Xplore Marketing – Еп. 96: Радо Бимбалов „Въпросите в маркетинга и комуникациите“
Кои са важните въпроси в маркетинга и в комуникациите? Кои комуникационни подходи са правилните и как да ги прилагаме? Кои са добрите практики при разказването на истории, които докосват хората? В този епизод ти представяме много приложими знания, изведени на база на огромния опит на Радослав Бимбалов – автор, творец, собственик на агенция The Smarts.
В епизода ще чуеш за хората, за изкуствения интелект и за креативността:
- За какво ще говорим в епизода? За опита на Радо Бимбалов в маркетинга и в комуникациите, както и за книгите, които пише и които оглавяват класациите за бестселъри.
- За писането – какво ни дава?
- За The Smarts Group – какви комуникационни услуги осигуряват и как работят да променят средата?
- За ролята на изкуствения интелект в работата на маркетинг и комуникационните агенции. Къде ще е акцентът и уникалното на хората в рекламния бизнес?
- За ролята на данните в маркетинга и комуникациите – какво става, ако се предоверим на наличните данни? На какво ни научи Ковид за поведението на хората и данните?
- Какво могат да правят машините, направени по образ и подобие на хората? Дали хората стават все по-подвластни на емоциите?
- Какво е потребителското поведение? Отмина ли времето на емотиконките?
- За отговорността, когато работим с нагласите на хората. Как да подхождаме, когато усетим, че някой прави нещо с користна цел?
- За ролята на критичното мислене и как можем да го развиваме? Как работи конформизмът?
- Как младите поколения събират и обработват информация? Как да не съсипем “естествения интелект”?
- Как средата влияе на хората? Има ли ефект на махалото? Крайностите ли са опасни или да спре движението на махалото?
- За въображението като ключово умение на хората – през книгите на Радо Бимбалов. Как да развиваме въображението си?
- Примери от разказите в книгите – как да осмисляме емоциите на другите?
- За социалните мрежи – дълга или кратка форма на съдържание работи?
- За троловете и тролските атаки – какво работи и какво не работи? Има ли свобода на словото в социалните мрежи?
- Защо социалните мрежи не регулират качествено троловете и фалшивите новини?
- За ценностите, които изповядваме и как реагираме на съдържанието в социалните мрежи?
- Възпитаният тон работи ли с троловете? Как да разберем дали някой е трол?
- На какво ни учат социалните мрежи?
- За инсайтите (приложимите прозрения) за потребителите. Как да събираме качествена информация за потребителите?
- За craft рекламите – за качеството на рекламите. Формата или съдържанието в рекламата?
- Какво хората запомнят?
- Изкуственият интелект ли е заплаха за естествения интелект, или обратното? Кои хора ще са големите печеливши от развитието на изкуствения интелект?
- Какви книги и защо препоръчва Радо Бимбалов за развитие на въображението?
- Какво да си вземете от епизода?
Ресурси:
https://www.facebook.com/radoslav.bimbalov
http://www.thesmarts.eu
https://www.ciela.com/ml-k-razkazi.html
https://www.ciela.com/ekstazis.html
https://xplora.academy/kurs-povedenie-na-potrebitelite
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-15/
https://xplora.bg/social-media-marketing/modelat-stepps-v-socialnite-mreji/
https://www.linkedin.com/pulse/колко-елемента-от-stepps-модела-ви-трябват-georgi-malchev/
https://www.linkedin.com/pulse/за-моделите-в-маркетинга-и-не-само-georgi-malchev/?trk=articles_directory
https://iztok-zapad.eu/vliyanieto-psihologiya-na-ubezhdavaneto
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-43/
https://www.colibri.bg/knigi/2251/irene-vajeho-bezkraqt-v-stryk-trystika