Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplora CaseStudy Queens

За успешните маркетинг кампании, които започват първо с Queen’s

Кои са Queen’s? – повече за клиента

Марката Queen’s от Maspex Wadowice Group е една от най-големите компании в сектора на хранително-вкусовата промишленост в Централна и Източна Европа.

Стойностните предложения на бранда се отличават с високо качество, мисъл към здравето, оптимизъм и приятелство, а предимствата на продуктите са:

 

  • Естествен и здравословен начин на живот.
  • Страхотен вкус на плодовете.
  • Оптимизъм и приятелство.

КАКВО БЕШЕ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВОТО?

Всяка кампания за бранда пренася потребителите в уюта на домашната обстановка или в среда с любимите хора. Вече имахме една много успешна кампания с бранда под слогана „Но първо Queen’s“ и предизвикателството този път беше да я надградим.

Целта ни бе да позиционираме бранда като верен спътник в смелите мечти и ежедневните задачи на всеки потребител. И докато при първата кампания сложихме фокус върху личността и нещата, които ни развиват самостоятелно, във втората заложихме на моментите, които споделяме.

КРЕАТИВНАТА ИДЕЯ

Създадохме съдържание, което да покаже онези моменти от ежедневието, в които имаме нужда от енергия и добро настроение.

Разходката с домашния любимец, която е изключително приятна, когато започнем деня си с усмивка и сок Queen’s.

Queens Breakfast 2023 post 01

Неделният брънч с приятелки и сладките приказки, които споделяме.

Queens Breakfast 2023 post 02

Работните задачи, които отмятаме с удоволствие, когато създадем атмосфера и ги започнем с добро настроение. 

Queens Breakfast 2023 post 03

А кое е общото между тях? Във всяка от ситуациите брандът беше главен герой, който съпътства нашите потребители. И за да направим и аудиторията част от тези ситуации, организирахме игра, в която ѝ предложихме именно такава награда – която да присъства в ежедневието им.

Избрахме метално канче, за да е нещо, което можеш да вземеш с теб навсякъде. Създадохме дизайн с 3 различни послания и обвързахме всяко от тях с различна ситуация. Така всеки потребител можеше да открие момента, в който се припознава най-силно и да участва именно за тази награда, която съвпада с неговите ценности. По този начин успяхме не само да генерираме висока ангажираност, но и да затвърдим връзката на аудиторията с бранда.

А резултатите не закъсняха. Само в първия час на играта тя натрупа над 120 органични коментара, а след спонсорирането генерира над хиляда коментара, 1.4К харесвания и 197 споделяния.

8gggg

Без да бъде част от целите, постигнахме и още нещо – част от потребителите споделиха в коментарите свои любими кадри от техните сутрини, споделени с Queen’s. Така успяхме да генерираме и UGC съдържание, което използвахме впоследствие.

Внимание обърнахме не само на креативната концепция, а и на това тя да достигне до правилните потребители по правилен начин и в правилно време.

КАНАЛИТЕ, НА КОИТО ЗАЛОЖИХМЕ

Facebook, YouTube

ПЛАНИРАНЕ, ФОРМАТИ, ТАЙМИНГ

Кампанията беше планирана със следните формати:

 

Банери

2024 04 25 06 32 25 Window

https://fb.me/1FPkyifLGYFmhEA

 

Последователни видеа (Sequence video)

2024 04 25 06 33 40 Window

https://fb.me/2rEJTGx5KLZELrt

 

Сторита

2024 04 25 06 36 37 Window

 

Reels

2024 04 25 06 38 11 Window

https://fb.me/1MCLsBuN5z8Nk8J

 

Популяризиране на NCP игра

2024 04 25 06 39 09 Window

С играта във Facebook потребителите участваха в томбола за 50 бр. кафеавтомати. Кампанията достигна над 4.2К ангажирания за периода.

 

YouTube

Queens Breakfast vol.5 Ad Sequencing

Video Ad Sequencing

За да разкажем историята на персонажите и бранда, заложихме на Ad Sequencing формата, както и при предходната кампания Закуската vol.4. Това ни позволява да дистрибутираме рекламните видеа в конкретен ред подобно на епизоди от сериал.

Започнахме последователността с видеото от TVC и след това подредихме останалите видеа, които заснехме специално за кампанията. Особеното на този формат е, че показваме серия от видеа в избран от нас ред. Този тип видео кампании в YouTube са отличен формат за разказване на истории и предаване на емоция към аудиторията. Едно от ключовите предимства е, че всяко следващо видео се показва само на потребителите, изгледали предходното – т.е. в края на серията сме сигурни, че сме достигнали до най-ангажираната аудитория.

 

ТАРГЕТИРАНЕ / АУДИТОРИИ

От дългогодишната работа с Queen’s таргетирахме най-добре представилите се аудитории, като при стартирането на нови кампании винаги добавяме и такива с нови интереси, които да бъдат релевантни спрямо тематиката на кампанията.

Facebook

  • Най-добре работещи са аудиториите, свързани с интереси към напитки и ремаркетинг аудиториите ни. Това ни дава ясна индикация, че привличаме правилните потребители към бранда.
  • В кампанията включихме аудитории с интереси към домашни любимци, time management и lookalike, чието поведение е сходно на ангажиралите се със страницата или сайта на Queen’s.

YouTube

 

  • Таргетирахме потребители на база техните интереси и навици, както и  потребители на база скорошните им намерения за покупка. Тъй като една от целите на кампанията беше да поставим фокуса върху хората, заложихме и на таргетиране спрямо важни житейски събития (стартиране на нова работа, вземане на домашен любимец и др.) В Google тези аудитории са дефинирани като “Life events”, “In-market” и “Affinity”.
  • Разбира се, заложихме и едни от най-добрите и многократно тествани аудитории, свързани с продукта, като ключови думи или уеб сайтове, както и ремаркетинг аудитории, събрани в процес на дългогодишната ни работа с Queen’s. Например потребители, които са гледали предишни видео реклами за кампанията „Закуска“.

 КАКВО ПОСТИГНАХМЕ? / РЕЗУЛТАТИ

Благодарение на разнообразието от формати, които включихме в кампанията, успяхме да постигнем висока разпознаваемост, надградихме предишната кампания и отчитаме следните резултати за период от 30 дни:

Facebook

  • Общо сме достигнали до 1,177,607 потребители.
  • Съдържанието ни е било визуализирано 6,449,240 пъти.
  • Средната честота на показването на рекламното съдържание (frequency) е 5.4 за целия период на кампаниите (30 дни).
  • Над 134К ангажирания със съдържанието.
  • 2,310,644 Video plays.

YouTube

 

  • Постигаме близо 1.7 млн. показвания на рекламата.
  • Отчитаме много ниска средна цена за преглед на видеата (CPV) от близо 1 стотинка (0.006).
  • Генерираме 9 522 клика на рекламите, което е много добър резултат за YouTube кампания.
  • Много висок view rate от близо 52%.
  • Постигаме и много допълнителни ангажирания, нехарактерни за други кампании, като:
  • Earned Views – 13 538 (отчита се, когато зрител избере да гледа отново същия видеоклип или който и да е друг видеоклип в YouTube канала).
  • Earned Subscribers – 61–80.
  • Earned Likes – 1 011.
  • Earned Playlist additions – 61 (когато зрител добави видеоклипа в плейлист).

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy PSBF thumbnail
    Да съчетаеш новите технологии в добре позната кампания за Черен петък

    В това Case Study на клиента ни Photosynthesis ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Kare thumbnail
    Пресечната точка между дръзки интериорни предложения и ефективни performance решения

    В това Case Study за клиента ни KARE ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WashGo thumbnail 1
    Как успяхме да увеличим фен базата на Wash&Go и да изградим ангажирана общност?

    В това Case Study на клиента ни Wash&Go ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Queens thumbnail
    За успешните маркетинг кампании, които започват първо с Queen’s

    В това Case Study на клиента ни Queen's ще разбереш повече за ➤ Какво беше предизвикателството ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WWF thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да мотивираме младите хора да станат “Климатични герои”

    В това Case Study на клиента ни WWF ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy 6plus thumbnail
    Как всичко в маркетинга става 6+

    Търговската марка 6 Plus е специализирана в бързото обслужване на автомобили. 6 Plus e първият сервиз в България предлагащ за своите клиенти безплатна гаранция ALL INCLUSIVE, за извършваните сервизни услуги. Основен акцент в дейността на сервизите е качественото и бързо обслужване на над 60 000 лоялни клиента.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy SpectroIma thumbnail
    Как Lead generation кампаниите във Facebook и Instagram се оказаха най-успешни за медицинския център Spectro IMA?

    Spectro IMA е медицински център, който разполага с висококвалифицирани лекари, иновативна апаратура и технологии от последно поколение. Клиниката предоставя на пациентите си най-добрите практики както от различни здравни области, така и от света на естетичната медицина. Това, с което центърът се отличава, е индивидуалният подход към всеки пациент - персонализирана медицина. Специалистите в Spectro IMA се придържат към максимата, че чрез здравето и профилактиката идва и красотата.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Estafet thumbnail
    Изграждане на интегрирана дигитална стратегия на Estafet чрез комплексен подход към търговския и технически екип

    Estafet е британска компания с над 20-годишна технологична експертиза в индустриите: FinTech, BioTech и Data Tech. Години наред брандът консултира и помага на enterprise организации да осъществят своята дигиталната трансформация, растеж и защита от всевъзможни кибер рискове, вграждайки нови облачни функционалности в своя roadmap.

    Прочети повече
  • Boni CaseStudy thumbnail
    ОТ ЛЮБИТЕЛИ НА МЕСОТО ДО БАЛНИ ЛЕГЕНДИ: КАК МОТИВИРАХМЕ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ДА СПОДЕЛЯТ СПОМЕНИ В КОМЕНТАРИ

    “Бони” са добре познати на любителите на хапването. С широката си палитра от апетитни месни продукти и заразителни реклами открай време, те се позиционират успешно както в медийното пространство, така и на българската трапеза години наред. От “Бони” обичат да споделят доброто мезе с аудиторията си в социалните мрежи. Затова и с огромно желание организират периодични игри, с които да зарадват “най-лакомите” си почитатели.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂