YouTube ads
Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
youtube като платформа за реклама
През годините в Xplora сме управлявали над 550 видео кампании, използващи различни видео формати.
Защо да изберем YouTube като платформа за реклама?
- Непрестанно нарастваща популярност на видео съдържанието
- Възможност да се достигне до множество потребители по атрактивен начин
- Изключително ниски цени за гледане на рекламните видеа, превръщащи YouTube в бюджетна алтернатива на рекламата в телевизията
- Рекламата в телевизията
- Множество опции за таргетиране
- Разнообразни криейтив възможности
Видове YouTube реклама
Skippable in-stream ads
Този формат е релевантен за употреба, когато целите на кампанията са: засилване на трафика към сайта, повишаване разпознаваемостта на бранда, увеличаване на продажбите или други ценни действия за нас от страна на потребителя.
Non-skippable in-stream ads
Този формат е подходящ, когато целта на кампанията е да се увеличи разпознаваемостта на бранда и да се предаде цялото послание
Video discovery ads
Това прави формата по-малко инвазивен към потребителското изживяване и предпочитан от рекламодателите, които не искат да го прекъсват с непоискана видео реклама.
Уместно е да се използва, когато целта на кампанията е подтикване на потребителя към разглеждане на продукта и обмисляне на евентуална покупка
Bumper ads
Този тип реклама е подходяща да се използва, когато целта на кампанията е увеличаване на разпознаваемостта на марката и искаме да достигнем до потребителите с кратко и запомнящо се послание, да им напомним за бранда, да събудим техния интерес и да доразвием комуникацията с тях чрез допълнителни рекламни формати. Разликата с Non-skippable in-stream ads е в дължината – Bumper рекламата трае 6 секунди, докато Non-skippable in-stream ad може да има продължителност до 15 секунди.