Изграждане на Employer Branding за ИТ компании
В настоящата борба за намирането на таланти в технологичния сектор, изграждането на силна работодателска марка става съществена част от успешната стратегия на всяка ИТ компания.
Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4
В настоящата борба за намирането на таланти в технологичния сектор, изграждането на силна работодателска марка става съществена част от успешната стратегия на всяка ИТ компания.
Поколението ‘Z’ превзема работните среди с всички сили и според изследвания от ManpowerGroup до 2030 г. 30% от работещите в световен мащаб ще са от това поколение. Бизнесите по света също започват да се ориентират към привличането на кадри от новата генерация, която е изпълнена с нови и свежи идеи.
Искаш да инвестираш в изграждането на ефективна Employee Value Proposition комуникация? Първата стъпка е в дефинирането на стойностното предложение. Начините и подходите са различни, но в основата си добрата Employee Value Proposition комуникация трябва да отговаря на въпроса: “Защо хората искат да работят за нас?”.
В първата част на статията разгледахме по-голямата част от стъпките, свързани с планиране на твоята EVP стратегия. Ако не си я видял, те съветваме да я прочетеш, за да видиш кои са началните стъпки, които е хубаво всеки бизнес да планира, за да изгради успешно своята стратегия.
Всеки, който се занимава с привличане на таланти, е запознат с това колко важно е изграждането на правилната за бизнеса стратегия за работодателска марка (Employer Branding Strategy). Създаването на ефективен подход обаче не е толкова лесна задача, тъй като трябва да бъдат взети предвид множество фактори и тънкости спрямо типа бизнес.
През последната година се забелязва значителен ръст на компании, които искат да обновят и разширят своите стойностни предложения за служители (EVP). В тази статия споделяме с теб каква е причината това да се случи и ще те запознаем с тенденциите в EVP сферата през 2022 г.