TikTok
Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
Стратегия, кампании и съдържание в TikTok
TikTok е социална платформа, която поставя в центъра на вниманието възможността на потребителя да изрази себе си по най-уникалния възможен начин с цел да придобие статус сред околните на “готин” и “оригинален”. Дотук всичко е познато, имайки предвид факта, че това е начинът, по който работят Facebook, Instagram и др., но TikTok инкорпорира в себе си още един фактор, който го отличава от другите. А именно превръщането на статуса в нещо много по-категорично – признание за талант.
Управление на реклама в Tik Tok
Когато говорим за назряващи тенденции в дигиталния свят и по-конкретно социалните мрежи, трудно бихме могли да подминем TikTok. Платформата има над 800 милиона активни потребители месечно в глобален мащаб. Това със сигурност превръща TikTok в “апетитна” хапка за всеки, който търси позициониране пред голяма аудитория и иска да яхне вълната, преди да е достигнала най-високата си точка. Ето и малко статистика за платформата: