Стратегия, кампании и съдържание в TikTok

TikTok е социална платформа, която поставя в центъра на вниманието възможността на потребителя да изрази себе си по най-уникалния възможен начин с цел да придобие статус сред околните на “готин” и “оригинален”. Дотук всичко е познато, имайки предвид факта, че това е начинът, по който работят Facebook, Instagram и др., но TikTok инкорпорира в себе си още един фактор, който го отличава от другите. А именно превръщането на статуса в нещо много по-категорично - признание за талант.

Такава е и стълбицата, по която брандовете трябва да се изкачат, за да успеят да спечелят вниманието на генерация Z и да го задържат поне в рамките на едно видео. Затова е необходимо компаниите, които вземат решение да започнат позиционирането си в този канал, да имат добре обмислена стратегия за създаването на съдържание и провеждането на кампании.

Текущи проекта

Текущи клиенти

Професионалисти

% human

За кои брандове е подходящо присъствието в TikTok?

TikTok 1
се разграничат от конвенционалното съдържание, което създават за профилите в другите платформи и да заложат на по-креативно представено послание
TikTok 2
са готови да тестват различни подходи и опции, докато стигнат до правилната формула за съдържание
TikTok 3
могат да отделят немалко време в опознаване на аудиторията, нейната специфика и предпочитания
TikTok 4
създават уникални за платформата мотиватори за комуникация с бранда
TikTok 5
съобразят целите си с тези, които е възможно да се постигнат в TikTok (където много висок фокус имат awareness и engagement)

Какви услуги включва създаването на стратегии, кампании и съдържание в TikTok?

  • Проучване на трендовете
  • Стратегия на съдържанието
  • Постинг план
  • Планиране на отделни кампании и интегрирането им в общата стратегия
  • Доклад и отчети
  • Проследяване на конкурентни брандове
  • Оптимизиране на планираното съдържание и активности на всеки месец, тримесечие и година

Какви стъпки включва създаването на стратегии, кампании и съдържание в TikTok?

СТЪПКИ ВКЛЮЧВА СЪЗДАВАНЕТО НА СТРАТЕГИИ КАМПАНИИ И СЪДЪРЖАНИЕ В TIKTOK
При планирането на дейността на бранда в TikTok най-голям фокус трябва да се обърне на тези стъпки, които ще помогнат да се създаде най-голяма яснота в стратегията. Ако брандът има много предположения за поведението и реакцията на аудиторията спрямо неговото присъствие в социалната мрежа, е добре да се прекара значително време в опознаването ѝ. Може да се тества и колаборация с някого от TikTok creator-ите, който да представи продукта или услугата по интересен начин, и да се проследят резултатите.

В случай, в който аудиторията и нейната реакция може лесно да бъде предвидена, брандът може да планира повече време и усилия в съдържанието, което ще създава. Обсъждането на всеки детайл – от типа публикация, през тематиката, до стила на видеата – би дало ясна представа за очакваните резултати и създава условията на правилното им проследване, отчитане и оптимизиране.

ПОЛЕЗНИ СТАТИИ

  • ДА ВЛЕЗЕШ ВЪВ FOR YOU СТРАНИЦАТА НА TIKTOK
    Как да влезеш във For You страницата на TikTok

    TikTok продължава да бъде една от най-популярните социални мрежи в света. Когато се говори за приложението, почти винаги се загатват и тайните на така обсъждания алгоритъм, който подбира точните видеа за точните потребители. Формулата, чрез която TikTok класира съдържание, отдавна не е толкова голяма тайна, макар че има редица видеа, за които не става съвсем […]

    Прочети повече
  • ЛИ МЯСТО БРАНДОВЕТЕ В TIKTOK
    Имат ли място брандовете в TikTok?

    Ако дишаш и имаш мобилен телефон с интернет връзка, няма как да не си чувал поне веднъж за TikTok. А ако ти е било доста скучно през последните месеци, най-вероятно вече имаш и профил в мрежата. За никого не е тайна, че социалната платформа расте бързо и, противно на очакванията, единствените й “жители” не са […]

    Прочети повече