Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок.
Visual Content and Creative
Ако следите профилите на Batiste Bulgaria, със сигурност сте забелязали една мистериозна дама, която сладко разказва за ежедневието си и колко пъти е била “спасявана” от сухия шампоан. Да, това съм аз – Ева. Обичам да споделям с вас красивите си дни – и не че водя приказен начин на живот, просто знам как да виждам красотата и в най-малките неща.
Една видео кампания, реализирана с помощта на ПРЕСТИЖ 96 и тяхната вярна аудитория
Знаете, че темата със сладичкото е чувствителна тема – за мъже и за жени, за малки и големи. В офисa на Xplora обаче сладкото е на почит и истината е, че проблем с него нямаме. Не само че следобедната ни закуска е гарантирана, а и въображението на всеки скрит талант в готвенето си позволява да се развихри с продуктите на Престиж 96.
Всички сме се сблъсквали с клишетата, използвани в рекламите на почистващи и перилни препарати:
Домакини, които обожават да мият съдове;
Деца, които постоянно се цапат;
Омекотители, които те пренасят в паралелна реалност;
Кампанията за Medix Alvina Deluxe Perfume целеше да избяга от тях.
В редовете по-долу можете да разберете на какъв подход решихме да заложим, как го реализирахме и до какво доведе той.
Или как навременният анализ на резултатите отново ни напомни, че няма универсални решения, които да работят във всеки канал, и какво направихме с тази информация
Миналото лято клиентът ни Fintrade стартира нова комуникационна платформа – “Съюзник”. Разработването на изцяло нова лендинг страница и смяната досегашните послания и визия с нови доведе до спад в резултатите. Conversion rate в основните им комуникационни канали Google Search и Facebook отчете спад с над 50% още в първите дни на кампанията.
Клиентът ни Валмарк дойде при нас с предизвикателството да повишим разпознаваемостта и продажбите на Белиема от Иделин през лятото – един от силните сезони за продукта. Стратегията ни беше да дадем качествено съдържание плюс сегментирано таргетиране, с което да достигнем до точните потребители в точния момент.