Xplora CaseStudy Queens

За успешните маркетинг кампании, които започват първо с Queen’s

Кои са Queen’s? – повече за клиента

Марката Queen’s от Maspex Wadowice Group е една от най-големите компании в сектора на хранително-вкусовата промишленост в Централна и Източна Европа.

Стойностните предложения на бранда се отличават с високо качество, мисъл към здравето, оптимизъм и приятелство, а предимствата на продуктите са:

 

  • Естествен и здравословен начин на живот.
  • Страхотен вкус на плодовете.
  • Оптимизъм и приятелство.

КАКВО БЕШЕ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВОТО?

Всяка кампания за бранда пренася потребителите в уюта на домашната обстановка или в среда с любимите хора. Вече имахме една много успешна кампания с бранда под слогана „Но първо Queen’s“ и предизвикателството този път беше да я надградим.

Целта ни бе да позиционираме бранда като верен спътник в смелите мечти и ежедневните задачи на всеки потребител. И докато при първата кампания сложихме фокус върху личността и нещата, които ни развиват самостоятелно, във втората заложихме на моментите, които споделяме.

КРЕАТИВНАТА ИДЕЯ

Създадохме съдържание, което да покаже онези моменти от ежедневието, в които имаме нужда от енергия и добро настроение.

Разходката с домашния любимец, която е изключително приятна, когато започнем деня си с усмивка и сок Queen’s.

Queens Breakfast 2023 post 01

Неделният брънч с приятелки и сладките приказки, които споделяме.

Queens Breakfast 2023 post 02

Работните задачи, които отмятаме с удоволствие, когато създадем атмосфера и ги започнем с добро настроение. 

Queens Breakfast 2023 post 03

А кое е общото между тях? Във всяка от ситуациите брандът беше главен герой, който съпътства нашите потребители. И за да направим и аудиторията част от тези ситуации, организирахме игра, в която ѝ предложихме именно такава награда – която да присъства в ежедневието им.

Избрахме метално канче, за да е нещо, което можеш да вземеш с теб навсякъде. Създадохме дизайн с 3 различни послания и обвързахме всяко от тях с различна ситуация. Така всеки потребител можеше да открие момента, в който се припознава най-силно и да участва именно за тази награда, която съвпада с неговите ценности. По този начин успяхме не само да генерираме висока ангажираност, но и да затвърдим връзката на аудиторията с бранда.

А резултатите не закъсняха. Само в първия час на играта тя натрупа над 120 органични коментара, а след спонсорирането генерира над хиляда коментара, 1.4К харесвания и 197 споделяния.

8gggg

Без да бъде част от целите, постигнахме и още нещо – част от потребителите споделиха в коментарите свои любими кадри от техните сутрини, споделени с Queen’s. Така успяхме да генерираме и UGC съдържание, което използвахме впоследствие.

Внимание обърнахме не само на креативната концепция, а и на това тя да достигне до правилните потребители по правилен начин и в правилно време.

КАНАЛИТЕ, НА КОИТО ЗАЛОЖИХМЕ

Facebook, YouTube

ПЛАНИРАНЕ, ФОРМАТИ, ТАЙМИНГ

Кампанията беше планирана със следните формати:

 

Банери

2024 04 25 06 32 25 Window

Последователни видеа (Sequence video)

2024 04 25 06 33 40 Window

Сторита

2024 04 25 06 36 37 Window

Reels

2024 04 25 06 38 11 Window

Популяризиране на NCP игра

2024 04 25 06 39 09 Window

С играта във Facebook потребителите участваха в томбола за 50 бр. кафеавтомати. Кампанията достигна над 4.2К ангажирания за периода.

YouTube

Queens Breakfast vol.5 Ad Sequencing

Video Ad Sequencing

За да разкажем историята на персонажите и бранда, заложихме на Ad Sequencing формата, както и при предходната кампания Закуската vol.4. Това ни позволява да дистрибутираме рекламните видеа в конкретен ред подобно на епизоди от сериал.

Започнахме последователността с видеото от TVC и след това подредихме останалите видеа, които заснехме специално за кампанията. Особеното на този формат е, че показваме серия от видеа в избран от нас ред. Този тип видео кампании в YouTube са отличен формат за разказване на истории и предаване на емоция към аудиторията. Едно от ключовите предимства е, че всяко следващо видео се показва само на потребителите, изгледали предходното – т.е. в края на серията сме сигурни, че сме достигнали до най-ангажираната аудитория.

 

ТАРГЕТИРАНЕ / АУДИТОРИИ

От дългогодишната работа с Queen’s таргетирахме най-добре представилите се аудитории, като при стартирането на нови кампании винаги добавяме и такива с нови интереси, които да бъдат релевантни спрямо тематиката на кампанията.

Facebook

  • Най-добре работещи са аудиториите, свързани с интереси към напитки и ремаркетинг аудиториите ни. Това ни дава ясна индикация, че привличаме правилните потребители към бранда.
  • В кампанията включихме аудитории с интереси към домашни любимци, time management и lookalike, чието поведение е сходно на ангажиралите се със страницата или сайта на Queen’s.

YouTube

 

  • Таргетирахме потребители на база техните интереси и навици, както и  потребители на база скорошните им намерения за покупка. Тъй като една от целите на кампанията беше да поставим фокуса върху хората, заложихме и на таргетиране спрямо важни житейски събития (стартиране на нова работа, вземане на домашен любимец и др.) В Google тези аудитории са дефинирани като “Life events”, “In-market” и “Affinity”.
  • Разбира се, заложихме и едни от най-добрите и многократно тествани аудитории, свързани с продукта, като ключови думи или уеб сайтове, както и ремаркетинг аудитории, събрани в процес на дългогодишната ни работа с Queen’s. Например потребители, които са гледали предишни видео реклами за кампанията „Закуска“.

 КАКВО ПОСТИГНАХМЕ? / РЕЗУЛТАТИ

Благодарение на разнообразието от формати, които включихме в кампанията, успяхме да постигнем висока разпознаваемост, надградихме предишната кампания и отчитаме следните резултати за период от 30 дни:

Facebook

  • Общо сме достигнали до 1,177,607 потребители.
  • Съдържанието ни е било визуализирано 6,449,240 пъти.
  • Средната честота на показването на рекламното съдържание (frequency) е 5.4 за целия период на кампаниите (30 дни).
  • Над 134К ангажирания със съдържанието.
  • 2,310,644 Video plays.

YouTube

 

  • Постигаме близо 1.7 млн. показвания на рекламата.
  • Отчитаме много ниска средна цена за преглед на видеата (CPV) от близо 1 стотинка (0.006).
  • Генерираме 9 522 клика на рекламите, което е много добър резултат за YouTube кампания.
  • Много висок view rate от близо 52%.
  • Постигаме и много допълнителни ангажирания, нехарактерни за други кампании, като:
  • Earned Views – 13 538 (отчита се, когато зрител избере да гледа отново същия видеоклип или който и да е друг видеоклип в YouTube канала).
  • Earned Subscribers – 61–80.
  • Earned Likes – 1 011.
  • Earned Playlist additions – 61 (когато зрител добави видеоклипа в плейлист).

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy Elea thumbnail
    КАК ДОСТИГНАХМЕ ДО НАД 1 МЛН. И 200 ХИЛЯДИ ПОТРЕБИТЕЛИ И ПРЕВЪРНАХМЕ ELEA В ЛЮБИМА МАРКА БОЯ ЗА КОСА НА БЪЛГАРСКАТА ЖЕНА?

    В това Case Study на клиента ни Elea ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy EcoStars thumbnail
    Как успешният дигитален маркетинг успя да мотивира големи заведения да рециклират с кампания ‘’ЕКОзвезди’’ на ЕКОПАК

    В това Case Study на клиента ни ЕКОПАК ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Sameday thumbnail
    Sameday video production

    В това Case Study за клиента ни Sameday ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Идеята ✅ Подходът ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy PSBF thumbnail
    Да съчетаеш новите технологии в добре позната кампания за Черен петък

    В това Case Study на клиента ни Photosynthesis ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Kare thumbnail
    Пресечната точка между дръзки интериорни предложения и ефективни performance решения

    В това Case Study за клиента ни KARE ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WashGo thumbnail 1
    Как успяхме да увеличим фен базата на Wash&Go и да изградим ангажирана общност?

    В това Case Study на клиента ни Wash&Go ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Queens thumbnail
    За успешните маркетинг кампании, които започват първо с Queen’s

    В това Case Study на клиента ни Queen's ще разбереш повече за ➤ Какво беше предизвикателството ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WWF thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да мотивираме младите хора да станат “Климатични герои”

    В това Case Study на клиента ни WWF ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy 6plus thumbnail
    Как всичко в маркетинга става 6+

    Търговската марка 6 Plus е специализирана в бързото обслужване на автомобили. 6 Plus e първият сервиз в България предлагащ за своите клиенти безплатна гаранция ALL INCLUSIVE, за извършваните сервизни услуги. Основен акцент в дейността на сервизите е качественото и бързо обслужване на над 60 000 лоялни клиента.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂