Influencer marketing

Потребителско генерирано съдържание (UGC) в социалните мрежи
Influencer marketingContent Marketing

Защо да заложим на UGC съдържание в социалните мрежи?

Научи какво е потребителско генерирано съдържание (UGC) и защо 56% от брандовете го включват в стратегиите си. Разбери как да го използваш, за да създадеш доверие, автентичност и по-висока ангажираност в социалните мрежи.

Прочети още

Xplora blogpost June 01 1200х628 01
B2BInfluencer marketing

B2B инфлуенсър маркетинг: Важните неща, които трябва да знаем

Много мениджъри може би все още си спомнят дните, когато търговските представители са се появявали без предупреждение в офиса с куфарче с мостри и са се опитвали да продават стоките си. Много от тези търговски представители са изнасяли добри речи. Те са познавали предимствата на продуктите си и без усилие са разказвали как с тяхна помощ ще увеличите продажбите и ще намалите разходите.

Прочети още

STEPPS модел
Social Media MarketingContent MarketingInfluencer marketing

Моделът STEPPS в социалните мрежи – защо най-добрите използват именно него?

Как мога да подобря дигиталното присъствие на бранда или продукта, който предлагам? Как мога да създавам по-успешно съдържание и да грабна вниманието на своите потребители? Ако често си задаваш тези въпроси и все още не си открил отговори, тази статия идва тъкмо навреме.

Прочети още

Xplora Dec blopost 05
Influencer marketing

Въпросите, които трябва да си зададем преди инфлуенсър кампания

Предстои ти да подготвиш първата инфлуенсър кампания за твоя бранд? Ние сме тук, за да ти помогнем с най-важните въпроси, които трябва да си зададеш преди да започнеш с цялостната организация.

Прочети още

Видове съдържание в Youtube
Influencer marketingSocial Media MarketingStrategy development

3 вида съдържание за успешен YouTube канал

Едва ли ще изненадаме някого, като кажем, че YouTube е една от най-популярните мрежи, в която потребителите гледат видеа и слушат музика ежедневно. Многото и разнообразно съдържание, което предлага, както и всичките ѝ функции, са само част от факторите, които я превръщат в любима за потребителите по цял свят.

Прочети още