Реклама в Google Search
Рекламите в Google Search могат да бъдат изключително ефективен начин за привличане на качествен трафик към вашия уебсайт. Те достигат до потребителите в момент, когато са в процес на търсене на продукт, услуга или някакъв тип решение за своя нужда. Това дава отлична възможност на вашия бизнес да се отличи сред конкуренцията, представяйки ключовите му характеристики и предимства в среда с малко рекламен шум и силно таргетирана аудитория.
Търсачката на Google заема най-големия дял от всички търсачки. Малко над 86% (към декември 2020 г.) от всички търсения по света се случват в нея. Всеки ден потребителите на търсачката генерират над 3,5 млрд. търсения всеки ден, което подсказва за огромния потенциал на този маркетингов канал.
Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
Какъв опит имаме в рекламата във Google Search?
За нас и нашите клиенти Google Search рекламата е ключова не само за популяризирането на тяхната марка, продукт или услуга, но също е и основен канал за генериране на продажби и потенциални клиенти (leads).
Подхождаме индивидуално към всеки проект
За всяка кампания създаваме маркетингова стратегия, която определя как вашият бранд или продукт отговаря на нуждите на вашите потенциални клиенти. След това използваме тази стратегия, за да създадем ангажиращи реклами, които да се показват на точните хора в точното време.
След като кампаниите са настроени, ние се ангажираме да тестваме, анализираме и оптимизираме всеки аспект от тях, за да гарантираме, че те се представят оптимално, с цел да осигурим възможно най-добра възвръщаемост на инвестицията.
КОНКРЕТНИ ПРИМЕРИ
Защо реклама в Google Search?
Достигане до потребители, които в настоящия момент активно търсят допълнителна информация или проявяват интерес да закупят предлаганите от вас или ваши конкуренти продукти и услуги.
Повече видимост в Search резултатите.
Защита срещу конкуренцията – основателна причина да използвате Google Ads e да се защитите от вашите конкуренти, които могат да залагат на вашите брандови ключови думи.
Възможност да анонсирате конкретни оферти, да представите нови продукти и да насочите потребителите към възможно най-релеватни за тяхното търсене landing страници.
Ефективност – рекламодателите плащат само когато някой кликне върху рекламата им (cost-per-click) или извърши конкретна цел (cost-per-acquisition).
Контрол върху разходите – Google ви дава пълен контрол върху управлението на рекламните разходи, разпределението на дневните и кампанийните бюджети в системата.
Измерване на резултатите – ясна проследимост за всяко извършено действие от страна на потребителите и видимост как това е повлияло на резултатите ви.
Google search е единственият канал, при който потребителите търсят вас, а не вие тях, както е при банерната реклама. Ще пропуснете ли да сте там?
Google Search Ads са отлична възможност за сайтове, които нямат добро SEO.
Какви услуги включва рекламата във Google Search?
Рекламна стратегия
Медиа план и бюджетиране
Доклади и отчети
Какви стъпки включва рекламата във Google Search?
анализ на бизнеса, продукта, конкурентите и клиентите
проучване на ключови думи - брандови, продуктови, конкуренти
изграждане на рекламни послания (ETA, Responsive Ads, Call Ads) и extensions
следене и анализ на поведението на потребителите и оптимизация на кампаниите
избор на bidding стратегии и настройки според целите на кампанията