Xplore Marketing – Еп. 96: Радо Бимбалов „Въпросите в маркетинга и комуникациите“

Episode 96 1920x1080 YT 1

Кои са важните въпроси в маркетинга и в комуникациите? Кои комуникационни подходи са правилните и как да ги прилагаме? Кои са добрите практики при разказването на истории, които докосват хората? В този епизод ти представяме много приложими знания, изведени на база на огромния опит на Радослав Бимбалов – автор, творец, собственик на агенция The Smarts.

В епизода ще чуеш за хората, за изкуствения интелект и за креативността:

  1. За какво ще говорим в епизода? За опита на Радо Бимбалов в маркетинга и в комуникациите, както и за книгите, които пише и които оглавяват класациите за бестселъри.
  2. За писането – какво ни дава?
  3. За The Smarts Group – какви комуникационни услуги осигуряват и как работят да променят средата?
  4. За ролята на изкуствения интелект в работата на маркетинг и комуникационните агенции. Къде ще е акцентът и уникалното на хората в рекламния бизнес?
  5. За ролята на данните в маркетинга и комуникациите – какво става, ако се предоверим на наличните данни? На какво ни научи Ковид за поведението на хората и данните?
  6. Какво могат да правят машините, направени по образ и подобие на хората? Дали хората стават все по-подвластни на емоциите?
  7. Какво е потребителското поведение? Отмина ли времето на емотиконките?
  8. За отговорността, когато работим с нагласите на хората. Как да подхождаме, когато усетим, че някой прави нещо с користна цел?
  9. За ролята на критичното мислене и как можем да го развиваме? Как работи конформизмът?
  10. Как младите поколения събират и обработват информация? Как да не съсипем “естествения интелект”?
  11. Как средата влияе на хората? Има ли ефект на махалото? Крайностите ли са опасни или да спре движението на махалото?
  12. За въображението като ключово умение на хората – през книгите на Радо Бимбалов. Как да развиваме въображението си?
  13. Примери от разказите в книгите – как да осмисляме емоциите на другите?
  14. За социалните мрежи – дълга или кратка форма на съдържание работи?
  15. За троловете и тролските атаки – какво работи и какво не работи? Има ли свобода на словото в социалните мрежи?
  16. Защо социалните мрежи не регулират качествено троловете и фалшивите новини?
  17. За ценностите, които изповядваме и как реагираме на съдържанието в социалните мрежи?
  18. Възпитаният тон работи ли с троловете? Как да разберем дали някой е трол?
  19. На какво ни учат социалните мрежи?
  20. За инсайтите (приложимите прозрения) за потребителите. Как да събираме качествена информация за потребителите?
  21. За craft рекламите – за качеството на рекламите. Формата или съдържанието в рекламата?
  22. Какво хората запомнят?
  23. Изкуственият интелект ли е заплаха за естествения интелект, или обратното? Кои хора ще са големите печеливши от развитието на изкуствения интелект?
  24. Какви книги и защо препоръчва Радо Бимбалов за развитие на въображението?
  25. Какво да си вземете от епизода?

Ресурси:

https://www.facebook.com/radoslav.bimbalov
http://www.thesmarts.eu
https://www.ciela.com/ml-k-razkazi.html
https://www.ciela.com/ekstazis.html
https://xplora.academy/kurs-povedenie-na-potrebitelite
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-15/
https://xplora.bg/social-media-marketing/modelat-stepps-v-socialnite-mreji/
https://www.linkedin.com/pulse/колко-елемента-от-stepps-модела-ви-трябват-georgi-malchev/
https://www.linkedin.com/pulse/за-моделите-в-маркетинга-и-не-само-georgi-malchev/?trk=articles_directory
https://iztok-zapad.eu/vliyanieto-psihologiya-na-ubezhdavaneto
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-43/
https://www.colibri.bg/knigi/2251/irene-vajeho-bezkraqt-v-stryk-trystika

Слушай епизода и в Spotify и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂