Стратегия, кампании и съдържание в TikTok

TikTok е социална платформа, която поставя в центъра на вниманието възможността на потребителя да изрази себе си по най-уникалния възможен начин с цел да придобие статус сред околните на “готин” и “оригинален”. Дотук всичко е познато, имайки предвид факта, че това е начинът, по който работят Facebook, Instagram и др., но TikTok инкорпорира в себе си още един фактор, който го отличава от другите. А именно превръщането на статуса в нещо много по-категорично - признание за талант.

Такава е и стълбицата, по която брандовете трябва да се изкачат, за да успеят да спечелят вниманието на генерация Z и да го задържат поне в рамките на едно видео. Затова е необходимо компаниите, които вземат решение да започнат позиционирането си в този канал, да имат добре обмислена стратегия за създаването на съдържание и провеждането на кампании.

Текущи проекта

Текущи клиенти

Професионалисти

% human

За кои брандове е подходящо присъствието в TikTok?

TikTok 1

се разграничат от конвенционалното съдържание, което създават за профилите в другите платформи и да заложат на по-креативно представено послание

TikTok 2

са готови да тестват различни подходи и опции, докато стигнат до правилната формула за съдържание

TikTok 3

могат да отделят немалко време в опознаване на аудиторията, нейната специфика и предпочитания

TikTok 4

създават уникални за платформата мотиватори за комуникация с бранда

TikTok 5

съобразят целите си с тези, които е възможно да се постигнат в TikTok (където много висок фокус имат awareness и engagement)

Какви услуги включва създаването на стратегии, кампании и съдържание в TikTok?

  • Проучване на трендовете
  • Стратегия на съдържанието
  • Постинг план
  • Планиране на отделни кампании и интегрирането им в общата стратегия
  • Доклад и отчети
  • Проследяване на конкурентни брандове
  • Оптимизиране на планираното съдържание и активности на всеки месец, тримесечие и година

Какви стъпки включва създаването на стратегии, кампании и съдържание в TikTok?

СТЪПКИ ВКЛЮЧВА СЪЗДАВАНЕТО НА СТРАТЕГИИ КАМПАНИИ И СЪДЪРЖАНИЕ В TIKTOK

При планирането на дейността на бранда в TikTok най-голям фокус трябва да се обърне на тези стъпки, които ще помогнат да се създаде най-голяма яснота в стратегията. Ако брандът има много предположения за поведението и реакцията на аудиторията спрямо неговото присъствие в социалната мрежа, е добре да се прекара значително време в опознаването ѝ. Може да се тества и колаборация с някого от TikTok creator-ите, който да представи продукта или услугата по интересен начин, и да се проследят резултатите.

В случай, в който аудиторията и нейната реакция може лесно да бъде предвидена, брандът може да планира повече време и усилия в съдържанието, което ще създава. Обсъждането на всеки детайл – от типа публикация, през тематиката, до стила на видеата – би дало ясна представа за очакваните резултати и създава условията на правилното им проследване, отчитане и оптимизиране.

ПОЛЕЗНИ СТАТИИ

ДА ВЛЕЗЕШ ВЪВ FOR YOU СТРАНИЦАТА НА TIKTOK

Как да влезеш във For You страницата на TikTok

В последната ни статия за TikTok ти разказахме за развитието на платформата в световен мащаб и ти дадохме няколко причини защо да я обмислиш като нов канал за бизнеса ти. Днес, както обещахме, ще ти разкрием тайните на така обсъждания...

Прочети още

ЛИ МЯСТО БРАНДОВЕТЕ В TIKTOK

Имат ли място брандовете в TikTok?

Ако дишаш и имаш мобилен телефон с интернет връзка, няма как да не си чувал поне веднъж за TikTok. А ако ти е било доста скучно през последните месеци, най-вероятно вече имаш и профил в мрежата. За никого не е тайна, че социалната платформа...

Прочети още