Xplore Marketing – Еп. 133: Катя Димитрова – „Развитието и бъдещето на комуникационните агенции“
В този епизод те срещаме с Катя Димитрова – управляващ съдружник в Interpartners Group, една от водещите комуникационни агенции в България. Ще научиш как са се развили индустрията и клиентите, както и какви са трендовете в комуникационните кампании. Ще ти харесат практичния подход на Катя и колко логични и естествени са споделените от нея добри практики и примерите в корпоративните комуникации от 360-градусова гледна точка.
В епизода ще чуеш:
- За какво ще говорим в епизода? Как Катя се приготвила детайлно за този епизод на подкаста.
- За историята на комуникационните агенции, разказано през развитието на Interpartners – от превод на международна реклама през връзките с обществеността, BTL.
- С какви нужди отиват сега клиентите при агенциите?
- Как са еволюирали клиентите и техните нужди? Какво очакват от агенциите при анализите и резултатите?
- Количество или качество? Какво се търси в стратегиите и защо в днешната дигитална ера?
- Прогнозен маркетинг за комуникационни цели. Какво е кредибилност на рекламната комуникация?
- Какви са промените в услугите? Как се развиха услугите за развитие на работодателска марка? За човешкото лице на брандовете. Каква е ролята на каузите при работодателската марка?
- За кампаниите, които комуникират някакъв вид трансформация. Как да комуникираме трансформация?
- Как да използваме дълбоничната на въпроса “Защо”? Как да прилагаме подходите от “Екстремна отговорност” на Джоко Уилинк.
- Как да разкажем за визията и мисията на компанията? Само историите стигат ли, или трябва да добавим и други подходи и канали?
- Какви са добрите практики за сторителинг?
- За корпоративните комуникации на усилията за устойчиво развитие.
- За “тайните” на успешните специални корпоративни събития.
- Какви са предизвикателствата за кадрите в маркетинг и комуникационния сектор? Катя вижда ролята на изкуствения интелект?
- Какво означава да умееш да “работиш зад кулисите”? Как да правим потребителя и клиента герой?
- Кога комуникираме трансформация? Как се планира една комуникационна стратегия като етапи, започвайки с анализ, който се съгласува с клиента?
- За тенденцията за дългосрочни отношения между агенция и клиент. За свободата на избор на клиента. Какви са проблемите в отношенията между комуникационна агенция и клиент?
- Кога да очакваме и какви резултати от една кампания?
- Какви ресурси препоръчва Катя на база на огромния ѝ опит?
- За естественото любопитство като начин да научаваме.
- За младите хора тяхната радост на живота и удоволствието от работата.
- Какво да си вземете от епизода?
Ресурси:
https://www.linkedin.com/in/katyadimitrova/
http://interimage.bg
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-78/
https://www.linkedin.com/pulse/за-маркетинг-предположенията-georgi-malchev/?trk=pulse-article
https://xplora.academy/kurs-osnovi-na-marketinga
https://www.linkedin.com/pulse/за-маркетинг-предположенията-georgi-malchev/?trk=pulse-article
https://locus-publishing.com/product/маркетинг-5-0-за-технологиите-и-хората/
https://ecatalog.nbu.bg/default.asp?V_Year=2021&YSem=5&Spec_ID=&Mod_ID=&PageShow=coursepresent&P_Menu=courses_part2&Fac_ID=3&M_PHD=0&P_ID=1832&TabIndex=1&K_ID=37077&K_TypeID=10&l=0
https://xplora.bg/en/podcasts/xplore-marketing-episode-81/
https://xplora.bg/uslugi/employer-branding/kakvi-stapki-vklyuchva-uslugata-employer-branding/
https://www.amazon.com/Managing-Transitions-25th-anniversary-Making/dp/0738219657
https://kragozor.com/zapochni-s-s-zascho.html
https://www.malchev.net/extreme-ownership_emergency_room_hospital/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-43/
https://www.facebook.com/groups/536013401740636/?ref=share
https://buildingastorybrand.com
https://xplora.bg/za-nas/human-digital/
https://forbesbulgaria.com/2023/07/21/дигиталната-стратегия-като-история/
https://xplora.bg/en/podcasts/xplore-marketing-episode-10/
https://borachev.com/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-106/
https://www.masterclass.com
Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂