3 идеи, 2 примера и 1 нещо, за което да помислите
Lead Generation кампаниите са много бърз и лесен начин за събирането на данни за потребителите. Само с няколко стъпки може да стигнете до полезната за вас информация. В тази “бърза” статия ще откриете полезни съвети, идеи и примери за успешни Lead generation кампании. А накрая сме ви подготвили и задача.
3 съвета от Xplora
- Използвайте Lead Generation кампании, за да развиете customer list-a си и e-mail базата.
- Не забравяйте, че когато потребителят дава нещо, е добре да получава нещо в замяна! Обещайте конкретна тема с ясна стойност, нещо полезно, което да грабне вниманието на потребителя и да спечели доверието му.
- Не прекалявайте с въпросите, но и не изпускайте шанса да извлечете нещо важно за вашата аудитория – било то от къде знае за вас, кой от вашите продукти предпочита или от къде най-често черпи информация. Подобни инсайти могат да са много добра основа за по-нататъшна ваша кампания.
- Не може да създадете лийд форма без privacy policy link (не може да е линк към pdf, защото условията на Facebook не го позволяват). Спрямо GDPR е важно да сложите customer disclaimer и да отбележите кой от изборите е задължителен, за да продължи потребителят напред.
- Лийд формата е добър начин за промотиране на уебинар, събитие, консултация и др. подобни.
- Лийд формата ви позволява да “разкажете” малко повече за уебинара и темите, които ще засегне.
- Може да попитате потребителите за коя тема от посочените биха искали да получат повече информация (Въпрос с отговори тип падащо меню – тук не може да изберат повече от един отговор! )
- Ако направите супер успешна Lead Generation кампания (в което не се съмняваме), ви предлагаме тестван tool, с който да спестите време за тегленето и препращането на лийдовете до клиента ви. Leadsync се свързва директно с Фейсбук страницата и е изключително лесен за използване. Месечната такса е около 19 долара в зависимост от плана.
2 Примера за успешни лийд форми
NB! Не забравяйте да изключвате от аудиторията потребителите, които вече са попълнили лийд формата 🙂
1 Нещо, за което да помислите
Ако трябва да използвате лийд форма с предложение за % отстъпка, в коя фаза от потребителската пътека бихте я включили?
За подсказка ви припомняме статията “Петте фази на потребителската пътека” 🙂
3..2..1.. СТАРТ
Ако този тип съдържание ви е полезен, пишете ни на лично съобщение с предложение за други кампании, които бихте искали да представим.