Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplora CaseStudy Boni 1

ОТ ЛЮБИТЕЛИ НА МЕСОТО ДО БАЛНИ ЛЕГЕНДИ: КАК МОТИВИРАХМЕ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ДА СПОДЕЛЯТ СПОМЕНИ В КОМЕНТАРИ

Героят

“Бони” са добре познати на любителите на хапването. С широката си палитра от апетитни месни продукти и заразителни реклами открай време, те се позиционират успешно както в медийното пространство, така и на българската трапеза години наред. От “Бони” обичат да споделят доброто мезе с аудиторията си в социалните мрежи. Затова и с огромно желание организират периодични игри, с които да зарадват “най-лакомите” си почитатели.

Освен всичко друго това е и един от брандовете с изключително ангажирана общност в социалните мрежи. Скъсяваме дистанцията между бранда и аудиторията всеки ден – с публикуваното съдържание и комуникацията ни с отделните потребители.

Задачата

Месец май наближаваше и докато родителите на абитуриентите организираха последни подготовки за предстоящите големи събития, от “Бони” ни споделиха, че искат да планираме игра с по-нетрадиционно таргетиране. Идеята на клиента бе да насочим вниманието към родителите и близките на зрелостниците. Подаръкът? Бутилка добро вино и селекция мезета, с които да почерпят.

Предизвикателството

Тъй като не можем да сме толкова конкретни в таргетирането, знаехме, че подходът при мислене на механика за играта ще бъде от ключово значение за оптималното достигане до целевата аудитория – следваше да помислим за начин, по който тя да се самосегментира.

Трябваше да открием точния въпрос за таргетирания сегмент и целите на активността (Giveaway), а именно – генерирането на висока и качествена ангажираност.

Решението

Storytelling-ът ни е в кръвта. Затова и си поставихме за цел не просто да ангажираме потребителите с лесна механика, която да ни донесе обичайните за Giveaway на разпознаваем бранд хиляди коментари. Искахме да докоснем конкретни струни, да мотивираме аудиторията да се разговори. Така се спряхме на подход, който да превърне родителите и близките на зрелостниците в главните герои.

Зададохме на аудиторията си простичкия въпрос “С какво си запомнил своя абитуриентски бал?”
Бяхме наясно, че с подобна механика фокусът се измества от продуктите и нишата на бранда. С този подход обаче щяхме да насочим прожекторите към душевността на нашата аудитория, давайки ѝ възможност да си спомни и да разкаже. “Бони” щеше да се превърне в инициатор на разказването на спомени, а секцията коментари – в зона на предразположение, което да засили връзката между общността и бранда.

А как изглеждат резултатите в цифри?

За 7 дни публикацията достигна до над 50 хил. души и бе показана 64 хил. пъти.
Генерира 655 коментара, 2.1 хиляди реакции, 185 споделяния и се превърна в повод за умиление, спомняне и близост, които не можем да измерим. Емоциите у аудиторията обаче са най-сигурната валута.

И преброихме до 12.. с над 600 потребители

Разгледайте коментарите под поста

image1

 

Така създадохме носталгична атмосфера, но с поглед в бъдещето. И “Бони” се превърна в неочакван инициатор на колективно спомняне.
Генерирахме общо 655 коментара, всеки от които разказва една, че и повече истории, от бална вечер, случила се отдавна. Потребителите отговаряха един на друг, прикачваха снимки, откриваха съученици и оставяха линкове към песни. И така не просто участваха в поредната игра с награда продукт, а оставиха история, оставиха следа.
Няма да скрием, че освен професионално удовлетворение изпитахме и чувство на носталгия. По своите балове и празници, от които ние не сме били част, но – както изглежда, други много са се забавлявали.

Заложихме на ситуационно съдържание – подходящ подход в успешното изграждане на Top-of-mind отношение към продукта от страна на потребителя. В този случай потребителят е героят и неговата история заслужава да бъде разказана. С “Бони” искахме да изслушаме всички 655 истории.

 

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy Sameday thumbnail
    Sameday video production

    В това Case Study за клиента ни Sameday ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Идеята ✅ Подходът ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy PSBF thumbnail
    Да съчетаеш новите технологии в добре позната кампания за Черен петък

    В това Case Study на клиента ни Photosynthesis ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Kare thumbnail
    Пресечната точка между дръзки интериорни предложения и ефективни performance решения

    В това Case Study за клиента ни KARE ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WashGo thumbnail 1
    Как успяхме да увеличим фен базата на Wash&Go и да изградим ангажирана общност?

    В това Case Study на клиента ни Wash&Go ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Queens thumbnail
    За успешните маркетинг кампании, които започват първо с Queen’s

    В това Case Study на клиента ни Queen's ще разбереш повече за ➤ Какво беше предизвикателството ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WWF thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да мотивираме младите хора да станат “Климатични герои”

    В това Case Study на клиента ни WWF ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy 6plus thumbnail
    Как всичко в маркетинга става 6+

    Търговската марка 6 Plus е специализирана в бързото обслужване на автомобили. 6 Plus e първият сервиз в България предлагащ за своите клиенти безплатна гаранция ALL INCLUSIVE, за извършваните сервизни услуги. Основен акцент в дейността на сервизите е качественото и бързо обслужване на над 60 000 лоялни клиента.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy SpectroIma thumbnail
    Как Lead generation кампаниите във Facebook и Instagram се оказаха най-успешни за медицинския център Spectro IMA?

    Spectro IMA е медицински център, който разполага с висококвалифицирани лекари, иновативна апаратура и технологии от последно поколение. Клиниката предоставя на пациентите си най-добрите практики както от различни здравни области, така и от света на естетичната медицина. Това, с което центърът се отличава, е индивидуалният подход към всеки пациент - персонализирана медицина. Специалистите в Spectro IMA се придържат към максимата, че чрез здравето и профилактиката идва и красотата.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Estafet thumbnail
    Изграждане на интегрирана дигитална стратегия на Estafet чрез комплексен подход към търговския и технически екип

    Estafet е британска компания с над 20-годишна технологична експертиза в индустриите: FinTech, BioTech и Data Tech. Години наред брандът консултира и помага на enterprise организации да осъществят своята дигиталната трансформация, растеж и защита от всевъзможни кибер рискове, вграждайки нови облачни функционалности в своя roadmap.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂