Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplora CaseStudy Kare

Пресечната точка между дръзки интериорни предложения и ефективни performance решения

КРАТКО ПРЕДСТАВЯНЕ НА КЛИЕНТА

KARE e бранд с дългогодишна история, който представя смели решения за обзавеждане в по-високия, но все пак достъпен, ценови клас. Историята му започва от Германия, а текущо има вече над 100 физически магазина в няколко държави. Отличава се с по-артистични продукти и предлaга широк набор от категории мебели и аксесоари с отличителен за бранда дизайн.

В България брандът е представен от повече от 10 години, като присъства с онлайн магазин, физически showroom-и на територията на София и Пловдив, както и две shop-in-shop локации в Бургас и Варна.

КАКЪВ БЕШЕ ПРОБЛЕМЪТ?

Дълго време KARE разполагаше с обран откъм възможности website – изключително важен ресурс за e-commerce бизнес особено в сферата на мебелите. Доброто представяне на продуктите онлайн е от решаващо значение предвид по-високата им стойност и невъзможността да бъдат изложени/представени на живо за всеки потребител.

КАКВО БЕШЕ ЗАДАНИЕТО КЪМ НАС?

Няколко години след старта на съвместната ни работа KARE ни изненадаха с добрата новина, че се планира разработката на нов сайт, изграден на база нашите препоръки и добри практики. А с появата на такъв, се появи и необходимостта от надграждането на цялостната ни дигитална стратегия за присъствието на бранда с цел по-доброто му позициониране и насочване на трафик към новата платформа.

КАКВИ БЯХА ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВАТА?

Заданието към нас беше да надградим комуникацията и да оптимизираме резултатите спрямо целия маркетинг ресурс и новата платформа. Основната цел, която си поставихме, бе да намерим интегриран маркетинг подход, в който да успеем да представим множеството продуктови категории, да намерим и сегментираме аудиторията за всяка една от тях. В последствие – да оптимизираме с цел придвижване на потребителя по пътеката и заключване с крайна цел – покупка през сайта.

КАК РЕШИХМЕ ДА ПОДХОДИМ?

Фокус поставихме в performance ориентираните канали, като включихме нов тип кампании и формати в Google екосистемата и каналите на Meta, чрез които да достигнем до максимално релевантна аудитория и която да облъчим с подходящите визуален криейтив и послание.

КАКВИ КАНАЛИ ФОРМАТИ, АУДИТОРИИ И ПОСЛАНИЯ ИЗПОЛЗВАХМЕ?

Основен акцент тук дадохме на Performance Max кампаниите в Google, чиято структура внимателно обмислихме на база спецификата на бранда. Ето и основните настройки, които направиха кампанията максимално ефективна:

  • Разделихме кампаниите по основните групи продукти на фокус.
  • Включихме релевантни custom аудитории на база търсения.
  • Добавихме ремаркетинг списъци от потребители на база конкретно действие, което са извършили или не на сайта.
  • Използвахме максималния брой визии, който можем да заложим в една кампания, за да дадем възможност на алгоритмите да се обучат и да показват най-ефективните комбинации от асети на потребителите.
  • Използвахме продуктови видеа, които представят мебелите в детайл с тяхното качество и смел дизайн.
  • За да трупаме по-бързо данни, заложихме микроконверсии като добавяне в количка и стартиране на поръчка, които също да помогнат на алгоритмите да натрупат данни и да успеят да достигнат до най-конвертируемите потребители.

Паралелно с тях настроихме и продуктов каталог в META екосистемата. Посредством него:

  • Стартирахме динамичен ремаркетинг.
  • Насочихме различни сетове от продукти към по-широка аудитория.
  • Генерирахме и скалирахме аудитории от потребители, които са проявили интерес към продукти, присъстващи или сходни на тези в каталога, като по този начин успяхме да достигнем до нов сегмент таргет аудитория.

В комуникационния ни микс, продължихме да поддържаме и стандартните search кампании и такива в социалните мрежи, а KARE, от своя страна, захраниха както сайта, така и социалните си мрежи с по-интересно и многообразно съдържание, което продължихме да насочваме с платена реклама към таргет аудиторията.

КАКВИ РЕЗУЛТАТИ ПОСТИГНАХМЕ?

За първите три месеца от старта на кампаниите, постигнахме сериозен ръст както в метриките за трафик, така и в реализираните поръчки и revenue на онлайн магазина.

Kare Case study tablica for upload

*Сравняваме с постигнатите резултати през предходната година за същия месец.

В заключение можем да кажем, че е важно да се връщаме към добре познатите 4 Ps на маркетинга (Product, Price, Place & Promotion) и да се уверим, че са правилно организирани, за да имаме работеща и ефективна маркетинг стратегия. В случая Place, мястото, където водим потребителите, беше един от ключовите фактори, който да ни побутне да надградим и дигиталното присъствие на бранда, микса от канали и впоследствие да успеем да увеличим приходите на онлайн магазина.

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy Kare thumbnail
    Пресечната точка между дръзки интериорни предложения и ефективни performance решения

    В това Case Study за клиента ни KARE ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WashGo thumbnail 1
    Как успяхме да увеличим фен базата на Wash&Go и да изградим ангажирана общност?

    В това Case Study на клиента ни Wash&Go ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Queens thumbnail
    За успешните маркетинг кампании, които започват първо с Queen’s

    В това Case Study на клиента ни Queen's ще разбереш повече за ➤ Какво беше предизвикателството ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WWF thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да мотивираме младите хора да станат “Климатични герои”

    В това Case Study на клиента ни WWF ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy 6plus thumbnail
    Как всичко в маркетинга става 6+

    Търговската марка 6 Plus е специализирана в бързото обслужване на автомобили. 6 Plus e първият сервиз в България предлагащ за своите клиенти безплатна гаранция ALL INCLUSIVE, за извършваните сервизни услуги. Основен акцент в дейността на сервизите е качественото и бързо обслужване на над 60 000 лоялни клиента.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy SpectroIma thumbnail
    Как Lead generation кампаниите във Facebook и Instagram се оказаха най-успешни за медицинския център Spectro IMA?

    Spectro IMA е медицински център, който разполага с висококвалифицирани лекари, иновативна апаратура и технологии от последно поколение. Клиниката предоставя на пациентите си най-добрите практики както от различни здравни области, така и от света на естетичната медицина. Това, с което центърът се отличава, е индивидуалният подход към всеки пациент - персонализирана медицина. Специалистите в Spectro IMA се придържат към максимата, че чрез здравето и профилактиката идва и красотата.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Estafet thumbnail
    Изграждане на интегрирана дигитална стратегия на Estafet чрез комплексен подход към търговския и технически екип

    Estafet е британска компания с над 20-годишна технологична експертиза в индустриите: FinTech, BioTech и Data Tech. Години наред брандът консултира и помага на enterprise организации да осъществят своята дигиталната трансформация, растеж и защита от всевъзможни кибер рискове, вграждайки нови облачни функционалности в своя roadmap.

    Прочети повече
  • Boni CaseStudy thumbnail
    ОТ ЛЮБИТЕЛИ НА МЕСОТО ДО БАЛНИ ЛЕГЕНДИ: КАК МОТИВИРАХМЕ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ДА СПОДЕЛЯТ СПОМЕНИ В КОМЕНТАРИ

    “Бони” са добре познати на любителите на хапването. С широката си палитра от апетитни месни продукти и заразителни реклами открай време, те се позиционират успешно както в медийното пространство, така и на българската трапеза години наред. От “Бони” обичат да споделят доброто мезе с аудиторията си в социалните мрежи. Затова и с огромно желание организират периодични игри, с които да зарадват “най-лакомите” си почитатели.

    Прочети повече
  • Nedelia CaseStudy Nedelia thumbnail
    Как постоянството и добрата стратегия на маркетинг чрез съдържание помогнаха на сладкарници ‘’Неделя’’ да пожънат сладки и органични резултати?

    Кафе-сладкарници ‘’Неделя’’ са една от най-добре познатите сладкарски вериги в страната, чиято история започва преди 30 години. Веригата добива своята популярност, благодарение на голямото си разнообразие от ръчно изработени торти, приготвени с висококачествени продукти и внимание.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂