Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 146: Оги Василев: „Mаркетинг на стартъпи и най-голямата стартъп конференция в България“

В този епизод те срещаме с Оги Василев, който организира най-голямата стартъп конференция в България. Ще разбереш кои са 9-те потока, които са релевантни за стартъпите. От финансиране през продажби до exit от инвестицията. Ще чуеш много добри практики при стратегически маркетинг на стартъп и scale-up компании.

В епизода ще разбереш и много за стартъп нуждите и предизвикателствата пред предприемачите – от избор на проблем, който да се реши, през позициониране до ценообразуване. Ще ти харесат съветите на Оги как едно менторство да е успешно и как да задаваш правилните въпроси.

В епизода ще чуеш

  1. За какво ще говорим в епизода? За Start Up, Bulgaria конференцията – за какви аудитории и каква стойност дава.
  2. За опита на Оги като ментор.
  3. За ABLE форматите.
  4. За конкретните предизвикателства при стартъпите – ценообразуване, market fit и други.
  5. За проблема, който решава една конкретна компания. След което идват технологичните решения.
  6. За откриването кое дава стойност на един таргет потребител.
  7. Детайлен пример как се оценява стойността за една компания при B2B. Как се откриват “бели петна” в оценяването на стойността?
  8. Няколко примера за пазарни проучвания и отделните елементи, които дават стойност.
  9. Примери от автомобилната индустрия и евристика в тази категория – как стереотипите помагат и пречат?
  10. Планиране и оценка на модели за ценообразуване. Трендът на опростяване на бизнес модела. Типове аудитории спрямо предходен опит и цели.
  11. За позиционирането с най-ниска цена и за добавянето на стойност.
  12. Защо първо питаме клиентите каква стойност очакват и искат да извлекат?
  13. За разликата между commitment и “бих купил при валидирането на продукта и услугата”.
  14. За осемте отделни области за стартъпи на конференцията Start Up, Bulgaria.
  15. За важността на това как даден предприемач взема решения.
  16. Фазите, през които минава една компания, и релевантността на съветите.
  17. За срещите с ментори с опит и за концепцията за самосегментиране.
  18. За това как да извлечем най-голяма полза от менторството в предприемачеството?
  19. Какви ресурси препоръчва Оги – акценти на продажби, AI и какво друго?
  20. Защо е важно първо да знаем какъв е проблемът, преди да търсим ресурси?
  21. Какво да си вземете от епизода?

Ресурси

Ognyan Vasilev – LinkedIn
Startup Bulgaria
Activator
AUBG Elevate Accelerator
Xplore Marketing – Episode 121
Micromoments & WOW Moments – Georgi Malchev
Xplore Marketing – Episode 105
Revenues Factory
Traction: Business Efforts – Georgi Malchev
Forbes Bulgaria: Digital Strategy
Mixergy
Xplore Marketing – Episode 136
YouTube Video
Badi za Primer
The Way of the Wolf – Locus Publishing

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂