB профила си можете да комуникирате с онлайн потребителите по редица различни начини:

 

  • въпроси и отговори – потребителите имат възможност да задават своите въпроси, а вие, от своя страна, да им отговаряте;
  • ревюта/отзиви – потребителите могат да споделят своите впечатления за вашия бизнес, а вие – да отвръщате на техните отзиви;
  • съобщения;
  • публикуване на постове, събития, оферти.
на сайт

Създаване на сайт

Чрез GMB в рамките на минути можете да създадете безплатен уебсайт за бизнеса си. Той се създава автоматично, като се позовава на информация от бизнес акаунта ви, и се актуализира, когато променяте този профил.

Доклади

GMB ви дава достъп до ценна информация за това как потребителите търсят бизнеса ви (директно чрез името или адреса ви, по марка, свързана с вашия бизнес, чрез опцията за откриване на база категория, продукт или услуга), къде виждат вашия профил (в Search резултати или в Google Maps), какви действия предприемат след това – позвъняват на бизнеса ви, посещават сайта или заявяват упътвания за това как да достигнат до физическата ви локация.

Какви услуги включва управлението на GMB профил?

  • Създаване и верифициране на GMB профил
  • Първоначална настройка – попълване на базова информация за профила
  • Поддръжка на профила – периодично обогатяване на съдържанието на вашия профил чрез:
    • качване на снимки и видео съдържание
    • добавяне на информация за предлаганите продукти
    • създаване и публикуване на постове, новини, събития, оферти
    • менажиране на секцията “Въпроси и отговори”
    • управление и отговор на отзивите на потребителите
    • доклади

Основните типове публикации в Google My Business

Google My Business позволява публикуването на различни типове постове, които се визуализират наред с основната информация от профила.

Наподобяват миниреклама или постове от социалните мрежи, като най-общо можем да ги разпределим в следните категории:

Актуализация (новина)

GMB пост, чрез който можете да:
– споделяте новости около бизнеса си;
– промотирате статии от вашия блог;
– обявите актуални промоции и игри;
– представяте нови продукти;
– разказвате за изминали или предстоящи изложения.

Събитие

GMB пост, чрез който имате възможност да:
– анонсирате официално представяне на нов продукт;
– споделите за участието си на изложения;
– съобщите за публични изяви;
– информирате за отворени за участие събития, организирани от бранда.

Оферта

GMB пост, чрез който можете да обявите актуални промоции и свързаните с тях условия.

Продукти

възможност да представите предлаганите продукти чрез:

– снимка;
– наименование на продукта;
– категория;
– цена;
– описание на продукта.

COVID-19

– специална категория публикации, свързани с пандемията от коронавируса, а именно:

– промени в начина на работа на бизнеса – преминаване към предлагане на продуктите ви единствено чрез доставки; 

– информация относно начина на управление на местоположението във връзка с безопасността и хигиената.

Повече информация за този тип постове можете да откриете в нашата статия „Грижа за вашия Google My Business профил в условията на COVID-19

Google My Business е една изключително ценна и все още подценявана безплатна възможност, с която можете да изпъкнете сред своите конкуренти в Google Search и Google Maps. Възползвайте се от нея, за да представите по атрактивен начин бизнеса си и най-актуалната информация за него, както и да улесните потребителите да ви откриват при търсене.