Реклама в LinkedIn
С близо 875 милиона активни потребители през 2023 г. LinkedIn постепенно се превърна от платформа за networking между различни професионалисти до една от най-популярните социални мрежи. Тази тенденция се наблюдава и в България, където потребителската база в платформата непрекъснато расте.
Особеностите на потребителското поведение и информацията, която хората споделят в профилите си, предоставят широк набор от възможности за прецизно таргетирана реклама. LinkedIn рекламата ви позволява да достигнете до желаните от вас потребители, таргетирани по индустрии, компании, длъжности, функции, професионални умения и опит, образование, интереси и демографски данни.
Това прави LinkedIn рекламата един от задължителните канали не само за B2B компаниите, но и за някои B2C такива, както и за представителите на НПО сектора, университетите и редица други организации.
Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
Какъв опит имаме в рекламата в LINKEDIN?
Винаги препоръчваме целевите кампании да са съпроводени от ангажиращи и ремаркетинг кампании, които развиват и поддържат интереса на едни от най-важните за бизнеса потребители – тези, които вече са напред във фунията и познават бранда – вашите последователи, клиенти и хора, които са взаимодействали с дигиталните ви активи.
Защо реклама във LINKEDIN?
Основните предимства на LinkedIn са:
В последните години се наблюдават следните трендове и посоки на развитие на LinkedIn:
- Подобрения и нови възможности в Campaign Manager.
- Съобщенията стават все по-предпочитан начин за комуникация между потребителите и брандовете. Във връзка с тази тенденция от LinkedIn включиха два нови рекламни формата – message ad и conversation ad.
- Нов потребителски интерфейс и включването на Story формат.
- Видеата стават все по-предпочитани от потребителите.
Какви услуги включва рекламата във LINKEDIN?
Рекламна стратегия
Медиа план и бюджетиране
Услуга по управление на рекламата
Доклади и отчети
Какви стъпки включва рекламата във lINKEDIN?
Проучване и анализ на бизнеса, продукта, конкурентите и клиентите
Избор на подходящ тип формати реклама спрямо стратегията на кампанията
Разпределение на бюджет между различните типове формати
Следене и анализ на поведението на потребителите и оптимизация на кампаниите
Изграждане на рекламни послания и визии за всеки етап от потребителската пътека на потребителите
Създаване на подходящи таргет аудитории