Стратегия, кампании и съдържание в TikTok

TikTok е социална платформа, която поставя в центъра на вниманието възможността на потребителя да изрази себе си по най-уникалния възможен начин с цел да придобие статус сред околните на “готин” и “оригинален”. Дотук всичко е познато, имайки предвид факта, че това е начинът, по който работят Facebook, Instagram и др., но TikTok инкорпорира в себе си още един фактор, който го отличава от другите. А именно превръщането на статуса в нещо много по-категорично - признание за талант.

Такава е и стълбицата, по която брандовете трябва да се изкачат, за да успеят да спечелят вниманието на генерация Z и да го задържат поне в рамките на едно видео. Затова е необходимо компаниите, които вземат решение да започнат позиционирането си в този канал, да имат добре обмислена стратегия за създаването на съдържание и провеждането на кампании.

Текущи проекта

Текущи клиенти

Професионалисти

% human

За кои брандове е подходящо присъствието в TikTok?

TikTok 1
се разграничат от конвенционалното съдържание, което създават за профилите в другите платформи и да заложат на по-креативно представено послание
TikTok 2
са готови да тестват различни подходи и опции, докато стигнат до правилната формула за съдържание
TikTok 3
могат да отделят немалко време в опознаване на аудиторията, нейната специфика и предпочитания
TikTok 4
създават уникални за платформата мотиватори за комуникация с бранда
TikTok 5
съобразят целите си с тези, които е възможно да се постигнат в TikTok (където много висок фокус имат awareness и engagement)

Какви услуги включва създаването на стратегии, кампании и съдържание в TikTok?

  • Проучване на трендовете
  • Стратегия на съдържанието
  • Постинг план
  • Планиране на отделни кампании и интегрирането им в общата стратегия
  • Доклад и отчети
  • Проследяване на конкурентни брандове
  • Оптимизиране на планираното съдържание и активности на всеки месец, тримесечие и година

Какви стъпки включва създаването на стратегии, кампании и съдържание в TikTok?

СТЪПКИ ВКЛЮЧВА СЪЗДАВАНЕТО НА СТРАТЕГИИ КАМПАНИИ И СЪДЪРЖАНИЕ В TIKTOK
При планирането на дейността на бранда в TikTok най-голям фокус трябва да се обърне на тези стъпки, които ще помогнат да се създаде най-голяма яснота в стратегията. Ако брандът има много предположения за поведението и реакцията на аудиторията спрямо неговото присъствие в социалната мрежа, е добре да се прекара значително време в опознаването ѝ. Може да се тества и колаборация с някого от TikTok creator-ите, който да представи продукта или услугата по интересен начин, и да се проследят резултатите.

В случай, в който аудиторията и нейната реакция може лесно да бъде предвидена, брандът може да планира повече време и усилия в съдържанието, което ще създава. Обсъждането на всеки детайл – от типа публикация, през тематиката, до стила на видеата – би дало ясна представа за очакваните резултати и създава условията на правилното им проследване, отчитане и оптимизиране.

ПОЛЕЗНИ СТАТИИ

  • ДА ВЛЕЗЕШ ВЪВ FOR YOU СТРАНИЦАТА НА TIKTOK
    Как да влезеш във For You страницата на TikTok

    В последната ни статия за TikTok ти разказахме за развитието на платформата в световен мащаб и ти дадохме няколко причини защо да я обмислиш като нов канал за бизнеса ти. Днес, както обещахме, ще ти разкрием тайните на така обсъждания им алгоритъм, който подбира точните видеа за точните потребители. Дълго време тайната формула на приложението за […]

    Прочети повече
  • ЛИ МЯСТО БРАНДОВЕТЕ В TIKTOK
    Имат ли място брандовете в TikTok?

    Ако дишаш и имаш мобилен телефон с интернет връзка, няма как да не си чувал поне веднъж за TikTok. А ако ти е било доста скучно през последните месеци, най-вероятно вече имаш и профил в мрежата. За никого не е тайна, че социалната платформа расте бързо и, противно на очакванията, единствените й “жители” не са […]

    Прочети повече