Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing Еп. 80: Георги Иванов „Bootstrapping подход в бизнеса. И в маркетинга.“

Георги Иванов е известен като предприемач и лидер – enhanCV, Noble Hire, Подкрепи бг. Той споделя защо и как да прилагаме bootstrapping подход. Покриваме темата, както от гледна точка на бизнеси, така и за сдружение с кауза. Обсъждаме как с максимален фокус и с минимални ресурси да постигнем колкото може по-голям органичен растеж на организацията. Говорим в детайл и за маркетинг подходите и тактиките при bootstrapping.

Ще чуеш детайлно много примери от Георги и ще “изживееш” историите, които той разказва – как и защо подходите са били успешни. Наслади се.

  1. За какво ще говори Георги – за проекти, бизнеси и организации с нулев или минимален маркетинг бюджет
  2. За опита на Георги Иванов и какво предимство му е дал това, че не е учил маркетинг или реклама. Георги споделя за конференциите и инициативите, които са му помогнали
  3. За историята на Enhancv. И как счупването на модела, а и на изискванията на работодател към кандидати, може да е полезно
  4. За това как да се възползваме от конкретен информационен повод. Кога постовете в социалните мрежи имат най-голям шанс да “наберат” скорост
  5. За подхода за тестване. За минусите ако веднага коригираме постовете си в социалните мрежи
  6. За Noble Hire – стойностно предложение, бизнес модел, таргет потребители.
  7. За идеята за платформата, вдъхновена от стартъпа LogsentinelКак Covid ситуацията се отрази на пазара на IT специалисти в България спрямо светаидеята за платформата, вдъхновена от стартъпа Logsentinel
  8. За Club Mate – продукт, предлаган от компания, в която Георги е съдружник. Защо има търсене на такъв продукт, кой е таргет аудиторията – “хакери” или фенове на нощния живот
  9. За Подкрепи бг – изцяло доброволческа платформа. Колко е голям екипът? Как възникна идеята?
  10. Как работи моделът на Подкрепи бг? Кои са предизвикателствата? Какви са контент пиларите и как са се развивали като налично съдържание“
  11. С какво си различен от останалия свят” – ключов подход в bootstrapping похода
  12. Как се осигурява прозрачността на доброволческа платформа като Подкрепи бг
  13. Каква е ролята на маркетинга, когато още нямаме продукт
  14. За ролята на ключовите събития при bootstrapping на примера на хакатоните на Подкрепи бг. Какви са предизвикателствата?
  15. Подходи за bootstrapping в маркетинг областта – подходи чрез коментари. Типове коментари в социалните мрежи. Как да отговаряме на хейт – история на Жоро Малчев
  16. За прозрачността на платформата – финанси, дарения, екипи, управителен и надзорен съвет на неправителствена организация като Подкрепи бг
  17. За “събитията” в една компания или организация за целите на маркетинг комуникациите
  18. Как да намираме “събитията”, които можем да комуникираме и да скалираме с нулев или почти нулев бюджет. Примери за Enhancv, Noble Hire и на Подкрепи бг.
  19. За user stories – как се създават? С какви потребители какви интервюта правим? Как да намираме “събитията”, които можем да комуникираме и чрез тях да растем като бизнес и организация с нулев или почти нулев маркетинг бюджет. Примери за Enhancv, Noble Hire и Подкрепи бг.
  20. За ролята на traction в маркетинга и по-общо – в развитието на един стартиращ бизнес или благотворителна инициатива. Как да мислим за отделните подходи и канали в маркетинга? Как да изберем кой маркетинг или PR канал и какво да направим конкретно?
  21. Детайлно за идеята за secret newsletter в рамките на имейл маркетинга. За подхода на Explore и на Exploit на даден маркетинг канал
  22. Защо Георги Иванов е Chief Social Media Officer и каква полза тази неформална позиция носи на него и на компаниите? Колко е важно да сме “на фронтовата линия”?
  23. За важността да правим неща, които не скалират – ако са впечатляващи, то те са основа за следващ скок в маркетинга на компанията или организацията. За уникалния елемент в Подкрепи бг – гаранти на отделните каузи

Ресурси:

https://www.facebook.com/g.i.ivanov
https://www.linkedin.com/in/joroivano
https://www.startitsmart.com/bg/
https://xplora.academy/modules/kursove-uspeshen-marketing-v-digitalnata-era
https://enhancv.com
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-38/
https://www.facebook.com/groups/184708983767591
https://noblehire.io
https://logsentinel.com
https://www.facebook.com/clubmatebulgaria
https://www.facebook.com/podkrepi.bg
https://podkrepi.bg
https://podkrepi.bg/about
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-18/
https://www.amazon.com/Traction-Startup-Achieve-Explosive-Customer/dp/1591848369
https://www.linkedin.com/pulse/traction-за-какво-да-полагаме-повече-бизнес-и-усилия-georgi-malchev/
https://xplora.bg/strategy-development/usloviya-za-uspeshen-marketing/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-3/
https://www.strategyzer.com/books/the-invincible-company

Слушай епизода и в Spotify и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂