Какви стъпки включва услугата Employer Branding
Тук ще намериш конкретните стъпки, през които преминава услугата Employer branding. Има разбира се специфики – за някои клиенти оказваме цялостна услуга по Employer branding в дигитална среда, за други – изготвяме детайлна стратегия, а за трети – провеждаме две типа обучения. Едните за ръководния екип, другите – специализирани за Employee value proposition, Employer branding и/или HR екипите.
Това позициониране изисква
Определяне на силните и слабите страни на компанията, като сред тях задължително се отчитат тези, които имат или могат да имат social proof
Анализиране на реалното поведение на потребителите по отношение на HR и Recruitment в сегмента на компанията и на взаимодействието на тези потребители с дигиталните активи на компанията
Дефиниране на оптималните взаимодействия, в т.ч. и “ранен индикатор за висока стойност” на всеки един от сегментите потребители
Създаване на съответните активи и съдържание
Детайлно планиране на всеки един актив и съдържание
Детайлно планиране на отделните фази - така отчитаме, че през няколко месеца навлизаме в нова фаза. Новата фаза е с по-мащабни цели, доколкото се основава върху много повече данни, нови активи и реално ценно поведение на таргет потребителите
Тестване и валидиране на поведението на потребителите
Анализ и скалиране
Можеш да видиш връзката и сходствата на така описания процес с цялостния процес по интегриран дигитален маркетинг на агенцията. Това е така, защото следваме добрите практики в услугите, свързани с дигитален маркетинг.
А тук можеш да видиш структурата на Masterclass-а по изграждане на работодателска марка, който създадохме и водихме заедно с To The Top.