Стратегия, кампании и съдържание в TikTok
TikTok е социална платформа, която поставя в центъра на вниманието възможността на потребителя да изрази себе си по най-уникалния възможен начин с цел да придобие статус сред околните на “готин” и “оригинален”. Дотук всичко е познато, имайки предвид факта, че това е начинът, по който работят Facebook, Instagram и др., но TikTok инкорпорира в себе си още един фактор, който го отличава от другите. А именно превръщането на статуса в нещо много по-категорично - признание за талант.
Такава е и стълбицата, по която брандовете трябва да се изкачат, за да успеят да спечелят вниманието на генерация Z и да го задържат поне в рамките на едно видео. Затова е необходимо компаниите, които вземат решение да започнат позиционирането си в този канал, да имат добре обмислена стратегия за създаването на съдържание и провеждането на кампании.
Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
За кои брандове е подходящо присъствието в TikTok?
Какви услуги включва създаването на стратегии, кампании и съдържание в TikTok?
- Проучване на трендовете
- Стратегия на съдържанието
- Постинг план
- Планиране на отделни кампании и интегрирането им в общата стратегия
- Доклад и отчети
- Проследяване на конкурентни брандове
- Оптимизиране на планираното съдържание и активности на всеки месец, тримесечие и година
Какви стъпки включва създаването на стратегии, кампании и съдържание в TikTok?
В случай, в който аудиторията и нейната реакция може лесно да бъде предвидена, брандът може да планира повече време и усилия в съдържанието, което ще създава. Обсъждането на всеки детайл – от типа публикация, през тематиката, до стила на видеата – би дало ясна представа за очакваните резултати и създава условията на правилното им проследване, отчитане и оптимизиране.