Реклама в Google Search

Рекламите в Google Search могат да бъдат изключително ефективен начин за привличане на качествен трафик към вашия уебсайт. Те достигат до потребителите в момент, когато са в процес на търсене на продукт, услуга или някакъв тип решение за своя нужда. Това дава отлична възможност на вашия бизнес да се отличи сред конкуренцията, представяйки ключовите му характеристики и предимства в среда с малко рекламен шум и силно таргетирана аудитория.

Търсачката на Google заема най-големия дял от всички търсачки. Малко над 86% (към декември 2020 г.) от всички търсения по света се случват в нея. Всеки ден потребителите на търсачката генерират над 3,5 млрд. търсения всеки ден, което подсказва за огромния потенциал на този маркетингов канал.

Текущи проекта

Текущи клиенти

Професионалисти

% human

Какъв опит имаме в рекламата във Google Search?

През годините нашите клиенти са ни се доверили за управлението на над 5400 Google Search кампании, които са част от цялостния им маркетинг микс.

За нас и нашите клиенти Google Search рекламата е ключова не само за популяризирането на тяхната марка, продукт или услуга, но също е и основен канал за генериране на продажби и потенциални клиенти (leads).

Подхождаме индивидуално към всеки проект

За всяка кампания създаваме маркетингова стратегия, която определя как вашият бранд или продукт отговаря на нуждите на вашите потенциални клиенти. След това използваме тази стратегия, за да създадем ангажиращи реклами, които да се показват на точните хора в точното време.

След като кампаниите са настроени, ние се ангажираме да тестваме, анализираме и оптимизираме всеки аспект от тях, за да гарантираме, че те се представят оптимално, с цел да осигурим възможно най-добра възвръщаемост на инвестицията.

КОНКРЕТНИ ПРИМЕРИ

VIESSMANN как спечелихме сребро Case Study carousel

Как спечелихме сребро за Effective Use of Data от IAB Mixx Awards

Дойде време и да ви представим нашето case study за Viessmann и да ви разкажем как успяхме да популяризираме термопомпите като продукт в България. Вижте какви подходи използвахме, за да достигнем до над 27 000 потребителя и как разпределихме работата във времето.

Прочети още

Защо реклама в Google Search?

С рекламирането в мрежата за търсене можете да разберете от какво се интересуват потребителите ви, което е отличен сигнал за намеренията им. Такъв тип сигнали ни помагат по много начини. Можем да персонализираме маркетинговите съобщения за различни аудитории, които смятаме да таргетираме, както и да видим коя от тези аудитории предпочита да пазарува от нас и съответно да “наддаваме” за тези търсения с приоритет.
G 1

Достигане до потребители, които в настоящия момент активно търсят допълнителна информация или проявяват интерес да закупят предлаганите от вас или ваши конкуренти продукти и услуги.

G 2

Повече видимост в Search резултатите.

G 3

Защита срещу конкуренцията – основателна причина да използвате Google Ads e да се защитите от вашите конкуренти, които могат да залагат на вашите брандови ключови думи.

G 4

Възможност да анонсирате конкретни оферти, да представите нови продукти и да насочите потребителите към възможно най-релеватни за тяхното търсене landing страници.

G 5

Ефективност – рекламодателите плащат само когато някой кликне върху рекламата им (cost-per-click) или извърши конкретна цел (cost-per-acquisition).

G 6

Контрол върху разходите – Google ви дава пълен контрол върху управлението на рекламните разходи, разпределението на дневните и кампанийните бюджети в системата.

G 7

Измерване на резултатите – ясна проследимост за всяко извършено действие от страна на потребителите и видимост как това е повлияло на резултатите ви.

G 8

Google search е единственият канал, при който потребителите търсят вас, а не вие тях, както е при банерната реклама. Ще пропуснете ли да сте там?

G 9

Google Search Ads са отлична възможност за сайтове, които нямат добро SEO.

Какви услуги включва рекламата във Google Search?

Управлението на рекламата в Google Ads включва отделни елементи, които формират успешното протичане на една рекламна кампания. Ето кои са те:

Рекламна стратегия

определяне на цели на кампания и подходящи формати за изпълнението им

Медиа план и бюджетиране

Доклади и отчети

детайлно анализиране на постигнатите цели, описване на основни изводи от кампанията и препоръки за следващи активности

Какви стъпки включва рекламата във Google Search?

steps white 1

анализ на бизнеса, продукта, конкурентите и клиентите

steps white 2

проучване на ключови думи - брандови, продуктови, конкуренти

steps white 3

изграждане на рекламни послания (ETA, Responsive Ads, Call Ads) и extensions

steps white 5

следене и анализ на поведението на потребителите и оптимизация на кампаниите

steps white 4

избор на bidding стратегии и настройки според целите на кампанията

Основните типове реклама във Google Search

Image Item

EXPANDED TEXT ADS

Основен рекламен формат в Google Search. Текстови реклами, които могат да се показват в мрежата за търсене

Image Item

RESPONSIVE ADS

Този формат ви позволява да създадете текстова реклама, която се адаптира спрямо търсенията на вашите клиенти, като им показва по-подходяши текстове.

Image Item

CALL ADS

В епохата на мобилни устройства рекламите за обаждания са отличен начин за ангажиране на вашите таргет аудитории.

Image Item

DYNAMIC SEARCH ADS

Заглавието на рекламата и URL адресът на лендинг страницата се генерират динамично в зависимост от търсенето на потребителите и съдържанието на вашия уебсайт.