Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplora CaseStudy Boni 1

ОТ ЛЮБИТЕЛИ НА МЕСОТО ДО БАЛНИ ЛЕГЕНДИ: КАК МОТИВИРАХМЕ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ДА СПОДЕЛЯТ СПОМЕНИ В КОМЕНТАРИ

Героят

“Бони” са добре познати на любителите на хапването. С широката си палитра от апетитни месни продукти и заразителни реклами открай време, те се позиционират успешно както в медийното пространство, така и на българската трапеза години наред. От “Бони” обичат да споделят доброто мезе с аудиторията си в социалните мрежи. Затова и с огромно желание организират периодични игри, с които да зарадват “най-лакомите” си почитатели.

Освен всичко друго това е и един от брандовете с изключително ангажирана общност в социалните мрежи. Скъсяваме дистанцията между бранда и аудиторията всеки ден – с публикуваното съдържание и комуникацията ни с отделните потребители.

Задачата

Месец май наближаваше и докато родителите на абитуриентите организираха последни подготовки за предстоящите големи събития, от “Бони” ни споделиха, че искат да планираме игра с по-нетрадиционно таргетиране. Идеята на клиента бе да насочим вниманието към родителите и близките на зрелостниците. Подаръкът? Бутилка добро вино и селекция мезета, с които да почерпят.

Предизвикателството

Тъй като не можем да сме толкова конкретни в таргетирането, знаехме, че подходът при мислене на механика за играта ще бъде от ключово значение за оптималното достигане до целевата аудитория – следваше да помислим за начин, по който тя да се самосегментира.

Трябваше да открием точния въпрос за таргетирания сегмент и целите на активността (Giveaway), а именно – генерирането на висока и качествена ангажираност.

Решението

Storytelling-ът ни е в кръвта. Затова и си поставихме за цел не просто да ангажираме потребителите с лесна механика, която да ни донесе обичайните за Giveaway на разпознаваем бранд хиляди коментари. Искахме да докоснем конкретни струни, да мотивираме аудиторията да се разговори. Така се спряхме на подход, който да превърне родителите и близките на зрелостниците в главните герои.

Зададохме на аудиторията си простичкия въпрос “С какво си запомнил своя абитуриентски бал?”
Бяхме наясно, че с подобна механика фокусът се измества от продуктите и нишата на бранда. С този подход обаче щяхме да насочим прожекторите към душевността на нашата аудитория, давайки ѝ възможност да си спомни и да разкаже. “Бони” щеше да се превърне в инициатор на разказването на спомени, а секцията коментари – в зона на предразположение, което да засили връзката между общността и бранда.

А как изглеждат резултатите в цифри?

За 7 дни публикацията достигна до над 50 хил. души и бе показана 64 хил. пъти.
Генерира 655 коментара, 2.1 хиляди реакции, 185 споделяния и се превърна в повод за умиление, спомняне и близост, които не можем да измерим. Емоциите у аудиторията обаче са най-сигурната валута.

И преброихме до 12.. с над 600 потребители

Разгледайте коментарите под поста

image1

 

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy Estafet thumbnail
    Изграждане на интегрирана дигитална стратегия на Estafet чрез комплексен подход към търговския и технически екип

    Estafet е британска компания с над 20-годишна технологична експертиза в индустриите: FinTech, BioTech и Data Tech. Години наред брандът консултира и помага на enterprise организации да осъществят своята дигиталната трансформация, растеж и защита от всевъзможни кибер рискове, вграждайки нови облачни функционалности в своя roadmap.

    Прочети повече
  • Boni CaseStudy thumbnail
    ОТ ЛЮБИТЕЛИ НА МЕСОТО ДО БАЛНИ ЛЕГЕНДИ: КАК МОТИВИРАХМЕ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ДА СПОДЕЛЯТ СПОМЕНИ В КОМЕНТАРИ

    Прочети повече
  • Nedelia CaseStudy Nedelia thumbnail
    Как постоянството и добрата стратегия на маркетинг чрез съдържание помогнаха на сладкарници ‘’Неделя’’ да пожънат сладки и органични резултати?

    Кафе-сладкарници ‘’Неделя’’ са една от най-добре познатите сладкарски вериги в страната, чиято история започва преди 30 години. Веригата добива своята популярност, благодарение на голямото си разнообразие от ръчно изработени торти, приготвени с висококачествени продукти и внимание.

    Прочети повече
  • Как успяхме да превърнем миенето на ръце в специален ритуал

    Брандът Mexon е водещ български производител на перилни, почистващи и дезинфекциращи препарати, както и козметика. Компанията е основана през 1994 г. и до ден днешен е сред лидерите на вътрешния пазар с търговска марка Medix

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy BONI thumbnail
    Пътят към успешното развитие на дигиталното рекламно присъствие на “Бони” - цели, процеси, тестване и резултати

    “Бони” е най–големият свинепроизводител със 7 свинекомплекса, кланица, 2 месопреработвателни предприятия и 2 собствени бранда. Производството им обхваща всичко от А до Я и в последните 30 години са се наложили категорично на пазара на FMCG продуктите.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Gedeon thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да ангажираме дамите с образователно съдържание

    Gedeon Richter е специализирана фармацевтична компания с фокус върху женското здраве, която съчетава традиции и иновации във фармацевтичното производство повече от 120 години. Със своята широко призната експертиза и всеобхватна продуктова гама, Gedeon Richter е основен играч в областта на женското здраве.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Aladin thumbnail 1
    Подход и стратегия за успешното развитие на TikTok профила на Aladin Foods

    След като успешно ти показахме в предишното ни case study как оптимизирахме рекламата по дюнер фунията на дългогодишния ни партньор Aladin Foods, а ROAS увеличихме до 4-цифрена стойност, дойде ред и на потребителската ангажираност.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy TAT thumbnail
    TAT | #ТАТски вкусни инфлуенсър рецепти

    Компанията ТАТ е основана в Турция през 1967 г., а днес е един от най-големите производители на консервирани продукти в Европа. В България фирмата предлага богато портфолио от зеленчукови консервирани продукти, сладка и сосове.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Spoko thumbnail
    Смяна на поколения - влизане в нови платформи

    Вафли “Споко” са един от най-смелите клиенти, с които работим. През годините, в които създаваме съдържание за тях, успяхме да спечелим доверието им и ни дадоха поле за изява, в което да си позволим да бъдем креативни. Заедно изградихме акаунта на бранда в Instagram, създавайки забавно съдържание, подходящо именно за тяхната аудитория.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂