Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

superHUMAN Блог

3 причини да имате реклама на бранд ключови думи в Google Search

Изграждането на рекламна стратегия за Google Search е комплексен процес, съпътстван от множество проучвания, валидиране на хипотези и анализиране на потребителското поведение. В повечето случаи бизнесите имат груба идея при какви търсения искат да се показва техният бранд и фокусират усилията си основно в осигуряването на присъствие в конкретни категории – на продукти, услуги и т.н. Все още обаче голяма част от рекламодателите подценяват силата на бранд ключовите думи и реклама при търсене на собствената им марка. В следващите редове ще ви дадем три основни причини да започнете да използвате бранд ключови думи, ако все още не го правите.

1. Изграждане на бранд имидж

Особено важен аспект при бранд, на който тепърва му предстои налагане на пазара. Логично някои от вас ще кажат – кой ще ни търси, след като не е чувал за нас? Факт. Но в комбинация с всички маркетингови усилия, които полагате, търсенията на вашия бранд с името му неминуемо ще се покачат. Google Search е отличен канал, през който може да:

  • наложите вашия слоган
  • предадете посланията на бранда си и утвърдите вашата мисия
  • да се позиционирате в бизнес сегмента, който желаете
  • да дадете своята заявка за надежден партньор, на когото може да се разчита
на бранд имидж п

2. Актуални оферти и промоции​

В силно конкурентната дигитална среда и постоянната борба за потребителското внимание, предоставянето на различни оферти и промоции е един от най-силните козове, на които компаниите разчитат за реализиране на повече продажби. Използването на бранд ключови думи в Google Search дава възможността да обявите актуалните си предложения на потенциалните си клиенти още преди да са стигнали до сайта ви или този на конкурентите ви. Ако някой търси име на фирма, най-вероятно не търси конкретна секция, която я има само там, а е в по-начална фаза и би проверил и други конкурентни сайтове. Така от една страна ще им привлечете вниманието, показвайки се на челните позиции в резултатите от търсенето, а от друга – ще им дадете допълнителен повод да влязат на сайта ви – различен от този, инициирал търсенето. Рекламите в Google Search предлагат допълнителни „разширения“, свързани именно с промотирането на конкретни оферти /promotion extensions/.

Нещо повече – освен тях може да информирате потенциалните си клиенти за допълнителни услуги, от които могат да се възползват – например безплатна доставка. /callout extensions/ Друг плюс е възможността да изведете под рекламата конкретни секции от вашия сайт и така сами да насочите потребителите към страниците, които искате /sitelink extensions/. Това може да са най-често търсените или най-често посещаваните страници. Всеки знае, че постигането на този резултат през SEO отнема време и ресурс. Използвайки платена реклама, може да се доближите до желаната цел само за няколко стотинки на клик.

оферти и промоции пример

3. Защита от конкуренция

Колко пъти сте търсили името на една фирма, а ви се е показала реклама на нейн конкурент с атрактивна оферта? Представете си сега това да се случи и с вашия бизнес. Не звучи добре, нали? Използването на реклама на бранд ключови думи ви „защитава“ от подобен сценарий. Затова и често компаниите имат ресурси за Brand Protection в търсещите машини. Вие сте наложили бранда си, но много други компании „скъсяват“ пътеката до сайта си благодарение на използването на силния сигнал от конкретни потребители за интерес към вашия бранд.

В общия случай рекламите ви ще имат висок Ad Rank, а landing page experience ще бъде оценен от Google високо, за разлика от тези на конкурентите ви, което ще доведе до много ниски цени за клик. Инвестицията от ваша страна ще е минимална, а ефектът от нея – със сигурност положителен.

от конкуренция приме

Какво показва вашият опит от рекламирането на бранд ключови думи в Google Search?