Xplore Marketing – Еп. 112: Жасмина Гевезиева – “Успешния маркетинг на Cardinal Bites”
В този епизод те срещаме с Жаси – Жасмина Гевезиева от Cardinal Bites. Ще чуеш в детайл как се прави продуктова иновация – от личната нужда през откриване на точния продукт и категория за него, но и за успешните канали за маркетинг и продажби на “Протеинови изкушения без угризения”. И разбира се – как се работи с партньори и инвеститори, как се планира развитието на продуктите и на цялата компания.
В епизода ще чуеш:
- За какво ще говорим в епизода?
- За старта на Жаси в маркетинга.
- За историята на Жаси в посока правилно хранене. Как сторителингът ѝ е помогнал за промяната в кариерата?
- За конверсиите и старта на Bingeoff.
- За стартa на Cardinal Bites – нуждата на Жаси.
- Защо бонбони и защо с такива съставки? Защо слоганът е “Протеинови изкушения без угризения”?
- Детайлен модел с пример за позициониране на компания в дадена категория продукти.
- Как Жаси прави проучвания в Semrush, Ahrefs и други – как се определя на ниво държава и в световен мащаб?
- За рецептата на Cardinal Bites и иновацията в сектора.
- Детайлно описание на валидираната таргет аудитория на компанията.
- За различните мотиватори на потребителите – емоционалния елемент, освен функционалния. Какво са “кардиналчетата”?
- За реалните действия на хората в таргета на компанията.
- Защо в портфолиото се добавя шоколад?
- Как работят schemas в маркетинга?
- За културните специфики по региони и държави.
- За откриването на нови таргет групи.
- За downstream маркетинга на Cardinal Bites – кой канал работи най-много? Facebook или Instagram?
- Кои инфлуенсъри работят най-добре за този бранд?
- Защо Cardinal Bites и защо това лого и стилистика?
- Как работи имейл маркетингът и платената реклама за компанията? А TikTok? А Linkedin? За двата нюзлетъра на Жоро в Linkedin – за маркетинг и за продуктивност.
- Как Жаси прилага принципа и подходите на екстремната отговорност?
- За работата с инвеститори и опита на Жаси. Кои са инвеститорите и има ли значение екипът на стартъпа?
- За успешните точки на контакт за бранда – изложения, базари и други подобни. Как да използваме модела на replenishment?
- За ESG и подкрепата на каузи от брандовете – как и защо се избират?
- Какви ресурси препоръчва Жаси? Кой е топ подкастът за нея? Как така открива и специализирани знания в нейната област?
- Как да прилагате модела и подходите от “Катализаторът” (на промяната) на Джона Бъргър?
- Съветите на Жаси как да не се изтощавате и да съхраните себе си и енергията си.
- Какво да си вземете от епизода?
Ресурси:
https://www.linkedin.com/in/jasmina-gevezieva/
https://www.facebook.com/jasmina.gevezieva
https://cardinalbites.com
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-56/
https://www.linkedin.com/pulse/колко-елемента-от-stepps-модела-ви-трябват-georgi-malchev/
https://www.rinkercenter.org/bg/bingeoff.html
https://www.aprildunford.com/books
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-59/
https://xplora.bg/en/podcasts/xplore-marketing-episode-67/
https://xplora.academy/masterclasses
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-15/
https://locus-publishing.com/product/екстремна-отговорност-джоко-уилинк/
https://www.youtube.com/@hubermanlab
https://hermesbooks.bg/atomni-navici.html
https://www.linkedin.com/pulse/промени-ме-ако-можеш-georgi-malchev/
https://www.amazon.com/Dopamine-Nation-Finding-Balance-Indulgence/dp/152474672X
https://xplora.bg/podcasts/episode-27/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-84/
Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂