Performance Marketing and Advertising

Как Viessmann образова целия сегмент за това какво са термопомпи и какви са техните цени

Как Viessmann образова целия сегмент за това какво са термопомпи и какви са техните цени

Някои проекти ни превръщат в майстори сладкари, други ни учат как да използваме “GG” в ежедневна комуникация. Има проекти, които ни помагат лесно да намираме “out of the box” пространството и такива, в които повече работим за влизането в границите на кутията. Работата с Viessmann беше по малко от всичко, но най-вече сбъдна една голяма на всички ни мечта – да бъдем магьосници и да управляваме сезоните. И преди да ни предложите да размахаме пръчка и да кажем “Акцио, лято” нека ви разкажем още малко за спецификата на тази конкретна “магия”.
Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра

Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра

Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра. Но работата по първата ни съвместна кампания с Lorelli беше удоволствие, възнаградено с успех. Заедно успяхме да се преборим с предизвикателствата и да посрещнем нуждите на родителите в стремежа им към грижа за техните деца, представяйки им новата колекция детски колички Lorelli.
Zagorka IPA – Българско пиво по британска рецепта

Zagorka IPA – Българско пиво по британска рецепта

През зимата най-сладко е да мечтаем за топло лято и за разхлаждаща бира в ръка. Нека го направим заедно, докато си говорим за Zagorka IPA – българското пиво по британска рецепта. Със своята изразена цитрусова горчивина и аромати тя е създадена за хората в България, търсещи нови и различни бирени вкусове, като в същото време им представя пиво с близък до любимия им вкус.
“Растем заедно” с BRITANICA Park School

“Растем заедно” с BRITANICA Park School

Каква беше ситуацията, когато клиентът дойде при нас? По всяка вероятност днес не е първи юни, но празник на детето може да е всеки ден, в който то се чувства значимо и ценено, докато любопитно опознава света. Ето защо приехме една кауза за своя. Първото частно парк училище в българия – britanica park school отвори врати през септември 2019 г. Учебното заведение от ново поколение съчетава иновативни методи на обучение с цялостна атмосфера за семейна среда и уют. Харесахме свободата и неподправеното поведение, на което създателите на bps държат, развивайки индивидуалните възможности на всяко дете.
Какво да направим, когато по-големите ни пререждат на опашката за дюнерите?

Какво да направим, когато по-големите ни пререждат на опашката за дюнерите?

Каква беше ситуацията, когато клиентът дойде при нас? Всички знаем кои са aladinfoods, затова може да си позволим да пропуснем частта с увода. Щом четете това, знаете кои сме ние и с какво се занимаваме. Вече може би нареждате пъзела защо се срещнахме и искахме да работим заедно. А липсващото парче е онлайн магазинът, откъдето може да се поръча храна за вкъщи.
Как спечелихме сребро за Effective Use of Data от IAB Mixx Awards

Как спечелихме сребро за Effective Use of Data от IAB Mixx Awards

Дойде време и да ви представим нашето case study за Viessmann и да ви разкажем как успяхме да популяризираме термопомпите като продукт в България. Вижте какви подходи използвахме, за да достигнем до над 27 000 потребителя и как разпределихме работата във времето.
ФОРУМ БРЕМЕННОСТ И ДЕТСКОТО ЗДРАВЕ

ФОРУМ БРЕМЕННОСТ И ДЕТСКОТО ЗДРАВЕ

Представяме ви нашето case study във връзка с едно от най-големите събития на Investor. Петият пореден “Форум бременност и детско здраве” е един от най-големите и най-разпознаваеми форуми от този характер, който тази година успя да събере близо 2000 гости общо в двата дни.
Medix Alvina Deluxe Perfume

Medix Alvina Deluxe Perfume

Всички сме се сблъсквали с клишетата, използвани в рекламите на почистващи и перилни препарати: Домакини, които обожават да мият съдове; Деца, които постоянно се цапат; Омекотители, които те пренасят в паралелна реалност; Кампанията за Medix Alvina Deluxe Perfume целеше да избяга от тях. В редовете по-долу можете да разберете на какъв подход решихме да заложим, как го реализирахме и до какво доведе той.
Когато промяната в първоначалната концепция може да се окаже най-добрият ти “Съюзник”

Когато промяната в първоначалната концепция може да се окаже най-добрият ти “Съюзник”

Или как навременният анализ на резултатите отново ни напомни, че няма универсални решения, които да работят във всеки канал, и какво направихме с тази информация Миналото лято клиентът ни Fintrade стартира нова комуникационна платформа – “Съюзник”. Разработването на изцяло нова лендинг страница и смяната досегашните послания и визия с нови доведе до спад в резултатите. Conversion rate в основните им комуникационни канали Google Search и Facebook отчете спад с над 50% още в първите дни на кампанията.